Translaki on kyllä nykyisen hallituksen pohjanoteeraus

Anonyymi-ap

Translaki on kyllä nykyisen hallituksen pohjanoteeraus. Varmasti meillä suomessa on oikeitakin ongelmia. Nyt viimeistään sokeimmatkin huomaavat ennen vaaleja missä nykyhallituksen osalta mennään.
https://youtu.be/_XArWPHdpYw

16

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän translain mukaan biologinen sukupuoli ei määrittäisi sukupuolta, eli olisiko henkilötiedoissa erikseen biologinen sukupuoli ja sukupuoli?
      Mikä se biologisesta sukupuolesta riippumaton sukupuoli oikein on, onko se tunnesukupuoli? Ei joku tunnesukupuoli voi syrjäyttää biologista sukupuolta, eli väestötiedoissa eli henkilötiedoissa pitäisi olla sitten molemmat, ja mitä järkeä tässä edes on?

• Anonyymi

Voiko sitten myös vaihtaa sukupuolta tunteen perustella? Yksi viikko sitä ja toinen tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko sitten myös vaihtaa sukupuolta tunteen perustella? Yksi viikko sitä ja toinen tätä.

Terveydenhoitoa ja seulontoja varten biologinen sukupuoli on joka tapauksessa oltava kansalaisten henkilötiedoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveydenhoitoa ja seulontoja varten biologinen sukupuoli on joka tapauksessa oltava kansalaisten henkilötiedoissa.

Jos koetaan tarpeelliseksi tuntemuksensa virallinen vaihtaminen usein, niin tietojärjestelmiin voisi vain yksinkertaisesti ilmoittautua transvestiitiksi.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­­N­y­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17721141M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kahden naisen raiskauksesta tuomittu transnainen siirrettiin miesten vankilaan https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009356127.html

NYT OLISI JO KORKEA AIKA OTTAA JÄRKI MUKAAN TÄLLÄ VIHERVASURI HALLITUKSELLA.
      NÄITÄ TODELLA ÄLYTTÖMIÄ VETOJA ON OLLUT IHAN TARPEEKSI JA KAIKILLE NIILLE ON OMINAISTA SE ETTÄ SELVITYS ON TEHTY PUUTTEELLISIN PERUSTEIN, KUUNTELEMATTA ASIANTUNTIJOITA, ASIOITA JOTAIN TIETÄVIÄ.....ON VAIN MENTY SILLÄ OMALLA PÄÄLLÄ JOKA ELÄÄ TÄSSÄ JA NYT, EI HUOLTA HUOMISESTA....JA KENESTÄKÄÄN MUUSTA !

• Anonyymi

Eduskunta säätää Suomessa kaikki lait ja päättää valtion talousarviosta. Se on taas täysin toinen asia, että mitä kautta lakiesitykset käsittelyyn tulevat. Jotkut tulevat jopa kansalaisaloitteiden kautta, jotka ovat saaneet tarpeeksi allekirjoituksia.

• Anonyymi

Ei tämä hallitus osaa muuta ku homolakeja tuoda eduskuntaan, siinä
      asiassa tuo näyttää olevan spesialisti.

• Anonyymi

Kansalaiset sen aloitteen saivat aikaan.

Kansalaisaloite translain uudistamisesta keräsi 50 000 kannattajaa vauhdilla
        https://yle.fi/a/3-11873108

• Anonyymi

Jos laitan henkkariin:sukupuoleton? Ei tarvi vaihdella. Uimahallissa voin mennä naisten puolelle,kun haluan ?

• Anonyymi

Sitten et tietenkään voisi mennä kummallekaan puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et tietenkään voisi mennä kummallekaan puolelle.

Miksi! Sillä menis mihin haluaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi! Sillä menis mihin haluaa!

Siksi koska ne puolet uimahallissa ovat niille nimetyille sukupuolille, etkä olisi niistä kumpaakaan.

• Anonyymi

Uimahallien kaapuvuoroilla ja/tai kaapupuolella eri sukupuolet voisivat käydä yhtaikaa koska peittävät kaavut pidetään päällä.

• Anonyymi

Sturka peittää naman... Voi olla mies,tai nainen!

• Anonyymi

Johtaisiko tämä peli siihen että kokovartalokaavuissa vaaditaan eri sukupuolille eri tilat ja alastomina kaikki sukupuolet samaan tilaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe