ONKO HALPIKSESSA

Anonyymi-ap

hymyily kielletty...joka kerta kun käyn ei tervehditä saati hymyillä..max 2 myyjää jotka hymyillyt sinä aikana kun olen asioinut.
ehkä vaatii sen että on hyvä tuttu ennestään..

37

3378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hymyillään jos lokinpaska takilla

• Anonyymi

Juu suurin osa naamat väärin päin. Yks yli ystävällinen, vahtaa tarkkaan mitä kuki ostaa ja kovalla äänellä kommentoi.
      Yks kassa on niin sairaan "nopee" että hirvittää jos sen kassalle joutuu 🤦‍♀️

• Anonyymi

Minua ei haittaa vähääkään hymyilläänkö minulle vai ei, kunhan saan kaupasta ostettua ne tavarat, joita tarvitsen. Ihan ystävällisiä siellä kyllä kaikki ovat olleet ja apua olen saanut, kun olen tarvinnut.

• Anonyymi

Tää ......Harju tosi ympee siä kassalla. Jos hyvin menee,niin pysykööt kotona äijän kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ......Harju tosi ympee siä kassalla. Jos hyvin menee,niin pysykööt kotona äijän kans.

Silloin joskus kun olin vaimoni kanssa niin kävimme vieraissa oikein kunnolla ja me oltiin onnellinen ja arvostettu pari. Mutta sitten perhetuttu vei minun muijan mennessään ja sitten vasta koitti vapaus ja on ihanaa.

• Anonyymi

On teillå murheet miks käytte kun noin ahdistaa

• Anonyymi

joopa joo,parempi mennä muualle missä palvellaan

• Anonyymi

Eikohän se kuulu jo sivistykseen,että asiakaspalvelija hymyilee ja tervehtii,tai pitäisi ainakin

• Anonyymi

Vanhukset kitisee ja ruikuttaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhukset kitisee ja ruikuttaa..

miksi itse ruikutat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikohän se kuulu jo sivistykseen,että asiakaspalvelija hymyilee ja tervehtii,tai pitäisi ainakin

ei tuntemattomille saa hymyillä.esim :arabimiehille jos hymyilet se tarkoittaa lupaa seksiin .

• Anonyymi

ripaus seksuaalisuutta ja viettelyä niin pullat käy kaupaksi.

• Anonyymi

Tämän seksuaalisuudesta jankuttavan kannattaisi muuttaa Amsterdamiin punaisten lyhtyjen alle. Saisi mitä haluaa.

• Anonyymi

Kannattais miettiä jos ilo on kadonnut elämästä et ei voi nauraa ja iloita niin puuttuuko se seksuaalisuus ja tilalle on tullut nurja mieli ja kuivuus.

• Anonyymi

Halppikses on todella ystävällinen ja hymyilevä henkilökunta.

• Anonyymi

Kannattaiskos katsoa peiliin, jos sieltä katsoo takaisin riihenseinästä revitty , naama norsunvit.... eipä kiinnosta hymyillä

• Anonyymi

jos on pienellä palkalla ja pitäis vielä hymyillä joka persenaamalle ei tu mitää.pysykää kotona ja laittakaa jääpuikko perseeseen ja katsokaa peiliin vieläkö hymyilyttää.siltä tämä tuntuu saa haistella koko päivän omituisia hajuja .jotku on unohtanu suihkun moneksi viikoksi tuntuu siltä.sitte jotain olevinaan olevat matamit on uineet hajuvesiammeessa ennen kauppaan lähtöä.pikku vinkki.ei se hajuvesi peitä sitä kusenhajua joka leijailee ympärillänne.terveisin kassatäti joka on myös terapeutti kun kuuntelee huolenne ja on taas jonku mahaa kruuvannu pahasti ei tiedä vielä kerkiääkö kotio asti ja tuleeko paska vai pieru.väliin hajusta päätellen tainnu jo tulla

• Anonyymi

MIKSIHÄN muualla kassat on iloisia...
        ainahan voi vaihtaa alaa,jos asiakkaat ei miellytä ja oma elämä niin tympeetä,ettei jaksa tervehtiä,saati hymyillä.
        elämä on valintoja.
        JOS elämässä menee hyvin,voi olla ystävällinen myös muille,joku kauppareissu on myös vanhukselle ainut kohtaaminen päivän aikana,että kannattaa miettiä miten käyttäytyy.

• Anonyymi

Ihanaa höyryjen ulospäästelyä! Tätä lisää, mukava lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKSIHÄN muualla kassat on iloisia...
        ainahan voi vaihtaa alaa,jos asiakkaat ei miellytä ja oma elämä niin tympeetä,ettei jaksa tervehtiä,saati hymyillä.
        elämä on valintoja.
        JOS elämässä menee hyvin,voi olla ystävällinen myös muille,joku kauppareissu on myös vanhukselle ainut kohtaaminen päivän aikana,että kannattaa miettiä miten käyttäytyy.

Ainakin siinä naapurikaupassa henkilökunta tervehtii ja saa jopan hymynki kasvoilleen. Pois lähtiessä vielä toivottavat hyvää päivän jatoa, viikonloppu tai jotain siihen suuntaan. Tulee itsellekki parempi mieli moisesta

• Anonyymi

Tähän ripaus seksuaalisuutta niin hymy irtoo hyvin tehdystä työstä ja kun antaa seuraavan kerran tulee raukea ihana olo.

• Anonyymi

Oi rakkaani oi rakkaani ota housut pois ja tule minun luokseni.

• Anonyymi

Kävin tänään Halpahallissa ja kyllä TERVEHDITTIIN, sekä asiakaspalvelu kiitoksen arvoista. Joten älkää kitiskö joutavia.

• Anonyymi

on .heti ovella naama norsunvitulle ja hymyä vasta poislähtiessä mutta vasta oven ulkopuolella.

• Anonyymi

just näin on asian laita ja piste.

• Anonyymi

Opetelkaa nyt edes oikeinkirjoitus taito ja nariskaa sen jälkeen.

• Anonyymi

älä rutise joutavista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä rutise joutavista

Näin o, minä ainakin olen ämpärikaupassa ihan ympäri ämpäri.

• Anonyymi

Minä ainakin pystyn tekemään ostokseni ilman että kaupan henkilökunta hymyilee. Ei tässä maassa muutenkaan paljon hymyilytä.

• Anonyymi

Minulle ne naiset oikein lirkuttelee ja hymyilee vaikka en ole uskossa enkä mikään komiakaan ole mutta se jokin siinä on.

• Anonyymi

Kun kevät saapuu niin se vaikuttaa mielihaluihin seksiin ja kesää kohti kun mennään niin vanhat hiekkamontut ja rännärin pysäköintialue tulee arvoonsa. Taas jaksaa hymyillä ja olla asiakaslähtöinen.

• Anonyymi

Sänkyhommat vaikuttaa iloisuuteen. Jos sänkyhommat menee kehnosti ja tulee äkklä niin se saa kiukkuiseksi. Apua voisi olla kielipolitiikassa.

• Anonyymi

Menkää Hamsteriin, niin siellä vasta tympee kassaneiti on.

• Anonyymi

Siellä en ole käynyt vuosiin kun alkoivat varkaaksi vihjailla. Olin ostanut sieltä "ison rahan edestä" tavaraa. Kiittämättömyys on maailman palkka.

• Anonyymi

Me pesemme jalkamme viinalla tulee kepee ja raikas olo. Seksuaalisuuskin on lisääntynyt.

• Anonyymi

Voi yhyy on sullaki ongelmat. Mitä oot niin ruma ettei hymyilytä yhtään ku sut näkee

t. halpa hallin myyjä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2433
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1713
    3. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      280
      966
    4. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      944
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      834
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe