Kepu petti myös Ähtärin

Anonyymi-ap

Paikallinen 156 äänen kepulainen Mikko Savola, nousi pandoilla ratsastamalla puolustusminsteriksi ja hylkäsi samalla Ähtärin, ähtäriläiset, Ähtärin Eläinpuiston ja Pandat. Kepu pettää aina.

18

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepulaiset rääkäävät aina eläimiä sulkemalla niitä häkkeihin ja käyttämällä eläimiä hyväkseen. Ottaisivat rahaakin vastaan häkitettyjen eläimisensä katselusta. Sietäisivät itse tulla häkitetyiksi ja tulla eläinten katseltaviksi.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17722789e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keput ratsastavat pandojen lisäksi myös susilla. Nappi otsaan ....

      • Anonyymi

        Perhon Ekiä myöten.


    • Anonyymi

      Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin sanoi jo saarikkokin kun tupaillassa Juhaa tanhuun haki...

    • Anonyymi

      Mitä suojelua se on että villieläimiä pidetään pienessä häkissä ? Sanoisin eläinrääkkäystä, minimi alue tuollaisille eläimille pari hehtaaria .

    • Anonyymi

      Kepu ei pääse elänrääkkääjän tunnusmerkeisitään, ei sitten millään. Kokeilisivat itse pandahäkissä istumista vaikkapa saman ajan mitä siellä Ähtärissä ovat pandoille tehneet. Olisipa siinä järkeville eläimille katselemista kun keput istuisivat häkissä kasteltavina.

    • Anonyymi

      Miten niin Ähtärin asiat kuuluvat kepulle?

      • Anonyymi

        Asia selviää katsomalla Ähtärin valtuuston puolujakautumaa.


    • Anonyymi

      Kepulaisilla näyttää olevan suhde eläimiin. Mutta mikälainen suhde?

      • Anonyymi

        Kiistanalainen ja kyseenalainen.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017722789dl

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Eläinten ahtaminen häkkeihin ei ole tätä päivää. Menkööt hakittäjät itse niihin häkkeihin eläinten töllötettäviksi, niin ymmärtäisivät mitä ovat tehneet.

      • Anonyymi

        Nyt kun pandahäkit jäävät tyhjillen on mahdollisuus Kepun Savolalle näyttää kestävyytensä istumalla pandahäkissä mahdollisimman pitkään ja syödä rekkakuorma bambua päivittäin.


    • Anonyymi

      Melkoista munattomuutta jälleen kerran

    • Anonyymi

      Savola ja kumppanit tekivät huonon kaupan.
      Vuokranmaksu olisi kuulunut kauppa ja teollisuusministeriön hoidettavaksi.
      Niin piti pandojen avata ovia Kiinaan.

      • Anonyymi

        Enemmän kai ulkoministeriön tai presidentinkanslian tehtäviä. Olihan kauppaa solmimassa peräti istuva presidentti Sauli Niinistö, koska pandat "liennyttävät".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe