Kokemuksia / mielipiteitä asiakaspalvelusta ?
Ulvilan apteekki
9
2656
Vastaukset
- Anonyymi
Asiallinen spteekki, asiallinen palvelu.
- Anonyymi
Siis apteekki, ei spteekki.
- Anonyymi
Ei mitään moitittavaa.
- Anonyymi
En hakisi sieltä mitään. Farmaseutti pyörittää itse pillerit ja vain luoja tietää mitä hän niihin laittaa.
- Anonyymi
Ulvilassa tympeitä ihmisiä.. Uimahallissa ainakin ja ärrällä!
- Anonyymi
Ovatko ne oikeilla paikoilla kipsalaisen mielestä
- Anonyymi
Sielt saa lääkkeitä
- Anonyymi
Ai saa lääkkeitä, ilmaiseksi?
- Anonyymi
Ei kovin "ylentää" kokemus..Pyydän lääkelistaa...hlö tiskin takaa kysyy mikä se on??!!
No lista, jossa näkyvät lääkkeet joita käytän ..sama lista joka tarvitaan myös matkustaessa. Vaikka Meksikoon..hän ei tiedä mitä/mistä sen saa..No kerron, että ainakin Yliopiston apteekista olen sen saanut. Viimein päättää kysyä golleegalta...Jos et tiedä...niin jos kysyt, etkä mitätöi asiakasta .."mikä se on" !!??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän512685Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h882316Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on61679En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa541190On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi681051Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2761046- 70899
- 15894
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja21800Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54761