Kovasti yrittää messukeskus saada ostamaan lippua etukäteen.
Onko oikeasti ikinä käynyt niin että ovelta olis myyty eioota?
Ennakkoliput messuille
10
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tässä pyritään välttämään jonotusta, ja myös vähentämään lippuluukkujen määrää?
- Anonyymi
Voi olla niin. Ja ehkä se on kiva varata parkkipaikka ajoissa jos tulee autolla.
Minä kun vaan kävelen Pasilaan ja sisään messukeskukseen. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177236279
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
On vaikea kuvitella, ettei messuille saisi lippuja ovelta.
Liput eivät voi loppua kesken koska ne ovat digitaalisia.
Ei ole myöskään uskottavaa, että ihmisiä olisi keralla niin montaa, ettei tilaan saisi ottaa enempää - ja se koskisi myös etukäteen lipun ostaneita. Tuskin ihmisten määrää edes tiedetään. - Anonyymi
Mikä muuten on yleensä ollut hiljainen päivä ja mikä taas ruuhkaisin? Työpäivät tietysti .uutta jos ei viitsi ottaa vapaata? Muistaisin että viimeisen päivän iltapäivä on aika rauhallinen, toki kauppiaills kanuuna ja osa jo pakkailee kamojaan.
- Anonyymi
Vain typerys maksaa päästäkseen sukkasillaan kiipeilemään vehkeisiin, joihin hänellä ei ikinä tule olemaan varaa.
Siihen avoveneeseen on, mutta sillä ei tee mitään kun ei ole mökkiä. - Anonyymi
Itselleni ei ole yrittänyt myydä ollenkaan. Johtunee jakuhistoriastasi. Ihan normaalia nykyaikana.
- Anonyymi
Onko tämä ”jakuhistoria” sellainen yakuzaan liittyvä juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä ”jakuhistoria” sellainen yakuzaan liittyvä juttu?
Ei, se on ihan tavallinen näppäilyvirhe.
- Anonyymi
Arvelen ennakkoliplujen olevan tapa lisätä liikevaihtoa. Hyvältä tuntunut idea lähteä messuille voikin tuntua tyhmältä idealta myöhemmin ja näin messut saivat € vaikka et jaksanutkaan lähteä paikanpäälle.
Eli heräteostoksesta kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949