Kuvamysteerit, osa 5 - Amerikassa kutistunut Pasanen

Anonyymi-ap

Mikä saa Ameriikassa miehen kutistumaan parissa vuodessa?
https://aijaa.com/MJIlt8
Ekassa kuvassa vaimo yltää solisluihin saakka mutta toisessa kuvassa jo kulmakarvoihin saakka. Mitä tuossa kuvien välissä on oikein tapahtunut? Pituutta on lähtenyt likemmäs 25cm.

62

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mysteeri 2. Pasanen kertoi että kuvilla on "jokunen vuosi eroa", mutta Pasasella on sama takki päällä molemmissa kuvissa ja rouvalla samat lenkkarit.

      • Anonyymi

        Ja myös Pasasella on samat sandaalit molemmissa kuvissa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­m­f­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177220894

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Totuusmiehenä täytyy todeta että kyseessä on sama reissu, jonka kertoo tapahtuneen 2004. Hän on siis kutistunut saman matkan aikana.

    • Anonyymi

      Makkarasormella ei ole lihaksia laisinkaan ja ryhti sortuu kaikkiin ilmansuuntiin.
      Tuolla mahalla joutuu kävelemään takaviistossa, hartiat roikkuu täysin hervottomina ja äijä on läjä laardia. Jatkuvia tulehduksia ja selkäkipuja ja ukko selittää ettei ole lainkaan lihava ja että on kovassa kunnossa. Liikunnan puutteella ja roskaruoallako ei ole mitään tekemistä asian kanssa?

    • Anonyymi

      tyypillistä selkäranka ongelmissa, jos särkee ei saa runkoa suoraksi.

      • Anonyymi

        Olen hyvässä kunnossa kävelen viidenteen kerrokseen 40 asteen kuumuudessa hua hin sairaalan parkkialueella, ja sairaalan sisällä, viimeeksi kolmisen kuukautta sitten, hyvin meni aikaisemmin 7 kerrokseen, nyt viidennessä piti levätä hieman... korona vaati osansa, ja on tässä ikääkin, usa aikoja olin vielä paremmassa kunnossa, kunhan selkäkivut pysyvät kurissa, sorry vaan poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvässä kunnossa kävelen viidenteen kerrokseen 40 asteen kuumuudessa hua hin sairaalan parkkialueella, ja sairaalan sisällä, viimeeksi kolmisen kuukautta sitten, hyvin meni aikaisemmin 7 kerrokseen, nyt viidennessä piti levätä hieman... korona vaati osansa, ja on tässä ikääkin, usa aikoja olin vielä paremmassa kunnossa, kunhan selkäkivut pysyvät kurissa, sorry vaan poju.

        suosittelen kokeilemaan täyspakkausta viidenteen kerrokseen, 30 kg vatsan puolelle... hieman korkeimman talon rappusissa, thaimaan ilmastossa, moniko pystyy, totuuspelle, peukaloinen, laiffila, epäilen vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen kokeilemaan täyspakkausta viidenteen kerrokseen, 30 kg vatsan puolelle... hieman korkeimman talon rappusissa, thaimaan ilmastossa, moniko pystyy, totuuspelle, peukaloinen, laiffila, epäilen vahvasti.

        https://www.duodecimlehti.fi/duo95128 kannattaa lukea ja toivoa ettei tule itselle, ei ole kiva sairaus, vaikuttaa moneen asiaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Noissa kuvissa ei ole mitään muuta mystisyyteen kuin että ne on kommentein ladannut Pattayan rakkain jolla ei ole muuta elämäntehtävää kuin piipitys ja pärräys.
      Mikäli kuvat on kerrottu olevan eri reissulta niin se on väärä tieto, mutta kuvissa ei ole mitään epäselvää.
      Vaatteet on samat naisen huppariakin myöden joka toisessa päällä ja toisessa vyötäröllä.
      Henkilöt on kiistatta samat.
      Mies on toisessa kuvassa ryhdikkäänä ja toisessa kumarassa, sou vot?
      Nainen on kaunis ja yhteiselo heillä kestänyt, joten mikä on aloittajan ongelma?
      Aloittaja seuraa pariskunnan faceja ja kommentoi palstalla, joten pahasti on herne mennyt nenään.

      • Anonyymi

        tottakai ne on samalta reissulta, enkä ole missään muuta edes vättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai ne on samalta reissulta, enkä ole missään muuta edes vättänyt.

        samoin se kolmas kuva, universalin studiolta.


      • Anonyymi

        Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä, on kovakuntoinen, eikä mikään flösö pallomaha, sou vot?


    • Anonyymi

      Mikä on niin vakava aloittajan henkilökohtainen ongelma että väsää tällaisia juttuja tälle palstalle?

      Täytyy kyllä olla todella massiivisia ongelmia itse itsensä kanssa.

      Tuollainen henkilö on todella ja varmuudella pelkkä riesa läheisilleen ja ympäristölleen.

      • Anonyymi

        " — Jos saa herkästi jalkasilsan, yleisissä kosteissa tiloissa on hyvä liikkua sandaaleissa, neuvoo iho- ja sukupuolitautien erikoislääkäri Hannele Heikkilä. "

        SUKUPUOLITAUTIEN !


    • Anonyymi

      Aurinkoista huomenta! Selkähommat on pirullisia kyllä, itse revin välilevyt pullolleen laiturihommissa ekalla kerralla ja suojakrampit oli rajuja kun selkä oli vahva kuin härällä.

      Selkäranka teki täyden S-kirjaimen ja 170 senttinen exäni oli kanssani saman mittainen. Kalevala- parantaja joka hallitsi akupunktion, sai palikat paikalleen ja antoi kotihoito-ohjeet.

      Reumoista ei ole kokemusta, sehän voi tulla hoikillekin.

      Mutta tuosta kuntopuolesta. Sitä ei mitata siten että saa hilattua itsensä portaita ylös. Sitä voitaisiin mitata siten että kumpi nousee nopeammin ne portaat.

      Sitä voitaisiin mitata myös kuten palomiestestissä että kannetaan 30 kilon varusteet 20 x kerrosta ylös ja otetaan aikaa.

      Tein omat kyykky- ja mave- ennätykset ollessani 123 kiloinen. Katsos kun laihduttaa keinolla millä hyvänsä, niin lihasta lähtee myös. Kun pudotin painoa 30 kiloa niin ennätyksistä lähti 20% pois.

      Pikku lämmittelyllä menee jalkakyykyssä jotakin vähän päälle 200kg. Saarihurmalla menee maksimissaan 40 kiloa kerran ja sen jälkeen hän ei saa itseään suoraksi.

      Jos meille molemmille laitetaan 50 kilon reppu selkään, minä menen portaat vielä juosten ylös kymmeneen kerrokseen saakka mutta Saarihurma pungertaa askel kerrallaan toisella jalalla, pitää taukoa ja vetää kaiteesta itsensä seuraavalle.

      Urheilun ja liikunnan parissa kun olen ollut 42 vuotta niin minua ei kukaan huijaa minua uskomaan synnynnäiseen kovaan kuntoon ilman treeniä. Sellaiset puheet kertoo vain totaalisesta tietämättömyydestä ja itsepetoksesta.

      Jos asteikko on kiitettävä, hyvä, tyydyttävä, välttävä, heikko, niin minun kunto on hyvä ja ikäisekseni kiitettävä.

      Saarihurman kunto on heikko, pienellä treenillä sen saisi välttäväksi mutta minkäs sille voi kun ei kiinnosta oma hyvinvointi niin ei kiinnosta.

      Mainitsen vielä sen että vaikka oma kuntoni on hyvä, se on todella kaukana kovasta kunnosta, eikä se enää ole edes mahdollista tässä iässä. Rikkoisin vain itseni ihan turhaan siihen pyrkiessäni. Ne ajat oli ja meni.

      2010

      PS: Reipasta päivää! Ulkoilkaa ja nauttikaa elämästä ja läheisistänne!

      • Anonyymi

        Ajattelet siis aamulla ensimmäiseksi Numbaa.

        Sillä kuules ei ole mitään merkitystä mitä reppuja ja minkä painoisia yms. tuubaa kun pää on tuossa kunnossa mikä sulla.

        Ja sait orkkus kun latasit mielipiteesi ensin turkkipalstalle?
        MYÖS SUOMESSA KÄYVÄT PANEMASSA, NIILLÄ ON AIVOJEN PAIKALLA SE PIKKUINEN KEPPI.


      • Anonyymi

        Mitähän jos jättäisit tuon paska jargonin kokonaan kirjoittamatta, minulle tuottaa ajoittain varsin paljon ongelmia saada selkäranka edes suoraksi, minua nauratti suunnattomasti sinun kirjoituksesi siitä että pitää potkia puita, että saa luunsa vähemmän kipuherkiksi, minusta koko ajatus on skitsofreeninen, kun tuloksena on vain mustelmia, pahimmassa tapauksessa murtumia.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        Resupepuilla... ei koskaan olut ja, eikä tulemaan, kuten Numballa fyffendaalia, asua täällä thaimaassa tai matkustella ameriikan matkoja... tai PUKEA SUKKIA SANDAALEIHIN!

        '*'


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupepuilla... ei koskaan olut ja, eikä tulemaan, kuten Numballa fyffendaalia, asua täällä thaimaassa tai matkustella ameriikan matkoja... tai PUKEA SUKKIA SANDAALEIHIN!

        '*'

        Huomaa että kyseessä on aidot amerikkalaiset urheilusukat, pitää jotenkin peittää mittava kynsi ja jalkasilsa.
        By NumBAll HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/nain_paaset_eroon_jalkasienesta
        kannattaa lukea ja toivoa ettei tule varvasvälisilsa itselle, ei ole kiva sairaus, vaikuttaa moneen asiaan, etenkin jos vaivaa hörhön KORVIEN VÄLISSÄ ...!!!... kuten senSUKKA minulla.
        By NumBall HHN 62v.

        Kiitos kun taas esiinnyt minuna, resupetteri... mitä jos seuraavalla kerralla katsot valokuvat kunnolla, ettei tule virhetulkintoja, voin vakuuttaa että kun saa jalkasilsan siitä on erittäin vaikea päästä eroon, varsinkin jos se vaikuttaa hörhön korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet siis aamulla ensimmäiseksi Numbaa.

        Sillä kuules ei ole mitään merkitystä mitä reppuja ja minkä painoisia yms. tuubaa kun pää on tuossa kunnossa mikä sulla.

        Ja sait orkkus kun latasit mielipiteesi ensin turkkipalstalle?
        MYÖS SUOMESSA KÄYVÄT PANEMASSA, NIILLÄ ON AIVOJEN PAIKALLA SE PIKKUINEN KEPPI.

        "Ja sait orkkus kun latasit mielipiteesi ensin turkkipalstalle?"

        Missä olen mitään ladannut turkkipalstalle??


      • Anonyymi

        Minun ei pitäisi kommentoida noita juttujasi, koska ne on varsin tyhjäpäisiä, luulenpa että olen tosiasiassa paremmassa kunnossa kuin sinä, minun on pakko jumpata joka aamu ja ilta että pääsen seuraavana aamuna ylös sängystä, minulle tuottaa suurta vaikeutta joskus mennä seinää vasten ja työntää takaraivo seinään, sinulle se käy helposti minulle ei, joskus kun kivut on kovimmillaan en edes viitsisi nousta sängystä, mutta pakko kun se vain pahentaa tilannetta.

        Nuo kertomuksesi paljonko nostat missäkin lähinnä naurettaville,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sait orkkus kun latasit mielipiteesi ensin turkkipalstalle?"

        Missä olen mitään ladannut turkkipalstalle??

        Oivoi sentään, kuinka haukotuttaa vielä vaikka, kupillisen kahvia jo höräsin.

        Mutta voisitko Numba tai ja senssu kertoa, mitä olen ladannut turkkipalstalle... laitappa vaikka linkki, kun kerran tietsikkanero olet ??

        Luulempa että sinut on taas taputeltu, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivoi sentään, kuinka haukotuttaa vielä vaikka, kupillisen kahvia jo höräsin.

        Mutta voisitko Numba tai ja senssu kertoa, mitä olen ladannut turkkipalstalle... laitappa vaikka linkki, kun kerran tietsikkanero olet ??

        Luulempa että sinut on taas taputeltu, reppana.

        Ajattelet siis aamulla ensimmäiseksi Numbaa ja sitten minua?
        Mitä jos pitäisi päivän palstalta lomaa, olet selvästi sen tarpeessa.
        Terveisiä täältä Chiang Maista, apina.

        ‘*’


    • Anonyymi

      Kommentoin hieman tuota kuvan tulkintaasi, minä istun tuossa oikealla puolella olevassa kuvassa, mustan ohuen aidan päällä, siksi vaikutan lyhyemmälle kuin vasemman puoleisessa kuvassa, mutta kiitos kun kuitenkin otit asian esille, olemme käyneet vaimoni kanssa kolme kertaa ussassaja floridassa, minä kuutisen kertaa, mukavin paikka on puistojen lisäksi, jotka jokaisen on nähtävä kerran elämässään, floridan eteläkärki, key west, josta eräs maailman tunnetumpia kirjailijoita on sieltä kokoisin, oletko lukenut hänen tuotantoa, muuten bangkokista löytyy lähes vastaava paikka, kuin key west erään laivan päätesatamasta, oletko käynyt minä olen lukenut kirjailijan koko tuotannon, ja käynyt kummassakin niin key westissa kuin bangkokin Asiatique The Riverfrontissa, joka todellakin on eräänlainen kopio key westistä.

      By NumBall HHN 62v.

      • Anonyymi

        Jas tuo punainen viiva kruunaa kaiken, resupetteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jas tuo punainen viiva kruunaa kaiken, resupetteri.

        PS.

        "Kuvamysteerit, osa 6 - Amerikassa hukkuneet sandaalit"

        aloituksesi oli liikaa, loppu huumorin taju ja imaisin karvakärsääni cokos pähkinän...

        VEX VEX VAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS.

        "Kuvamysteerit, osa 6 - Amerikassa hukkuneet sandaalit"

        aloituksesi oli liikaa, loppu huumorin taju ja imaisin karvakärsääni cokos pähkinän...

        VEX VEX VAAN

        PS.2

        Resupetteri, siis missä kirjoitit näin:

        Wuuf... johonkin ne nyt, vaan ovat hukkuneet ne hua hinin, räätälillä teettämäni aitonahkaiset https://aijaa.com/V3xD70 ehkä ovat vanhassa olkalaukussani, täytyy kitaranmuotoiselta kysyä... ja se kuva, joita on paljon eversti luutnatti Terollakin, jossa olin, insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä ja, tanssijaisissa majurin puvussa, bkk lähetystössä, tanssijaisilsoissa...

        ps. Terpan kanssa käytiin koira näyttelyissäkin näyttelemässä suomen armeijan kouluttamia doppareitamme.


    • Anonyymi

      Olin ylikunnossa jo Jkl'n aikoihin.
      Hiihdin ja lenkkeilin kuten voitte katsoa kuvasta.
      Naiset jahtasi Yliopistolla joka pv :-)

    • Anonyymi

      " bangkokin Asiatique The Riverfrontissa, joka todellakin on eräänlainen kopio key westistä."

      Hullu se on; Ei tippaakaan samaa!

      • Anonyymi

        No et ole käynyt kummassakaan, varmasti.


    • Anonyymi

      "olemme käyneet vaimoni kanssa kolme kertaa ussassaja floridassa, minä kuutisen kertaa"

      Pistäpäs yksikin kuva joltakin noista viidestä muusta Amerikan matkastasi?

      Menee taas samaan sarjaan kuin kuuluisa Las Vegasin matkasi, joka ensin oli neljän päivän matka, sitten se oli kuukauden matka ja lopulta se oli ohi viidessä päivässä, mutta olit sen koko matkan ajan tällä matkailusivustolla seikkailemassa.
      Olit seuraamassa raketin laukaisua Cape Canaveralissa jonka kirjoitit väärin ja sieltä ajoit neljässä tunnissa Cadillacilla Las Vegasiin 4000km jossa söit keskiyöllä aamiaisen kun et jaksanut Savossa googlata paljonko se kello oikeasti oli Vegasissa.

      Sinulla on selvästi selkä romuna, näkee noista kuvistakin että olet kierossa kuin korkkiruuvi, lihaksesi ei jaksa kannatella massaa, mutta älä hyvä ihminen kerro enää sanaakaan kovasta kunnosta ja aamujumpistasi, kun teet itsestäsi entistäkin naurettavamman. Kannattaisi pumppu tarkistaa, nimittäin väri kasvoissasi on viittä vaille vainajan väri. Aivan harmaat kasvot.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vuonna 2008 - 2009 , miami... yksin tai paremmin kaverin kanssa... https://aijaa.com/YNFx3r miamin vintage autonäyttely kaveri kuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vuonna 2008 - 2009 , miami... yksin tai paremmin kaverin kanssa... https://aijaa.com/YNFx3r miamin vintage autonäyttely kaveri kuvassa.

        Ihan tiedoksi kävin terveystarkastuksessa marraskuussa, sydän ihan ok, mutta rytmihäiriöitä, kasvojen värissä ole mitään vikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vuonna 2008 - 2009 , miami... yksin tai paremmin kaverin kanssa... https://aijaa.com/YNFx3r miamin vintage autonäyttely kaveri kuvassa.

        Sama tukka, sama maha, samat sandaalit, sama reissu, samanlainen Fruit Of The Loomin mainospaita kuin aiemmassa. Olet siis ollut mainostuotteiden jälleenmyyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tukka, sama maha, samat sandaalit, sama reissu, samanlainen Fruit Of The Loomin mainospaita kuin aiemmassa. Olet siis ollut mainostuotteiden jälleenmyyjä?

        Noita pique paitoja saa 1,50 euroa kpl, kun ostaa vähintään 20kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita pique paitoja saa 1,50 euroa kpl, kun ostaa vähintään 20kpl.

        Asikaisen kanssa jossain, paidan muistin kun ostin sen usasta, paikkaa en muista, mutta jos veikata pitää väittäisin että jossain päin floridaa... mutta en ole varma.
        https://aijaa.com/PTdOQH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita pique paitoja saa 1,50 euroa kpl, kun ostaa vähintään 20kpl.

        Kiva kun kerrot, entä sitten... Fruit Of The Loom paitoja ostin monta walmartista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tukka, sama maha, samat sandaalit, sama reissu, samanlainen Fruit Of The Loomin mainospaita kuin aiemmassa. Olet siis ollut mainostuotteiden jälleenmyyjä?

        Kiinnostaisi tietää onko samat sukatkin, niitä jenkkisukkia... laatutavaraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asikaisen kanssa jossain, paidan muistin kun ostin sen usasta, paikkaa en muista, mutta jos veikata pitää väittäisin että jossain päin floridaa... mutta en ole varma.
        https://aijaa.com/PTdOQH

        Bumban lanttu palanut kun lyllertänyt ulkona ilman hattua


    • Anonyymi

      Aloittaja kyselee hölmöjä. Tietenkin ekassa kuvassa on Koelentäjä Numbala ja toisessa kuvassa Senssun persoona on vallannut hahmon jolloin pituudesta lähti 30 senttiä pois. Hanuria kutkuttaa niin sitä voi samalla raapia aidannuppiin ja eihän kukaan jaksa seistä montaa sekuntia paikoillaan ilman että huilaa nojaillan lähimpään paikkaan mistä saa tukea.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et ole vastannut; Miksi oli ja on "Asikainen"?

    • Anonyymi

      Onko numball pasanen?

      • Anonyymi

        Sai lempinimensä kun alkoi kivenkovaan väittämään että Loirin Eino Leino -levyt on Pasasen levyjä. Korjasi sittemmin väitteen että tarkoitti Pasasen tuottaneen Loirin levyt.
        Mistäänhän sellaista ei käy todellisuudessa ilmi, mutta numeromies kertoi nähneensä Speden haastattelun jossa hän kertoo asiasta. Samoja juttuja kuin se kun numbaali kertoi vaimonsa suomentaneen Thaimaan pääministerin televisiopuheen, jossa kerrotaan että Thaimaa vihaa farangeja ja haluaa jatkossa vain laadukkaita kiinalais ja venäläisturisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai lempinimensä kun alkoi kivenkovaan väittämään että Loirin Eino Leino -levyt on Pasasen levyjä. Korjasi sittemmin väitteen että tarkoitti Pasasen tuottaneen Loirin levyt.
        Mistäänhän sellaista ei käy todellisuudessa ilmi, mutta numeromies kertoi nähneensä Speden haastattelun jossa hän kertoo asiasta. Samoja juttuja kuin se kun numbaali kertoi vaimonsa suomentaneen Thaimaan pääministerin televisiopuheen, jossa kerrotaan että Thaimaa vihaa farangeja ja haluaa jatkossa vain laadukkaita kiinalais ja venäläisturisteja.

        Eilen bumballi veti showtaan 20 tuntia yhtäsoittoa molemmilla persoonilla. Nyt taitaa vähän väsyttää. Ottaa tunnin torkkuja ihan miten sattuu keskellä päivää eikä ikinä nuku kunnon yöunia. Kuuli kuusikymppisenä myös ekaa kertaa sen että ihminen nukkuu paremmin pimeässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen bumballi veti showtaan 20 tuntia yhtäsoittoa molemmilla persoonilla. Nyt taitaa vähän väsyttää. Ottaa tunnin torkkuja ihan miten sattuu keskellä päivää eikä ikinä nuku kunnon yöunia. Kuuli kuusikymppisenä myös ekaa kertaa sen että ihminen nukkuu paremmin pimeässä.

        Pöö huhuuu onko ikävä ja muuten kysymys, ketä olet ajatellut ajatella koko loppuelämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai lempinimensä kun alkoi kivenkovaan väittämään että Loirin Eino Leino -levyt on Pasasen levyjä. Korjasi sittemmin väitteen että tarkoitti Pasasen tuottaneen Loirin levyt.
        Mistäänhän sellaista ei käy todellisuudessa ilmi, mutta numeromies kertoi nähneensä Speden haastattelun jossa hän kertoo asiasta. Samoja juttuja kuin se kun numbaali kertoi vaimonsa suomentaneen Thaimaan pääministerin televisiopuheen, jossa kerrotaan että Thaimaa vihaa farangeja ja haluaa jatkossa vain laadukkaita kiinalais ja venäläisturisteja.

        Onpas taas huuhaata, olen ollut varsin tietoinen että vesku on laulanut leinon levyt, johtuen siitä että minulla on nuo neljä levyä kokoelmissani, muistan jossain nähneeni speden joka kertoi että loiri/leino levyjen menestys ei ollut mikään itsestään selvyys, vaan kulutti paljon rahaa eikä aluksi oikein tuottanut mitään, kiinalais- ja venäläisturisteista en ole juurikaan täällä mitään kirjoittanut, paitsi joskus todennut että valtaosa turisteista on kohta kiinalaisia, ja venäläisen tämäkin erilaisten viisumikäytäntöjen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas taas huuhaata, olen ollut varsin tietoinen että vesku on laulanut leinon levyt, johtuen siitä että minulla on nuo neljä levyä kokoelmissani, muistan jossain nähneeni speden joka kertoi että loiri/leino levyjen menestys ei ollut mikään itsestään selvyys, vaan kulutti paljon rahaa eikä aluksi oikein tuottanut mitään, kiinalais- ja venäläisturisteista en ole juurikaan täällä mitään kirjoittanut, paitsi joskus todennut että valtaosa turisteista on kohta kiinalaisia, ja venäläisen tämäkin erilaisten viisumikäytäntöjen takia.

        Pasanen. Tiedät varmaan itsekin ettei muistiisi voi luottaa. Olet muistanut monenlaisia asioita joissa ei ole päätä eikä häntää. Spede ei osallistunut mihinkään musiikkiproduktioihin muuta kuin omaan huumorimusiikkiin. Loiri oli arvostettu artisti ja tulkitsija joka teki töitä sen ajan musiikkialan huippuammattilaisten kanssa, jotka lukee levyn takakannessa kaikki.

        Manasit moneen otteeseen että thaimaalaiset vihaavat falleja koronan vuoksi ja että suomipoika ei pääse enää ollenkaan thaimaaseen ellei ole rikas. Muistat varmaan senkin että kenenkään ei pitänyt päästä thaimaaseen ennen vuotta 2025-2026? Vai oletko unohtanut senkin?
        Sihteerisi nauroi ensin että Pattaya on täynnä venäläisiä ja kiinalaisia ja sitten koronan aikaan hän nauroi hulvattomasti että venäläiset ja kiinalaisetkin on poissa Pattayalta ja että on turha "haaveilla massaturismista".

        Että sellaisia aatoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen. Tiedät varmaan itsekin ettei muistiisi voi luottaa. Olet muistanut monenlaisia asioita joissa ei ole päätä eikä häntää. Spede ei osallistunut mihinkään musiikkiproduktioihin muuta kuin omaan huumorimusiikkiin. Loiri oli arvostettu artisti ja tulkitsija joka teki töitä sen ajan musiikkialan huippuammattilaisten kanssa, jotka lukee levyn takakannessa kaikki.

        Manasit moneen otteeseen että thaimaalaiset vihaavat falleja koronan vuoksi ja että suomipoika ei pääse enää ollenkaan thaimaaseen ellei ole rikas. Muistat varmaan senkin että kenenkään ei pitänyt päästä thaimaaseen ennen vuotta 2025-2026? Vai oletko unohtanut senkin?
        Sihteerisi nauroi ensin että Pattaya on täynnä venäläisiä ja kiinalaisia ja sitten koronan aikaan hän nauroi hulvattomasti että venäläiset ja kiinalaisetkin on poissa Pattayalta ja että on turha "haaveilla massaturismista".

        Että sellaisia aatoksia.

        MInun täytyy kyllä esittää eriävä mielipiteeni asiasta, jos minä eikä kukaan sukulaiseni ole koskaan huomannut minulla muistihäiriöitä, tuskin sinullakaan on niitä mahdollisuus huomata. En ole väittänyt edes spede olisi osallistunut johonkin musiikkiproduktioihin, vaan todennut että näin haastattelun jossa spede kertoi että loiri/leino levyt eivät ole mitenkään menestykseltään itsestään selvyys, ne maksoivat paljon ja myynti oli alussa heikkoa, tuskin olen unta nähnyt, muistan haastattelun täysin selvästi. Jotenkin haastattelijana olisi voinut olla neil hardwick, mutta en ole siitä aivan varma.000

        Kyllä totesin jossain vaiheessa että thaimaan matkailut on matkailtu toistaiseksi, eikä tilanne palaa koskaan enää samalle tasolle millä se oli ennen vuotta 2020, tai ainakaan viiden vuoden sisällä, minulla ei ole sihteeriä, joten hänen juttuihin on hankala ottaa kantaa sen enempää,

        Että sellaisia aatoksia, jälleen kerran.

        Enkä ota kantaa sinun väittämiisi muilta osin, koska niillä ei ole mitään tekemistä kanssani, ne on puhtaasti sinun harhaisia väittämiä... jotka eivät kuulu minulle mitenkään.
        BY NumBall HHN 62v.
        ps. eikä pankkikortteja ole vieläkään olemassa, ne on kansainvälisiä maksukortteja.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInun täytyy kyllä esittää eriävä mielipiteeni asiasta, jos minä eikä kukaan sukulaiseni ole koskaan huomannut minulla muistihäiriöitä, tuskin sinullakaan on niitä mahdollisuus huomata. En ole väittänyt edes spede olisi osallistunut johonkin musiikkiproduktioihin, vaan todennut että näin haastattelun jossa spede kertoi että loiri/leino levyt eivät ole mitenkään menestykseltään itsestään selvyys, ne maksoivat paljon ja myynti oli alussa heikkoa, tuskin olen unta nähnyt, muistan haastattelun täysin selvästi. Jotenkin haastattelijana olisi voinut olla neil hardwick, mutta en ole siitä aivan varma.000

        Kyllä totesin jossain vaiheessa että thaimaan matkailut on matkailtu toistaiseksi, eikä tilanne palaa koskaan enää samalle tasolle millä se oli ennen vuotta 2020, tai ainakaan viiden vuoden sisällä, minulla ei ole sihteeriä, joten hänen juttuihin on hankala ottaa kantaa sen enempää,

        Että sellaisia aatoksia, jälleen kerran.

        Enkä ota kantaa sinun väittämiisi muilta osin, koska niillä ei ole mitään tekemistä kanssani, ne on puhtaasti sinun harhaisia väittämiä... jotka eivät kuulu minulle mitenkään.
        BY NumBall HHN 62v.
        ps. eikä pankkikortteja ole vieläkään olemassa, ne on kansainvälisiä maksukortteja.,

        "muistan haastattelun täysin selvästi. Jotenkin haastattelijana olisi voinut olla neil hardwick, mutta en ole siitä aivan varma"

        Tuossa kumoat jo itsekin muistisi kun se muistikuva ensin on täysin selvä mutta sitten et enää olekaan siitä aivan varma.

        Katso Wikipediasta mikä on pankkikortti. Kaikki pankit myöntävät Suomessa pankkikortteja sekä luottokortteja.

        Pankkikortti on muovista valmistettu maksukortti ja käteiseen verrattava maksuväline. Pankkikortilla voi tavallisesti maksaa ostoksia ja nostaa rahaa pankkiautomaatista. Maksu peritään kortinhaltijan tililtä useimmiten muutamassa päivässä. Monissa maissa, mm. Suomessa, käytettiin aiemmin kansallisia pankkikortteja, mutta luottokuntien kuten Visa tai Mastercard ansiosta, ne ovat nykyisin kansainvälisiä pankkikortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInun täytyy kyllä esittää eriävä mielipiteeni asiasta, jos minä eikä kukaan sukulaiseni ole koskaan huomannut minulla muistihäiriöitä, tuskin sinullakaan on niitä mahdollisuus huomata. En ole väittänyt edes spede olisi osallistunut johonkin musiikkiproduktioihin, vaan todennut että näin haastattelun jossa spede kertoi että loiri/leino levyt eivät ole mitenkään menestykseltään itsestään selvyys, ne maksoivat paljon ja myynti oli alussa heikkoa, tuskin olen unta nähnyt, muistan haastattelun täysin selvästi. Jotenkin haastattelijana olisi voinut olla neil hardwick, mutta en ole siitä aivan varma.000

        Kyllä totesin jossain vaiheessa että thaimaan matkailut on matkailtu toistaiseksi, eikä tilanne palaa koskaan enää samalle tasolle millä se oli ennen vuotta 2020, tai ainakaan viiden vuoden sisällä, minulla ei ole sihteeriä, joten hänen juttuihin on hankala ottaa kantaa sen enempää,

        Että sellaisia aatoksia, jälleen kerran.

        Enkä ota kantaa sinun väittämiisi muilta osin, koska niillä ei ole mitään tekemistä kanssani, ne on puhtaasti sinun harhaisia väittämiä... jotka eivät kuulu minulle mitenkään.
        BY NumBall HHN 62v.
        ps. eikä pankkikortteja ole vieläkään olemassa, ne on kansainvälisiä maksukortteja.,

        Eli kaupan kassalla kysyt että "voinko maksaa ostokseni kansainvälisellä maksukortilla"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaupan kassalla kysyt että "voinko maksaa ostokseni kansainvälisellä maksukortilla"?

        No kun sinulle asian ymmärtäminen on mahottoman hankalaa, ano finnair tai minkä tahansa firman visakortti, linkitä siihen sinun pankkitilisi, sieltä nordesta, voit käyttää sitä joko luotollisena, edellyttäen että sinulla on luottoa, tai maksaa suoraan tililtäsi nordeasta, ostoksesti, missä vaiheessa finnairin kortti muuttuu pankkikortiksi, ei missään... voi vielä ottaaa lumppuukistasi, nordean kortin, onko se jotenkin enemmän pankkikortti, kuin finnairin kortti, kun kummallakin maksat tarkalleen samalla tavalla...

        Niin Nordea kuin Finnair ei ole kortin kanssa mitään tekemistä, muuta kuin kortit painetaan firman logolla, tosin yksi yhteinen ominaisuus niillä kortissa jossain lukee tämä kortin operaattori on nets finland, entinen luottokunta, aivan saman saat vaikkapa teboilin visa kortille, eikä sekään muutu mitenkään pankkikortiksi... Kortti on vain kansainvälinen maksukortti, luotollinen tai luototon... tämä koskee kaikkia visa ja mc kortteja.


      • Anonyymi

        Tai minä otan täältä tescon kortin, ja linkitän siihen kasikorn -tilin, missä vaiheessa kortti muuttuu pankkikortiksi, minulla on kasikornin kortti visa... eikä sekään ole pankkikortti, vaan kansainvälinen maksukortti jolla voi maksaa missä tahansa paikassa missä visa kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai minä otan täältä tescon kortin, ja linkitän siihen kasikorn -tilin, missä vaiheessa kortti muuttuu pankkikortiksi, minulla on kasikornin kortti visa... eikä sekään ole pankkikortti, vaan kansainvälinen maksukortti jolla voi maksaa missä tahansa paikassa missä visa kelpaa.

        Miten se pankkikortiksi muuttuu kun kertomasi mukaan pankkikortteja ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai minä otan täältä tescon kortin, ja linkitän siihen kasikorn -tilin, missä vaiheessa kortti muuttuu pankkikortiksi, minulla on kasikornin kortti visa... eikä sekään ole pankkikortti, vaan kansainvälinen maksukortti jolla voi maksaa missä tahansa paikassa missä visa kelpaa.

        Kasikorn on pankki. Kasikorn on myöntänyt sen kortin sinulle. Korttisi on linkitetty Kasikornissa olevaan pankkitiliisi ja se on pankkikortti. Maksu lähtee tililtäsi välittömästi joko suoraan tai katevarauksena, kun puhutaa maksu / pankkikortista.
        Jos pankki myöntää sinulle luottokortin (credit) niin se ei ole pankkikortti, vaan luottokortti.
        Kaikki isommat pankit tarjoavat luottokorteille nykyään kuukauden korotonta maksuaikaa ja tällöin maksat vain kortin vuosimaksun, joka Nordealla esimerkiksi on noin 80 euroa vuodessa.

        Luottokorteissa on erilaisia kannustimia, jotka tekevät sen käytöstä houkuttelevan. Esimerkiksi Nordean Finnair-kortilla maksaessasi, saat lentopisteen jokaisesta eurosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se pankkikortiksi muuttuu kun kertomasi mukaan pankkikortteja ei ole olemassa.

        Vastaa nyt miten se muuttuu pankkikortiksi.


    • Anonyymi

      Jeesus on sitten tän paskan keskellä se ainoa joka sielun pelastaa ✝️ muut tiet vie manalaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe