Hyviä pakolaisia :)

Anonyymi-ap

Näin hetki sitten kun eräs pakolaistaustainen nuori mies auttoi lumeen kiinni jääneen vanhan mummon auton liikkeelle ja vielä heilutti perään ❤️

On meitä hyviäkin ihmisiä tääällä!

Ottakaa mallia!

30

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      katosko pankkitunnukset samalla?

      • Anonyymi

        Kyllähän tuon saman asian tekee suomalainenkin nuorimies, mutta ei se niin suuri juttu ole,että siitä ihan lehtijuttua tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon saman asian tekee suomalainenkin nuorimies, mutta ei se niin suuri juttu ole,että siitä ihan lehtijuttua tehdään.

        niin-raha se on pääasia kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin-raha se on pääasia kaikille

        rahan perässä ne raiskaajatkin on suomeen tulleet-kaikki irti

        tosin raiskausta ei heidän uskon välttämättä tiedä olevan olemassakaan


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
      Molemmissa taisi olla viittaus aloittajan karvahattuun?
      Ihme spedeilijäsensoriporukkaa.

    • Anonyymi

      Vielä kun joskus näkisi pakolaisen joka maksaisi veroja enemmän kuin on saanut tukea kelata. Se olisi ihme!

    • Anonyymi

      "Pakolaiset" ja romanit auttoivat minut pulasta perjantaina.
      Juutuin autollani mäkeen töihin mennessäni aamulla, niin pakolaispariskunta huusi parvekkeeltaan, että he rientävät avuksi.No siinä samassa tuli ahkeria romaneita iso joukko myös avuliaana hinaamaan autoani ökymersu maasturillaan.Tarjosivat termospullosta kahviakin.
      Riuskat ja laihat somalit, jotka olivat itsekin jälleen töihin valmistautumassa, pyysivät illastamaan ja sanoivat osallistuvansa pakolaisten järjestämään jokavuotiseen KIITOS-marssiin osoituksena suomalaisille, jossa rupatellaan poliisin kanssa mukavia ja kerrotaan oman maan rauhakulttuurista sekä naisia ylistävästä maantavoista

      Kotiin palatessani romanit rasvasivat asuntoni lukkoa ja tulivat korjaamaan tietokoneeni koska en päässyt kirjautumaan pankkitililleni, kiitelin kovasti!
      Että on niitä avuliaitakin kela-asiakkaita.

      terveisin: Ritva

    • Anonyymi

      Satuja ja tarinoita !!

    • Anonyymi

      Vihreiden vaalikampanja etenee joka rintamalla.

      • Anonyymi

        mamupatja-vihreät vauhdissa.


    • "Näin hetki sitten kun eräs pakolaistaustainen nuori mies auttoi .:.."
      Eikan fiktiiviset seikkailut jatkuvat.

      Taitaa elämäsi olla kovin yksinäistä, Eikka-parka.
      Jaksamista sinulle, toivottaa Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Aika rasistinen kommentti, et usko siis, että tuollaisia pakolaisia on olemassakaan, no ei olekaan, tai ehkä muutamia jossain....


    • Anonyymi

      usein käynti optikolla auttaa, niin erottaa väritkin...mustathan ovat sossun ja kelan pisteissä kerjäämässä rahaa--

    • Anonyymi

      Näin kun matut oli ajaneet kurvin pitkäksi ja joukolla tuuppasivat sitä tielle , meinasin kuvata , mutta en kuvannut .

      • "Näin kun matut oli ajaneet kurvin pitkäksi ja joukolla tuuppasivat sitä tielle..."
        Tuota noin. Eiköhän siinä tienpitäjäkin puutu asiaan, jos sivulliset alkavat työnnellä kurveja toiseen paikkaan.

        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Näin kun matut oli ajaneet kurvin pitkäksi ja joukolla tuuppasivat sitä tielle..."
        Tuota noin. Eiköhän siinä tienpitäjäkin puutu asiaan, jos sivulliset alkavat työnnellä kurveja toiseen paikkaan.

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Taidat olla melko pöljä kun viisastelet lapsellisia vastauksiasi.

        pöljäillään vartti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla melko pöljä kun viisastelet lapsellisia vastauksiasi.

        pöljäillään vartti :)

        Jos et pidä vastauksestani, älä sinäkään sitten itse kirjoita noin pöljiä.

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Näin kun matut oli ajaneet kurvin pitkäksi ja joukolla tuuppasivat sitä tielle..."
        Tuota noin. Eiköhän siinä tienpitäjäkin puutu asiaan, jos sivulliset alkavat työnnellä kurveja toiseen paikkaan.

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        särkänniemenvaloissa !!!


    • Anonyymi

      rahat vietiin mutta eihän se mummo sitä huomannut.

    • Anonyymi

      Aina tulee järkyttäviä seuraamuksia mihin levitäytyvät.

    • Pakolaiset naapureina. Tästä on juttua että ei heidän kanssa voi asua.

      Mulla naapureina afrikkalaista perhettä, venäläistä ja Suomen ruotsalaista. Eikä mitään ongelmaa, hiljaista kuin huopatossu tehtaalla.

      • Anonyymi

        Sääliksi käy että ihan Suomen ruotsalaisia naapureina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sääliksi käy että ihan Suomen ruotsalaisia naapureina.

        Jag är finlands svenska men jag tala inte.

        Niin mä totesin vaan että ketä tässä asuu. Mut joo. Afrikan ja Venäjän vahvistuksista ei mitään negatiivista sanottavaa. 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Jag är finlands svenska men jag tala inte.

        Niin mä totesin vaan että ketä tässä asuu. Mut joo. Afrikan ja Venäjän vahvistuksista ei mitään negatiivista sanottavaa. 😐

        Ei varmaankaan ole haittaa jos sattuu olemaan puolisokea ja kuuro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan ole haittaa jos sattuu olemaan puolisokea ja kuuro.

        Ei mulla ole mitään syytä valehdella tms. Kun ei ole ongelmia niin ei ole. 😐


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä se heilutti mummon perään.

    • Anonyymi

      Ei ollut pakolainen ellei ollut ukrainalainen!! Koittakaa jo viimein pysyä oikeissa termeissä!

      • Anonyymi

        KYLLÄ Kaikki muut ovat elintasomme tuhoajia...

        JA VAAROIKSI SUOMALAISILLE


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe