Oksettava kaupunki, etova kaupunki. Oksettava kaupunki!
Oksettava kaupunki.
21
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää kesää.
- Anonyymi
Ankea on Pieksämäki.
- Anonyymi
Pohjois-Korea on kiistänyt Yhdysvaltain väitteet siitä, että Pohjois-Korea toimittaisi aseita venäläiselle palkka-armeija Wagnerille. Asiasta kertoo uutistoimisto AFP.
Valkoinen talo esitti aiemmin tässä kuussa valokuvatodisteita venäläisistä junavaunuista, jotka saapuivat Pohjois-Koreaan ja palasivat sieltä Venäjälle raketeilla ja ohjuksilla lastattuina. Yhdysvallat kutsui Wagner-palkka-armeijaa "monikansalliseksi rikollisjärjestöksi" ja sanoi, että asekauppa Pohjois-Korean kanssa rikkoo YK:n turvallisuusneuvoston sopimuksia.
Yhdysvaltain ja Pohjois-Korean välisistä suhteista vastaavan osaston johtaja Kwon Jong Gun kommentoi väitettä asekaupasta pohjois-korealaiselle uutistoimistolle. Hänen mukaansa Yhdysvalloille olisi tiedossa "todella epämieluisia seurauksia", jos se jatkaa "itsetekemänsä huhun" levittämistä. - Anonyymi
Älä tule ryyppäämään ja oksentelemaan Pieksämäelle!
Olen lähes absolutisti eikä minua ole oksettanut kertaakaan, vaikka olen asunut täällä jo kauan. - Anonyymi
Pieksämäki on vajonnut Kouvolaakin alemmas.
- Anonyymi
Rännibaariin oksentelemaan , siellä kaikki hampaattomat hampit ja paskanpuhujat kuulemma käy. huonoihoisiakin nähty....nuppivikaiset ihan peruskauraa.
- Anonyymi
😃🤣😃🤣
- Anonyymi
Hampaaton pirih**ra on just hyvä!
- Anonyymi
Ei siihen kaupungin kihoja tarvitse , katselee vähän ympärilleen niin näkee kun neljä viidestä kulkee monttu auki....
- Anonyymi
Eihän se,jos aloittaja paha olo,tarkota koko kaupungin olevan etova😃
- Anonyymi
Täältä siis poistetaan positiiviset viestit.
- Anonyymi
Täällä saa näköjään pitää koiraa irrallaan taajama-alueella, ei siis missään koirapuistossa vaan Nukkekodin lähettyvillä rantatiellä. Tänään sellainen musta hurtta punaisessa pannassaan syöksyi perään haukkuen ja tarrasi kiinni kauppakassiin. Siinä tilanteessa olisi voinut käydä pahasti. En oksentanut, mutta etova olo jäi tällaisesta hyökkäyslemmikistä ja myös ulkoiluttajasta, joka tekee mitä lystää.
- Anonyymi
Joka kaupunkiin mahtuu hyvää ja oksettavaa. On sossupummeja ja on töitä tekeviä. On joka lähtöön ihmisiä. Pieksämäellä on kivoja asuinalueitsa ja sitten rauhattomia kaupungin vuokrataloja. Jokainen voi muuttaa elämänsä suuntaa mieleisekseen. Itse käyn välillä Pieksämäellä,vaikka työ vei muualle,mut kesämökistä en luovu ja on ystäviä ja sukua myös siellä kuten täälläkin. Elämä on sellaista joksi sen muovaa. Ja ei se aina pelkkää iloa ole kellekkään. Tsemppiä kaikille kuitenkin.
- Anonyymi
Anteeksi ylimääräinen s. *asuinalueita.
- Anonyymi
En tiedä mistä rauhattomasta kaupungin vuokratalossa kirjoitat. Itse asuin vuokralla 8 vuotta osaketalossa nyk Prisman vieressä. Olin jatkuva silmätikku asuville osakkenomistajille, jotka ns tunsivat itsensä rikkaaksi, koska rapussa oli vaan pari vuokralaista. Mustalaiset metelöivät kaiket yöt alkuun naapurissa ja poliisit kävivät heidän päätä silittämässä eikä heille saanut mitään kuria. Sen jälkeen yöllinen metelöinti jatkui toisaalta, niin huono äänieristys ettei mitään yksityisyyttä. Roskia ei voinut viedä kun aina oli joku naapuri sylkemässä juorujaan ja olin vieläpä jonkun mielestä täys hullu kun en kestänyt moista. Kaupungin vuokratalossa olen asunut sen jälkeen, ja se on ollut kiva ettei kukaan naapuri näytä paremmuuttaan, saa olla köyhä ihan rauhassa, eikä ole naapurien muutakaan häiriköintiä. Huono puoli on järkyttävä pakokaasusaaste, eikä voi esim parvekkeella "ulkoilla". Pieksämäellä ei kaikille töitä ole, vaikkei ole laitapuolen kulkija, vaan täällä täytyy kuulua mielellään tiettyyn piiriin.
- Anonyymi
Ps Ihmisille jos sanoo jostai niin toiset muuttuu ja toiset suuttuu. Sekin on elämää. Mutta muista,vain sinä olet sinä ja yksilö.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä! Kun vaan olisivat lopettaneet tarjoilun aikaisemmin niin ei olisi oksettanut yhtään mutta kun kaveri vielä jatkoilla tarjosi snapsia niin niinhän siinä alakerran riitan parveke sai uuden laatoituksen. Perh...
- Anonyymi
Ota ens kerralla vähemmän viinaa niin ei okseta.
- Anonyymi
On tämä sitäkin. Siinä vaiheessa kun esim päihdehuolto menee politiikan puolelle on asiakkaat kusessa. Tapahtui niin että heidän lähihoitaja hintti pesietti vanhaa Herraa pysäkillä niin oli alkanut puhumaan omasta seksi fantisioitaa ja kädet alapäässä kiinni. Ja sama tyyppi varasti paljon todistettavasti rauhoittavia lääkkeitä. Samat sh hoitajat uhkasivat irtisanoa HAKAN asunnon jos ei suu pysy kiinni. Olet sitten taivaskattona. Sanottiin. Ei tuomiota eikä syytettä seksuaali rikoksesta eikä Huume rikoksesta.?
- Anonyymi
Näitä sosiaalipummivuokralisia osaketaloissa tosiaan kannattaa juurikin pitää silmällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768