Miten vanhana eka kerta

Anonyymi-ap

Eli kysymys ei ole osoitettu teineille.
Itse nyt eläkkeellä olevana miehenä on tullut tilaisuus toteuttaa lapsuuden haave. Saada ensimmäisen kerran munaa peppuuni. Nuori aktiivinen mies on osoittanut kiinnostuksensa minuun. Nuori liha on joustavaa ja kimmoisaa.
Mutta entäs vanha reikä? Pitäisikö minun osata ennakoida jotain?
Onko kokemusta jos ekakerta tulee 60+ tai jotain?
Miten meni?

14

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kokenut molemmat, nuorin kanssani 19v panetin itseäni, kaveri kiihkeä kulli seisoi hyvin ikävintä kun tuli liian nopsaa. Vanhemmat yli 60v parhaita jos panettaneet aikaisemmin myös panevat tosi hyvin ja pitkään ennen laukeemista. M 65v

      • Anonyymi

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        Sulla erikoinen lause kiihottamiseen🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla erikoinen lause kiihottamiseen🤣😂

        Öööö hönö


    • Anonyymi

      Mee spede takas sinne niuvanniemeen sekoileen

      • Anonyymi

        Piripää se jaksaa spedestä jauhaa.Eikö mee jakeluun menehtyi jo 22v sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piripää se jaksaa spedestä jauhaa.Eikö mee jakeluun menehtyi jo 22v sitten.

        Spede kilahti buaahaa


    • Anonyymi

      Se oli ennen armeija-aikaa. Sen kertainen tyttökaveri houkutteli mukaansa, kun oli menossa tuttunsa "hippoihin". Hipoissa oli tämä tuttu "vanha mies", eli jotain 25 nurkilla toisen samanikäisen miehen kanssa. Siellä sitten nautiskeltiin juomia ja ihmeteltiin mitä tehtäisiin. Nämä paikalla olleet olivat jo jotain tehneetkin, kun olivat sen verran puolipukeisia. Se ajautui lopulta siihen, että kaikki olivat ilman vaatteita ja me tyttökaverini kanssa siinä halailtiin, mutta ei muuta, kun emme olleet kuitenkaan sellainen pari vielä. Toinen niistä isännistä tuli taakseni ja aika muitta mutkitta työnsi vehkeesä minuun ja huusin kivusta, vaikka siinä oli voidetta mukana. Kipu hellitti lopulta ja homma jatkui vielä jonkin aikaa. Ihan normaalissa heteroliitossa tässä on elelty, mutta kyllä tuon muistaa.

      • Onko siis tuo sen kertainen tyttökaverisi nykyinen vaimosi?


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Onko siis tuo sen kertainen tyttökaverisi nykyinen vaimosi?

        Voisi ollakin, mutta muutin armeija-ajan jälkeen muualle. Uudet ympyrät.


    • Anonyymi

      Olen harrastanut peppuseksiä neljän tytön/naisen kanssa, jokaisella ollut eka kerta kanssani, iät: 17-v, 21-v, 28-v ja 34-v (nykyinen vaimoni).

    • Anonyymi

      Oon pannut useita peppuun ja nuorta sekä vanhaa,kundeja samoin naisia,vienyt peppuneisyyden moneltakin,mutta odotan lisää tiukkoja panoja.

    • Anonyymi

      60+ ikää enkä vielä ole saanut. Nuorta haluaisin

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe