Silloin kun olen läsnä

😀🚶‍♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin hoidetut mustat miesten kengät. Kun saan tuotospussin solmittua ja kiinnitettyä talutushihnaan on tilanne jo ohi. Jään tuijottamaan nurkan taakse häviävää selkää. Ihmettelen kuinka monta kertaa olenkaan Hänet ohittanut huomaamatta täällä ruuhka-Suomessa.

Hyvää perjantaita! Ei liukastella siellä!

34

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rockford itse.

      • Tämä oli nyt se 💩 ajatus yleisön pyynnöstä 😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tämä oli nyt se 💩 ajatus yleisön pyynnöstä 😅

        Unohdit sen tyhmän loppuhehkutuksesi, että miten hienon upeaa & mahtavaa sitä 💩a olisi ollut lapioida juuri Hänen kanssaan, uuhhhh! 😍 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit sen tyhmän loppuhehkutuksesi, että miten hienon upeaa & mahtavaa sitä 💩a olisi ollut lapioida juuri Hänen kanssaan, uuhhhh! 😍 😂

        Et löydä mun kirjoituksista noin tyhmää juttua. Se on ihan omaa keksintöäsi ja kuvaa hyvin rajoittunutta ajatusmaailmaasi. Kannattaa tulla välillä ulos 🚽:ta ja lukea enemmän muuta kuin 🧻 saat vähän muuta näkökulmaa ajatuksillesi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Et löydä mun kirjoituksista noin tyhmää juttua. Se on ihan omaa keksintöäsi ja kuvaa hyvin rajoittunutta ajatusmaailmaasi. Kannattaa tulla välillä ulos 🚽:ta ja lukea enemmän muuta kuin 🧻 saat vähän muuta näkökulmaa ajatuksillesi.

        Tuohan se osaltaan jo selittääkin, että miksi olet tuollainen nolo juntti, kun et juuri muuta lue, kuin sitä huussipaperia "lukunurkassasi" 🤣😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se osaltaan jo selittääkin, että miksi olet tuollainen nolo juntti, kun et juuri muuta lue, kuin sitä huussipaperia "lukunurkassasi" 🤣😂

        Aika hyvää palkkaa ja kivat tittelit olen saanut siitä huussipaperin lukemisesta 😁


    • Anonyymi

      Ketään. Ei. Kiinnosta.

      • Ihan sama. En välitä 😂


    • Anonyymi

      Varo ettet liukastu ja kakkipussi lennä jonkun naamalle!

      • Sitä ei vielä olekaan tapahtunut. Räyhäävän sussarin suuhun se kerran joutui 😁 (vahingossa).


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sitä ei vielä olekaan tapahtunut. Räyhäävän sussarin suuhun se kerran joutui 😁 (vahingossa).

        Juu, koirat syö välillä omiakin jätöksiä, ihana nuolla sitten omistajan kasvoja. <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, koirat syö välillä omiakin jätöksiä, ihana nuolla sitten omistajan kasvoja. <3

        No tuo nyt on tietämättömien luuloja. Koirat eivät syö omia jätöksiään. Ne syövät jänisten papanoita ja hevosten pullia jos omistaja ei kiellä. Se johtuu siitä, kun niiden ruoansulatus on kehittymätön. Ne saavat noista kuituja ja jo puoliksi sulanutta kasvista. Syötetäänhän nykyisin suolistutuotetta ihmisillekin, jopa pienille vauvoillekin.

        Koiran sylky on antibioottista niiden ruokavalion takia. Ne nuolee mitä niiden antaa nuolla. Mun koirat ei ole nuolleet mua.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        No tuo nyt on tietämättömien luuloja. Koirat eivät syö omia jätöksiään. Ne syövät jänisten papanoita ja hevosten pullia jos omistaja ei kiellä. Se johtuu siitä, kun niiden ruoansulatus on kehittymätön. Ne saavat noista kuituja ja jo puoliksi sulanutta kasvista. Syötetäänhän nykyisin suolistutuotetta ihmisillekin, jopa pienille vauvoillekin.

        Koiran sylky on antibioottista niiden ruokavalion takia. Ne nuolee mitä niiden antaa nuolla. Mun koirat ei ole nuolleet mua.

        Niin, no, https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-koirat-syovat-kakkaa-ja-onko-se-vaarallista-asiantuntijat-selittavat-ilmiota/8320636


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no, https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-koirat-syovat-kakkaa-ja-onko-se-vaarallista-asiantuntijat-selittavat-ilmiota/8320636

        Niin tuossa jutussahan sanotaan, ettei terveet koirat syö omia jätöksiään. Tapaan päivittäin paljon koiraihmisiä koirineen, enkä ole kuullut kenenkään koiran syövän niitä. Eivätkä omatkaan koirani syö. Tästä linkistäkin näkee, että kyseessä on silloin häiriökäyttäytyminen:

        .https://kuono.fi/miksi-koirat-syovat-kakkaa-2/


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin tuossa jutussahan sanotaan, ettei terveet koirat syö omia jätöksiään. Tapaan päivittäin paljon koiraihmisiä koirineen, enkä ole kuullut kenenkään koiran syövän niitä. Eivätkä omatkaan koirani syö. Tästä linkistäkin näkee, että kyseessä on silloin häiriökäyttäytyminen:

        .https://kuono.fi/miksi-koirat-syovat-kakkaa-2/

        Puhuit itsesi pussiin: "Koirat eivät syö omia jätöksiään.".


    • Anonyymi

      Ruuhka-Suomea jossain kehä3:n tienoilla, LOL.

      • Niin! Sen ruuhkarajan huomaa jos ajelee täälläpäin ruuhka-aikaan. Ei ole ainakaan paljon kehä3:n ulkopuolella.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin! Sen ruuhkarajan huomaa jos ajelee täälläpäin ruuhka-aikaan. Ei ole ainakaan paljon kehä3:n ulkopuolella.

        Stadilaiset liikkuvat lihasvoimin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stadilaiset liikkuvat lihasvoimin.

        Mitäs väliä sillä on miten liikkuu, kunhan pääsee päämääräänsä. Täällä on kylläkin Suomen parhain julkinen liikennekin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmäily laiskistuttaa, lihottaa ja tappaa.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06bd04dc-75e3-4ab9-86f4-89256226721f

        https://www.laakarilehti.fi/mielipide/terveysvaroitus-autoihin/?public=69e16d503ae6d08ee06ba498d31c2727

        Autoilun haitta vertautuu tupakkaan, alkoholiin tai huumeisiin, koska se heikentää myös kanssaeläjien hyvinvointia.

        Autoilun terveyshaitat: melun, saasteet, liikkumattomuuden ja onnettomuudet.

        Tutkimuksesta tiedetään jo paljon siitä, millainen kaupunki edistää kaikenikäisten lihasvoimin kulkemista ja sosiaalisia kontakteja. Sellainen ympäristö on tiheästi asuttu, siinä on sekä lähiluontoa että -palveluita, maltillisen kokoisia asuintaloja eikä autoilu terrorisoi muita kulkijoita.

        Väliä on, ja paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmäily laiskistuttaa, lihottaa ja tappaa.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06bd04dc-75e3-4ab9-86f4-89256226721f

        https://www.laakarilehti.fi/mielipide/terveysvaroitus-autoihin/?public=69e16d503ae6d08ee06ba498d31c2727

        Miksi liiallinen netissä istuminen on vaarallista:
        https://www.duodecimlehti.fi/duo13381


      • Anonyymi

    • En enää jaksa vastailla näille leikkikoululaisille, mitkä näyttää pesiytyneen mun aloitukseen. Mulla on muutakin tekemistä.

      • Anonyymi

        Onko faktapuhe leikkikoululaisuutta? Pakoilu faktojen edessä kertoo paljon, tsemppiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko faktapuhe leikkikoululaisuutta? Pakoilu faktojen edessä kertoo paljon, tsemppiä.

        En lue palstalla yli 7 rivin kirjoituksia. Nyt olen vähän silmäillyt näitä kommentteja, mutta olen sen verran nolo juntti, että ei kiinnosta keskustella anonyymien vänkääjien kanssa. Katson mieluummin telkkarista luistelua. Se ei ole pakoilua minkään edessä vaan asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En lue palstalla yli 7 rivin kirjoituksia. Nyt olen vähän silmäillyt näitä kommentteja, mutta olen sen verran nolo juntti, että ei kiinnosta keskustella anonyymien vänkääjien kanssa. Katson mieluummin telkkarista luistelua. Se ei ole pakoilua minkään edessä vaan asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen.

        Juu, lukutaito kehittyy vain lukemalla.

        Ja,
        TV:n katselu vahingoittaa terveyttä - 5 yllättävää tapaa
        https://www.is.fi/terveys/art-2000000052222.html

        Poljet varmasti polkupyörää samalla kun katsot mänttilooraa...


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En lue palstalla yli 7 rivin kirjoituksia. Nyt olen vähän silmäillyt näitä kommentteja, mutta olen sen verran nolo juntti, että ei kiinnosta keskustella anonyymien vänkääjien kanssa. Katson mieluummin telkkarista luistelua. Se ei ole pakoilua minkään edessä vaan asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen.

        Tässä vain neljärivisenä:
        Autoilun haitta vertautuu tupakkaan, alkoholiin tai huumeisiin, koska se heikentää myös kanssaeläjien hyvinvointia.
        Autoilun terveyshaitat: melu, saasteet, liikkumattomuus ja onnettomuudet.


      • Anonyymi

        Moi, leikkikoululainen nainen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vain neljärivisenä:
        Autoilun haitta vertautuu tupakkaan, alkoholiin tai huumeisiin, koska se heikentää myös kanssaeläjien hyvinvointia.
        Autoilun terveyshaitat: melu, saasteet, liikkumattomuus ja onnettomuudet.

        Ilman autoja olis kauppojen hyllyt aika tyhjiä. Yhteiskuntakaan ei toimisi, kun työpaikkoja ei löydy kävelymatkan päästä. Hätäkeskukseen olis turha soitella. Tönöt olisivat palaneet maan tasalle kun palokunta viimein saapuisi muoviämpärien kanssa ilman pelastustikkaita.
        Vanhukset saisivat kärsiä kodeissaan ilman kotipalveluita. Postia ei tulisi. Ym. Ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, leikkikoululainen nainen!

        Moi vaan! En kylläkään ole sun tarhan täti. 😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ilman autoja olis kauppojen hyllyt aika tyhjiä. Yhteiskuntakaan ei toimisi, kun työpaikkoja ei löydy kävelymatkan päästä. Hätäkeskukseen olis turha soitella. Tönöt olisivat palaneet maan tasalle kun palokunta viimein saapuisi muoviämpärien kanssa ilman pelastustikkaita.
        Vanhukset saisivat kärsiä kodeissaan ilman kotipalveluita. Postia ei tulisi. Ym. Ym.

        Autoilun haitta vertautuu tupakkaan, alkoholiin tai huumeisiin, koska se heikentää myös kanssaeläjien hyvinvointia.
        Autoilun terveyshaitat: melu, saasteet, liikkumattomuus ja onnettomuudet.

        Ime whataboutismisi syvälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autoilun haitta vertautuu tupakkaan, alkoholiin tai huumeisiin, koska se heikentää myös kanssaeläjien hyvinvointia.
        Autoilun terveyshaitat: melu, saasteet, liikkumattomuus ja onnettomuudet.

        Ime whataboutismisi syvälle.

        Aika lapsellista tuollainen vänkäys kun et edes tiedä asioista. Jankkaat nyt ihan väärälle ihmiselle. Tänä talvena olen käyttänyt tuttavarouvaa hautausmaalla, kun hänen on vaikea liikkua julkisilla rollaattorin kanssa. Muita reissuja en ole ajanut. En edes julkisilla ole liikkunut vaan kuljen ihan jalkaisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe