Vanha suonikas paksu kyrpä

Olemme vaimoni kanssa avoimessa suhteessa. Rouva on vähän yli 30v vaalea hoikka kaunis pitkä nainen. Häntä kiihottaa kovasti vanhemmat herrat, etenkin paksulla suonikkalla kyrvällä varustetut miehet. Itsekin on kiva katsella, kun rouva on kontillaan ja taakse tulee setä paksun kyrvän kanssa.

36

4655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin? 66 v mies olisi kinnostunut rouvaa hoitelemaan.

      • Jkl


      • Anonyymi

        Missäs "jyrmy kuk" 66- vaikuttaa?
        Tuo 69 on kans kivaa koreografiaa! Onko hra 66 bihenkinen myös kahdestaan miesten suhteen? Avaajahan edustaa sitä genreä "vaimon puolesta" kysellen vaikka kiinnostus itsellä!?
        😘


      • Anonyymi
        miklu1980 kirjoitti:

        Jkl

        Voisin köydä kesällö kun menen mökille ..
        Rouvalle kankea antamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin köydä kesällö kun menen mökille ..
        Rouvalle kankea antamaan.

        Näinkin on joskus ollut...


      • Anonyymi
        miklu1980 kirjoitti:

        Näinkin on joskus ollut...

        Pääsin viime kesänä lomalla tutustuu lavatansseissa Parikkalassa nuorempaan pariin olin autolla liikenteessä, pari tullut tuttavien kyydissä ravintolan kautta. Lupauduin viemään Simpeleelle mökille heidät, nainen upee hoikka jopa seksiä pursuva, lyhyt kellohame korosti sääriä. Matkalla mies heitti voit jäädä yöksi, laitetaan sauna lämpee otetaan kuppia kunnolla jos sopii. Sanoin voin jäädä jos vaimo tykkää myös vieraasta miehestä joka yötä on. Vastaukseni vapautti naisen joka innoissaan ilmoitti vierasta olisi kiva saada kerran kesässä. Asia oli selvää kaikille, tunsin miten kaluni kovettui ajaessa sittenkin saisin panna tollasta kiima pillua. Itse oon melkein 60v sain tukkaa kireetä nuorta panna koko yön. En unohda koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin viime kesänä lomalla tutustuu lavatansseissa Parikkalassa nuorempaan pariin olin autolla liikenteessä, pari tullut tuttavien kyydissä ravintolan kautta. Lupauduin viemään Simpeleelle mökille heidät, nainen upee hoikka jopa seksiä pursuva, lyhyt kellohame korosti sääriä. Matkalla mies heitti voit jäädä yöksi, laitetaan sauna lämpee otetaan kuppia kunnolla jos sopii. Sanoin voin jäädä jos vaimo tykkää myös vieraasta miehestä joka yötä on. Vastaukseni vapautti naisen joka innoissaan ilmoitti vierasta olisi kiva saada kerran kesässä. Asia oli selvää kaikille, tunsin miten kaluni kovettui ajaessa sittenkin saisin panna tollasta kiima pillua. Itse oon melkein 60v sain tukkaa kireetä nuorta panna koko yön. En unohda koskaan.

        Sehän se on haaveena minullakin saada nuoremmanpuoleista hyvävartaloisen naisen kanssa touhuilla ja puristella sekä imee upeita rintoja. M 58v


    • Anonyymi

      Olisi kiihottavaa fistata ihanaa vaimoasi takaapäin samalla toisella kädellä pakaroita, rintoja hyvällen.
      Fistaajam JKL

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävää myös kiihottaa vanhemmat miehet! kysyin haluaisiko harrastaa seksiä jonkun karismaattisen vanhemman miehen kanssa niin vastasi, että haluais. Itseä kyllä alkoi myös kiihottaa ajatus isosta vanhemman miehen kalusta tyttöystävän pillussa. Itse katselisin panemista!

    • Anonyymi

      Vaimoni on kiinnostunut nuorista miehistä.
      Alku oli vaikeaa,mutta kun eka kerta oli leikitty pikkuhousut lähti vaivattomammin.
      Ensimmäisistä nuorista miehistä tuli vaimolle iloa useammaksi vuodeksi.
      Onneksemme oikeat miehet sattuivat eka kerralla .

      • Anonyymi

        vaimo myös kiinnostonut nuorista miehistä melkein pojista.Kerran kännipäissään paljasti,tykkää laihoista pojista,kuulemma kulli näyttää niin suurelta,pitkä ohut kulli kun seisoo,olivat kerran kuulemma kiusanneet ruotsinlaivalls jotain poikaa,päästäneet hyttiin ja pojalta vaatteet pois,ja hipelöineet kullia,oli kuulemma ollut niin söpön näköinen kulli


    • Se on hirmu tärkeää, että tulee hyvä kokemus alkuun

    • Anonyymi

      Vaimo oli lomareissulla saanut mustaa isoa kyrpää. Sanoi, että oli isoin mitä on koskaan nähnyt. Paksu kuin makkara tanko. Kipeää oli aluksi tehnyt, mutta oli silti tehnyt hyvää. Paljaalla oli antanut nussia. Viikon reissulla olivat naineen monta monta kertaa ja vaimoni saanut valtavia orgasmeja.

    • Rouva sai viime viikonloppuna kunnolla kahta 55v herrasmiestä. Hyvältä näytti sivusta se touhu....

    • Anonyymi

      Meillä vaimo 54v tykkää myös isosta ja suonikkaasta kyrvästä. Yhden kerran on myös saanut sellaista sisäänsä. Oli vaimolla kiimainen katse, kun ekaa kertaa tuon kyrvän näki ja upotti sen suuhunsa.

      • Anonyymi

        Niin se on moni on tykännyt minunkin suonikkaasta kullista milloin suussa milloin pillussa syvällä😉


      • Kyllä se on hyvin kiimaista touhua täälläkin, kun vierasta saa. Siinä oikein tarjotaan persettä ja pillua nussittavaksi.


      • Anonyymi
        miklu1980 kirjoitti:

        Kyllä se on hyvin kiimaista touhua täälläkin, kun vierasta saa. Siinä oikein tarjotaan persettä ja pillua nussittavaksi.

        Missä päin olisi nuoren naisen pillu vailla paksua suonikasta kulia 😉


      • Anonyymi

        Olen myös päässyt vierestä katsomaan kun vaimo saa tosi isoa kullia.Kännissä tottakai,mut ei mitään estoja,oli kiihottavaa katsella kun ei meinannut suuhun mahtua,ja se silmien ilme,vaimo meni sänkyyn selälleen ja posliini pillu valui märkyyttä,kaveri asetti kullin pillun huulille,paljaat huulet aukeni,klitta kääntyi alaspäin,vaimo huusi nautinnosta kun kulli lähti uppoomaan pilluun,kun kaveri painoi pohjaan ja jätti sinne,vaimon silmät melkein väärinpäin päässä,sitten kun nosti ylös,märkä kulli kiilteli,oli kiihottavaa vaan katsella ja nauttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös päässyt vierestä katsomaan kun vaimo saa tosi isoa kullia.Kännissä tottakai,mut ei mitään estoja,oli kiihottavaa katsella kun ei meinannut suuhun mahtua,ja se silmien ilme,vaimo meni sänkyyn selälleen ja posliini pillu valui märkyyttä,kaveri asetti kullin pillun huulille,paljaat huulet aukeni,klitta kääntyi alaspäin,vaimo huusi nautinnosta kun kulli lähti uppoomaan pilluun,kun kaveri painoi pohjaan ja jätti sinne,vaimon silmät melkein väärinpäin päässä,sitten kun nosti ylös,märkä kulli kiilteli,oli kiihottavaa vaan katsella ja nauttia.

        Kyllä juuri noin se on mahtavinta ja jos mies vielä osaa antaa lopussa kunnolla kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös päässyt vierestä katsomaan kun vaimo saa tosi isoa kullia.Kännissä tottakai,mut ei mitään estoja,oli kiihottavaa katsella kun ei meinannut suuhun mahtua,ja se silmien ilme,vaimo meni sänkyyn selälleen ja posliini pillu valui märkyyttä,kaveri asetti kullin pillun huulille,paljaat huulet aukeni,klitta kääntyi alaspäin,vaimo huusi nautinnosta kun kulli lähti uppoomaan pilluun,kun kaveri painoi pohjaan ja jätti sinne,vaimon silmät melkein väärinpäin päässä,sitten kun nosti ylös,märkä kulli kiilteli,oli kiihottavaa vaan katsella ja nauttia.

        Voin kuvitella kuinka kiihottavaa. Tässä kerran vaimolle kerroin kun Esko sedän kanssa on saunottu,että Eskolla on hirveä kyrpä,niinonkin,70 äijä,ja semmonen lepokalu että oksat pois. pitkä ja terska aina paljaana,vaimo pikku hönössä innostui kyselemään kullista tarkemmin,mä sanoin että kyllä Eskon kelpaa näytellä. Viime viikonloppuna taas saunottiin,vaimo juoksi saunaan ja sanoi että tuo kylmää olutta,toi saunaan,ja mä näin vaimon silmät suurina katsoi sedän suurta kyrpää. Saunottiin ja mentiin nukkumaan,vaimo ihan kiimassa,posliini pillu peiton päältä vilkkui,vaimo sanoi,koitas,aivan märkä pillu,mä sanoin mikäs nyt,vaimo sanoi sedän kyrpä sai hänet kiimaan,ei noin isoa voi olla. Ei tarvittu paljon esileikkejä,upotin oman kyrpäni kahvaa myöten kuumaan märkään pilluun. Mä kuiskasin,mitä mietit,sedän järkyttävää kullia...sain kyllä sellaset kyydit että kelpas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös päässyt vierestä katsomaan kun vaimo saa tosi isoa kullia.Kännissä tottakai,mut ei mitään estoja,oli kiihottavaa katsella kun ei meinannut suuhun mahtua,ja se silmien ilme,vaimo meni sänkyyn selälleen ja posliini pillu valui märkyyttä,kaveri asetti kullin pillun huulille,paljaat huulet aukeni,klitta kääntyi alaspäin,vaimo huusi nautinnosta kun kulli lähti uppoomaan pilluun,kun kaveri painoi pohjaan ja jätti sinne,vaimon silmät melkein väärinpäin päässä,sitten kun nosti ylös,märkä kulli kiilteli,oli kiihottavaa vaan katsella ja nauttia.

        Ihanan kiihottavaa,pakko runkata. oliko iso terska mikä levitti vaimon posliinipillun❓Varmaan kiihottavaa katsella kuinka pillu venyi ja märkänä ,märkä kulli ulkona kunnes taas kaveri upotti pilluun,hyväilitkö vaimoasi samalla,entä koskitko suureen kulliin. Niin kiihottavaa lukea tarinaasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella kuinka kiihottavaa. Tässä kerran vaimolle kerroin kun Esko sedän kanssa on saunottu,että Eskolla on hirveä kyrpä,niinonkin,70 äijä,ja semmonen lepokalu että oksat pois. pitkä ja terska aina paljaana,vaimo pikku hönössä innostui kyselemään kullista tarkemmin,mä sanoin että kyllä Eskon kelpaa näytellä. Viime viikonloppuna taas saunottiin,vaimo juoksi saunaan ja sanoi että tuo kylmää olutta,toi saunaan,ja mä näin vaimon silmät suurina katsoi sedän suurta kyrpää. Saunottiin ja mentiin nukkumaan,vaimo ihan kiimassa,posliini pillu peiton päältä vilkkui,vaimo sanoi,koitas,aivan märkä pillu,mä sanoin mikäs nyt,vaimo sanoi sedän kyrpä sai hänet kiimaan,ei noin isoa voi olla. Ei tarvittu paljon esileikkejä,upotin oman kyrpäni kahvaa myöten kuumaan märkään pilluun. Mä kuiskasin,mitä mietit,sedän järkyttävää kullia...sain kyllä sellaset kyydit että kelpas

        No kyllä se on mahtavaa kun on tuollainen. Siitä vaan koittamaan vierasta rouvaa..... varmasti pitäisi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oma 40v vaimo saa mökkinaapurin ukolta pakua ja suonikasta kullia useamman kerran kesässä. Minä katselen yleensä joko ikkunan takaa tai oven raosta kuinka vaimoparka otetaan kunnolla. Itselläni kyrpä seisoo kovana ja session jälkeen on pakko purkautua johonkin . Joskus oon marssinut naapurin eukon luokse ja vaatinut osaani. Kaikki on lopuksi tyytyväisiä

      • Anonyymi

        Se ukko työntää siis pakettiauton vaimosi perseeseen? 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ukko työntää siis pakettiauton vaimosi perseeseen? 😂😂

        Katos vaan spedellä se taas sekottaa.


      • Juuri näin kun naapuriapu toimii niin siinä kesä menee siivillä ja pussit on tyhjät


    • Anonyymi

      Tiedän että vaimoni on suuren kullin perään.Tiedän jopa mitä vaimo ei tiedä että eräs suurikullinen kaveri kävi panemassa vaimoani. Olen joskus ohjannut keskustelun suuriin kulleihin,kun vaimo tykkää ottaa kuppia vähän enemmän,sieltä on tullut varsinaisia paljastuksia.Kuinka he olivat pikkutyttöinä ,keränneet sediltä rahaa,ja sedät olivat näyttäneet kulleja..Oli kuulemma yks setä ollut millä oli ollut ihan järjettömän iso kyrpä,he olivat sitten silittäneet sitä. Ja kuulemma sillä ja sillä on iso kulli,vävypojan kullikin kuulemma kätelty saunassa,pojalla kuulemma ohut kulli,mutta terska ihanan näköinen. on siellä tullut sitten samalla lesbokokemukset,viinalla kiva vaikutus,tyttöystävä oli suihkussa ruvettunut leikkimään vaimon kanssa,mä kulli pystyssä utelin,he olivat sauvoilla leikkineet,ja kuulemma sillä reissulla oli pyllyneityys mennyt,niin ne naisetkin osaa

      • Anonyymi

        Meillä ihan sama,vaimo vävypojan perään. Poika tykkää ottaa kuppia,vaimo aina vieressä kiehnaamassa. Kerran tuli väkisin saunaan meijän kanssa,pyyhe päällä,mutta tarkkaan katseli vävypojan kullia


    • Anonyymi

      Olen kuuskympinen mies ja etsin nuorempaa naista seksin merkeissä. 189 cm, 92 kg ja kalju. Ja on suonikas... Ihan kohtuullinen keppi joka tuntuu😄.
      Pärjään kyllä verbaalisella puolella myöskin jos vaikka pidempiaikainen kohde löytyy. Miehesi voi olla mukana jos sellainen sinulla on.
      Yx iso P

      • Rouva antaa usein vanhemmalla sedälle ja jos osaava siisti sekä hyvä puhumaan niin jalat aukeaa helposti


    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe