Ei tietoo ei taitoo, eikä koulustakaan sitä saanut.
Miksi Li yritti sekaantua Puolustusministeriön päätöksiin ?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mullakaan ole, mutta diktaattorin kans ei tartte tehä mitään sotilaallista kauppaa !!
- Anonyymi
Se kaupankäynti panssarointilevyistä ei ole minun, sinun eikä Lin päätösvallassa !
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17720866w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Suomen koululaitos on sellaisessa kriisissä että kyllä Lin olisi parempi vain keskittyä tekemään oma työnsä hyvin eikä huudella naapureiden pöytiin. Kyllä Savola tietää mitä tekee, isänmaallinen mies.
- Anonyymi
vassari yritti horjuttaa heti ensimmäisenä päivänä. Yritti asialla josta ei itse ymmärtänyt ÄÅÖ-vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vassari yritti horjuttaa heti ensimmäisenä päivänä. Yritti asialla josta ei itse ymmärtänyt ÄÅÖ-vertaa.
Li sai jo koululaitosksen ja varhaiskasvatuksen sekaisin. Siellä hommat hoidettu. Nyt Li yrittää iskeä vielä puolustusministeriöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li sai jo koululaitosksen ja varhaiskasvatuksen sekaisin. Siellä hommat hoidettu. Nyt Li yrittää iskeä vielä puolustusministeriöön.
Alkaako Li vaatia puolustusministeriöön pakkoruotsin preppauskurssit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako Li vaatia puolustusministeriöön pakkoruotsin preppauskurssit?
Kas kun Anna-Maja Henriksson RKP ei ole vielä sitä keksinyt, kaikkea muuta kylläkin.
- Anonyymi
Peruskoulussa olisi kyllä ongelmia hoidettavaksi, jos tuon päätoimen duuni yhtään nappaisi.
- Anonyymi
Aika epätoivoisia alkavat olemaan nämä vasemmiston NATO-jäsenyyden ja läntisen sotilasyhteistyön vastaiset sabotointiyritykset.
- Anonyymi
Mä oon, mikä oon ja en muuksi muutu
- Anonyymi
En óikein usko että Lin asiantuntevuus (tai ideologia) riittää mitä tulee puolustusministeriön asioihin. Kouluhallituksen ja järjestelmänkin on onnitunut ajamaan kaaokseen.
- Anonyymi
Neljän vuoden näytöt riittää. Pelkkää kaaosta.
- Anonyymi
Liitä tuntuu kiinnostavan kaikki muu paitsi oma toimiala: suomalainen koululaitos.
- Anonyymi
Kiinnosti hiljattain sen verran, että määräsi alakoululaisille lisää pakkoruotsia ja vähensi matematiikkaa.
Näin luku-, kirjoitus- ja laskutaito paranee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnosti hiljattain sen verran, että määräsi alakoululaisille lisää pakkoruotsia ja vähensi matematiikkaa.
Näin luku-, kirjoitus- ja laskutaito paranee.Noh, pitäähän vaalirahoittajat pitää tyytyväisinä?
- Anonyymi
Kyllä Suomen kannattaa myydä kaikkea mitä joku ostaa , joku sen myy kuitenkin . Vassari lii yrittää saada julkisuutta muuten kun koulu-asioissa jotka on jo tyrinyt . Sdp rkp vas liitto selittää että ps on vaan maahanmuutto vastainen . Aika moni Suomen ongelma liittyy siihen että ollaan otettu loisivat porukkaa toiselta puolelta maailmaa.
- Anonyymi
Joo nämä asiat eivät kuulu Lille tai vatnikkiliitolle onneksi pätkääkään. Sotkekoon omia juttujaan, mutta puolustus ei kuulu vasemmistolle.
- Anonyymi
Vasurien kommari-Lii ja Kokoomuksen Mykkänen yhdessä ripaskaa, takahuoneessa?
Mykkänen: Venäjän passi ei este puolustusvoimien virkoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurien kommari-Lii ja Kokoomuksen Mykkänen yhdessä ripaskaa, takahuoneessa?
Mykkänen: Venäjän passi ei este puolustusvoimien virkoihin.Kaksi passia tuo uutta näkökulmaa puolustukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi passia tuo uutta näkökulmaa puolustukseen.
tutkija Pekka Virkki on tätä ansiokkaasti selvitellyt.
- Anonyymi
Silmänkääntötemppuja.
Lii haluaa suunnata huomion pois koululaitoksen tilasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940