Onko kristityillä ihmisoikeuksia?

Kysymys voi kuulostaa oudolta, mutta palstaa vähän aikaa seurattuani, se on aiheellinen kysymys.

Onko kristitty edes ihminen?

Tämän palstan muutamaa tai vain paria kirjoittajaa seurattuani ymmärrän paremmin Rooman Colosseumin tapahtumia...

ja Hitlerin natsien suorittamaa holokaustia.

Jos nämä palstan "nerot" ja muita paremmat "älyltään ylivertaiset" huuliveikot saisivat vallan, niin kristityt loppuisivat kesken ennen kuin viha olisi laantunut.

Olisi pakko pommittaa kristittyjä valtioita kuten Puola, Brasilia ja Afrikan kristityt valtiot...

22

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille. Monenlaisilla uskovilla on vaikeaa, varsinkin jos käyttävät omaa Jumalaansa lyömäaseena.

      Silt , saa olla omanlaisensa, rikoksia ei saa tehdä ja toisia tulee kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Vaikka ihmisoikeudet on määritelty kristinuskon vastustuksesta huolimatta, niin kyllä kristittykin on ihminen harhaisuudestaan huolimatta.

    • Kuuluisassa Kiitospäivän saarnassaan 1860 New Orleansissa Benjamin Palmer syytti orjuuden vastustajien henkeä ateistiseksi ja orjuuden puolustajat puolustivat samalla kristinuskoa ja Jumalaa…

      Last of all, in this great struggle, we defend the cause of God and religion. The abolition spirit is undeniably atheistic…kristityiltä tosiaan voisi ottaa ihmisoikeudet vähäksi aikaa pois ja laittaa kahleissa lapioimaan paskaa 😂

      https://civilwarcauses.org/palmer.htm

      • Ovatko nykyisen ajan kaikki kristityt syyllisiä siihen, mitä jotkut muutamat tai vain yksi kristitty eri suuntauksen edustaja on sanonut tai tehnyt yli sata vuotta sitten?

        Miksi kohdistat vihasi sellaisiin kristittyihin, joilla ei ole mitään tekemistä tällaisten asioiden kanssa?


      • imbecille kirjoitti:

        Ovatko nykyisen ajan kaikki kristityt syyllisiä siihen, mitä jotkut muutamat tai vain yksi kristitty eri suuntauksen edustaja on sanonut tai tehnyt yli sata vuotta sitten?

        Miksi kohdistat vihasi sellaisiin kristittyihin, joilla ei ole mitään tekemistä tällaisten asioiden kanssa?

        Tietysti ovat syyllisiä Jumalan ja Raamatun kautta. Uskovat samaan väkivaltaiseen mielikuvitusjumalaan kuin nuo orjuuttajat 150 vuotta sitten.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tietysti ovat syyllisiä Jumalan ja Raamatun kautta. Uskovat samaan väkivaltaiseen mielikuvitusjumalaan kuin nuo orjuuttajat 150 vuotta sitten.

        Mutta tulkitsevat eri tavalla. Ottavat rusinat pullasta ja sanovat Jumalan olevan hyvä ja rakastava taivaallinen Isä, joka ei tee pahaa kärpäsellekään.

        Ja samoin tulkitsevat monet muslimit omia pyhiä tekstejään...


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Tietysti ovat syyllisiä Jumalan ja Raamatun kautta. Uskovat samaan väkivaltaiseen mielikuvitusjumalaan kuin nuo orjuuttajat 150 vuotta sitten.

        Saatko hoitoa tuohon pahaan oloosi?

        Muista se, että vain otettu lääke vaikuttaa...


      • imbecille kirjoitti:

        Saatko hoitoa tuohon pahaan oloosi?

        Muista se, että vain otettu lääke vaikuttaa...

        ”Saatko hoitoa tuohon pahaan oloosi?”

        Saan, onneksi vaimo osaa Heimlichin otteen kun meinaan tukehtua nauruun sinun ripulivajakkeilua seuratessa 😂😂😂


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Saatko hoitoa tuohon pahaan oloosi?”

        Saan, onneksi vaimo osaa Heimlichin otteen kun meinaan tukehtua nauruun sinun ripulivajakkeilua seuratessa 😂😂😂

        Noinkohan tuo virtuaalinaurusi on todellista reaalisessa elämässä?

        Kovin olet rikkinäisen ja sairaan oloinen...


      • imbecille kirjoitti:

        Noinkohan tuo virtuaalinaurusi on todellista reaalisessa elämässä?

        Kovin olet rikkinäisen ja sairaan oloinen...

        ”Kovin olet rikkinäisen ja sairaan oloinen...”

        No, jos minä olen rikkinäinen ja sairas niin en uskalla edes ajatella miten sinulla menee 😂

        Perskärpästelet meikäläistä 24/7 tällä palstalla ja tehtailet kymmeniä aloituksia, joissa lähes jokaisessa mainitset minut. Nykyään avauksesi ovat kuvitteellisia kristittyjen uhriutumisfantasioita, mikä osoittaa, ettet ole mikään ateisti vaan persekipuinen lattialla sätkivä hellarihihu, jota vituttaa ja hävettää olla uskovainen etkä ole taikauskosta vapaa kuten minä.


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus Benjamin Palmerin tapaisista kunnon kristityistä, jotka puolustivat kristittyjä arvoja silloinkin kun se ei ollut muodikasta.


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Ovatko nykyisen ajan kaikki kristityt syyllisiä siihen, mitä jotkut muutamat tai vain yksi kristitty eri suuntauksen edustaja on sanonut tai tehnyt yli sata vuotta sitten?

        Miksi kohdistat vihasi sellaisiin kristittyihin, joilla ei ole mitään tekemistä tällaisten asioiden kanssa?

        Jos kristityn päässä olisi järki eikä Jeesus, niin Palmerin esimerkki osoittaisi hänelle, mitä p*skaa "kristityt arvot" ovat. Niihin vedottiin1860-luvulla ja niihin vedotaan 2020-luvulla ja AINA kyse on pelkästään PUHUJAN OMISTA arvoista.

        Herätkää ja lopettakaa Jeesuksella ratsastelu.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Kovin olet rikkinäisen ja sairaan oloinen...”

        No, jos minä olen rikkinäinen ja sairas niin en uskalla edes ajatella miten sinulla menee 😂

        Perskärpästelet meikäläistä 24/7 tällä palstalla ja tehtailet kymmeniä aloituksia, joissa lähes jokaisessa mainitset minut. Nykyään avauksesi ovat kuvitteellisia kristittyjen uhriutumisfantasioita, mikä osoittaa, ettet ole mikään ateisti vaan persekipuinen lattialla sätkivä hellarihihu, jota vituttaa ja hävettää olla uskovainen etkä ole taikauskosta vapaa kuten minä.

        perskärpästelet... riemuidiootti... ihan hyviä uusia ilmaisuja sinulla tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Mitä helvettiä täällä on menossa??? 🤪

      "mitä jotkut muutamat tai vain yksi kristitty eri suuntauksen edustaja on sanonut tai tehnyt yli sata vuotta sitten?"

      • Anonyymi

        Todella imbesilli.
        😸


    • ”Tämän palstan muutamaa tai vain paria kirjoittajaa seurattuani ymmärrän paremmin Rooman Colosseumin tapahtumia... ”

      Colosseumin yleisö ja viihdyttäjät olivat kaikki teistejä. Jumalat, kuolema ja verellä mässäily olivat tärkeässä osassa, kuten nykyäänkin kristinusko -nimisessä taikauskossa.

    • Anonyymi

      Harvoin kiusaajia kohtaan tunnetaan empatiaa.

    • Anonyymi

      Onkin siis kysyttävä korkeimmasta oikeudesta.

    • Anonyymi

      Voi hyvä Jeesus,harvoin olen ottanut yhtä perusteellisesti "takkiini",vaikka jo nimimerkissäni oletan niin!

    • Anonyymi

      olenkos kuullut tämän aloituksen aiemminkin ?

    • Anonyymi

      Kristityt antavat rikollisille ihmisoikeuksia , minä teen niistä lainsuojattomia 🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe