Moi, olen 11-vuotias ja kyllä, harrastan ratsastusta. Rakastan hevosia ja niiden hoitamista. Osaan varustaa hevosen, putsata tarhat ja karsinat, puhdistaa varusteet, loimittaa, perus jutut ratsastaa, putsata kaviot yms, mutta ruokkia en osaa.
Niin eli kysymykseni on:
Olen vaihtamassa tallia. Käyn testaamassa tallia kyllä vielä yksityistunnilla. Talli on mielestäni hyvän oloinen, kuuluu SRL. Juu haluaisin siis päästä tallille auttamaan, hoitamaan hevosia ja taluttamaan alkeisia. Olen nähnyt että tallilla on alaikäisiä taluttajia, joten haluaisin itsekin sinne hoitamaan. Minun olisi mahdollista käydä tallilla vaikka lähes joka päivä, noin 3-5 kertaa viikossa. Juu, olen ajatellut että kysyisinkö ihan suoraan omistajalta voinko tulla hoitamaan hevosia yms? Omistaja ja muu henkilökunta näkisi varmasti että osaan hoitaa hevosia (paitsi ruokkia ja sellaista) kun käyn sillä yksäritunnilla. Niin mitä luulette, pääsisinköhän? Itse ajattelin vain kysyä suoraan omistajalta. Ps oon ratsastanut kerran viikossa hyvin säännöllisesti kohta 2 vuoden ajan. Olen käynyt myös muutamalla leirillä, joissa olen oppinut muutaman hevostaidon.
Minulta voi halutessaan kysyä lisää miksi vaihdan tallia!:)
Kiitoksia vastauksista!:)
Miten päästä...?
Anonyymi-ap
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös sellaisessa kerhossa siellä, niin opin varmasti sen kurssin aikana tallin käytänteistä yms. Olen käynyt kerran, tällä viikolla toinen kerta. Kysyisinköhän jo siellä pääsisinkö hoitamaan hevosia yms?
Ap- Anonyymi
Ps aion mennä vielä sinne yksityistunnille jonkin ajan päästä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177208656
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5957846Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413013Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3952116- 1281317
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913