Pyöräilyn tossa ennen puoli viittä kaunismäessä ja tulin pois petäjämäentietä,katsoin sitä taloa missä just paloi ulkovaja, ja jatkoin matkaa ja ihmettelin kun haisee kauheesti savu. No kun ehdin papinkujalta ylittää tien Novidan puolelle niin tulee ambulanssi pillit päällä ja kääntyy just sinne mistä tulin ja hetken päästä paloauto pillit päällä molemmat menivät papinkujaa eteenpäin mut sit en tiedä mihin menivät. Liikkuuko ehkä se pyromaani nyt siellä päin ja miks sitä ei saada kiinni eikä kenelläkään ole mitään havaintoa siitä
Oliko ehkä tulipalo
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan sitten jossain palo, mut tuskinpa pyromaani tuohon aikaan liikkuu. Kumma kyllä ei löydy Tilannehuoneessa mitään tietoa tästä jutusta. Sielläpäin muuten paloi alkuviikosta kalustevaja tms, joka oli hankala sammuttaa. Oliskohan voinut roihahtaa taas...? Jos tämä ihan palo eri niin onhan aika jännä sattuma sitten🤔 Se olisi kyllä mielenkiintoista kuulla siitä pyromaanista infoa. Savua sielläpäin varmaan joka päivä ihan normistikin, sillä onhan siinä ympäristössä paljon omakotitaloja.
lajijasuris - Anonyymi
Katsoin kans tilannehuoneelta kun pääsin kotiin mut ei ollut mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374