Oksettava kaupunki.

Anonyymi-ap

Oksettava kaupunki, etova kaupunki. Oksettava kaupunki!

21

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää kesää.

    • Anonyymi

      Ankea on Pieksämäki.

    • Anonyymi

      Pohjois-Korea on kiistänyt Yhdysvaltain väitteet siitä, että Pohjois-Korea toimittaisi aseita venäläiselle palkka-armeija Wagnerille. Asiasta kertoo uutistoimisto AFP.

      Valkoinen talo esitti aiemmin tässä kuussa valokuvatodisteita venäläisistä junavaunuista, jotka saapuivat Pohjois-Koreaan ja palasivat sieltä Venäjälle raketeilla ja ohjuksilla lastattuina. Yhdysvallat kutsui Wagner-palkka-armeijaa "monikansalliseksi rikollisjärjestöksi" ja sanoi, että asekauppa Pohjois-Korean kanssa rikkoo YK:n turvallisuusneuvoston sopimuksia.

      Yhdysvaltain ja Pohjois-Korean välisistä suhteista vastaavan osaston johtaja Kwon Jong Gun kommentoi väitettä asekaupasta pohjois-korealaiselle uutistoimistolle. Hänen mukaansa Yhdysvalloille olisi tiedossa "todella epämieluisia seurauksia", jos se jatkaa "itsetekemänsä huhun" levittämistä.

    • Anonyymi

      Älä tule ryyppäämään ja oksentelemaan Pieksämäelle!

      Olen lähes absolutisti eikä minua ole oksettanut kertaakaan, vaikka olen asunut täällä jo kauan.

    • Anonyymi

      Pieksämäki on vajonnut Kouvolaakin alemmas.

    • Anonyymi

      Rännibaariin oksentelemaan , siellä kaikki hampaattomat hampit ja paskanpuhujat kuulemma käy. huonoihoisiakin nähty....nuppivikaiset ihan peruskauraa.

      • Anonyymi

        😃🤣😃🤣


      • Anonyymi

        Hampaaton pirih**ra on just hyvä!


    • Anonyymi

      Ei siihen kaupungin kihoja tarvitse , katselee vähän ympärilleen niin näkee kun neljä viidestä kulkee monttu auki....

    • Anonyymi

      Eihän se,jos aloittaja paha olo,tarkota koko kaupungin olevan etova😃

    • Anonyymi

      Täältä siis poistetaan positiiviset viestit.

    • Anonyymi

      Täällä saa näköjään pitää koiraa irrallaan taajama-alueella, ei siis missään koirapuistossa vaan Nukkekodin lähettyvillä rantatiellä. Tänään sellainen musta hurtta punaisessa pannassaan syöksyi perään haukkuen ja tarrasi kiinni kauppakassiin. Siinä tilanteessa olisi voinut käydä pahasti. En oksentanut, mutta etova olo jäi tällaisesta hyökkäyslemmikistä ja myös ulkoiluttajasta, joka tekee mitä lystää.

    • Anonyymi

      Joka kaupunkiin mahtuu hyvää ja oksettavaa. On sossupummeja ja on töitä tekeviä. On joka lähtöön ihmisiä. Pieksämäellä on kivoja asuinalueitsa ja sitten rauhattomia kaupungin vuokrataloja. Jokainen voi muuttaa elämänsä suuntaa mieleisekseen. Itse käyn välillä Pieksämäellä,vaikka työ vei muualle,mut kesämökistä en luovu ja on ystäviä ja sukua myös siellä kuten täälläkin. Elämä on sellaista joksi sen muovaa. Ja ei se aina pelkkää iloa ole kellekkään. Tsemppiä kaikille kuitenkin.

      • Anonyymi

        Anteeksi ylimääräinen s. *asuinalueita.


      • Anonyymi

        En tiedä mistä rauhattomasta kaupungin vuokratalossa kirjoitat. Itse asuin vuokralla 8 vuotta osaketalossa nyk Prisman vieressä. Olin jatkuva silmätikku asuville osakkenomistajille, jotka ns tunsivat itsensä rikkaaksi, koska rapussa oli vaan pari vuokralaista. Mustalaiset metelöivät kaiket yöt alkuun naapurissa ja poliisit kävivät heidän päätä silittämässä eikä heille saanut mitään kuria. Sen jälkeen yöllinen metelöinti jatkui toisaalta, niin huono äänieristys ettei mitään yksityisyyttä. Roskia ei voinut viedä kun aina oli joku naapuri sylkemässä juorujaan ja olin vieläpä jonkun mielestä täys hullu kun en kestänyt moista. Kaupungin vuokratalossa olen asunut sen jälkeen, ja se on ollut kiva ettei kukaan naapuri näytä paremmuuttaan, saa olla köyhä ihan rauhassa, eikä ole naapurien muutakaan häiriköintiä. Huono puoli on järkyttävä pakokaasusaaste, eikä voi esim parvekkeella "ulkoilla". Pieksämäellä ei kaikille töitä ole, vaikkei ole laitapuolen kulkija, vaan täällä täytyy kuulua mielellään tiettyyn piiriin.


    • Anonyymi

      Ps Ihmisille jos sanoo jostai niin toiset muuttuu ja toiset suuttuu. Sekin on elämää. Mutta muista,vain sinä olet sinä ja yksilö.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä! Kun vaan olisivat lopettaneet tarjoilun aikaisemmin niin ei olisi oksettanut yhtään mutta kun kaveri vielä jatkoilla tarjosi snapsia niin niinhän siinä alakerran riitan parveke sai uuden laatoituksen. Perh...

    • Anonyymi

      Ota ens kerralla vähemmän viinaa niin ei okseta.

    • Anonyymi

      On tämä sitäkin. Siinä vaiheessa kun esim päihdehuolto menee politiikan puolelle on asiakkaat kusessa. Tapahtui niin että heidän lähihoitaja hintti pesietti vanhaa Herraa pysäkillä niin oli alkanut puhumaan omasta seksi fantisioitaa ja kädet alapäässä kiinni. Ja sama tyyppi varasti paljon todistettavasti rauhoittavia lääkkeitä. Samat sh hoitajat uhkasivat irtisanoa HAKAN asunnon jos ei suu pysy kiinni. Olet sitten taivaskattona. Sanottiin. Ei tuomiota eikä syytettä seksuaali rikoksesta eikä Huume rikoksesta.?

    • Anonyymi

      Näitä sosiaalipummivuokralisia osaketaloissa tosiaan kannattaa juurikin pitää silmällä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe