Laitoin linkin Helsinkiin

Anonyymi-ap

Tästä footumista Että näkevät omin silmin kuinka pikkupaikkakunnalla kateus on kaiken mustaama voima.

24

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hullu poistaa kaikki positiiviset aloitukset ylläpidosta.
      Ilmoita sinäkin.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177239731

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minä laitoin kans linkin Ivaloon

    • Anonyymi

      Mä laitan linkin presidentille.

    • Anonyymi

      Minä laitoin kuuhun

    • Anonyymi

      Minä laitoin linkin turkkiin,erdoganille.

    • Anonyymi

      Itäiseen naapuriin p.u.t.i.n.i.l.l.e on myös laitettu,tietää osoitteen pitkän matkan ohjuksille

      • Anonyymi

        Putin saa kuolla pois


    • Anonyymi

      Helsingissä on aivan samanlainen vittumainen savomafia, asia ei ole uutta. Ainoa tehtävä on mustamaalata ja aiheuttaa mielipahaa kaikille. Russamaista menoa kuten savossa on muutenkin.

      • Anonyymi

        Odotamme raporttia Ivalosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotamme raporttia Ivalosta

        Täällä Ivalo. Nuin mulkkua väkeä ei ole etes meillä lapisha. Met senthään vittuilemma urakalla kaikille. Savolaiset vetää voiton 6-0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Ivalo. Nuin mulkkua väkeä ei ole etes meillä lapisha. Met senthään vittuilemma urakalla kaikille. Savolaiset vetää voiton 6-0.

        No jänkhäjoonaat hyvänä kakkosena.


      • Anonyymi

        Oliko ko se Mauri sieltä Savosta! Hommasi meille tänne merenrantaan 150 tuulimyllyä ja meinas että maailma on nyt pelastunu,(ja vävypojan tili). Kuulo on nyt menny ja metät hakattu,tiet ajettu paskaksi ja jatkuva jumputus täyttää yöt. Juu,hyväksi oli meille...


    • Anonyymi

      Minä liputan kaikki videot .

    • Anonyymi

      Varmaan niitä kiinnostaa niin vietävästi tuppukylän zorrot!

      • Anonyymi

        Taitaa olla tumppukylä.


    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      Kyllä maaseudun tubettavat kotipiha oleilijat aiheuttavat vi###usta ihmisille jotka joutuvat aamuvarhaisella lähtemään tienaamaan perheelleen elantoa ja pyörittämään tätä yhteiskuntaa.
      Olin täysin väärässä kun patistin omia lapsia opiskelemaan ja kokeilemaan siipien kantavuutta.
      Joutuivat lähtemään kotilieden lämmöstä ja kotimetsän suojasta kylmään kovaan maailmaan.

    • Anonyymi

      Jyväskylässä naureskellaan aivan julkisesti Tuusniemi palstan kateellisille urveloille. Koko Tuusniemen tuppukylästä ei olla kuultu mitään ennen MetsaMania. Ja muut kadehtii ja dissaa häntä.

      • Anonyymi

        onko jotain kadehtittavaakin kuusen alla kuusta kuvaajia kohtaan!?


    • Anonyymi

      "Koko Tuusniemen tuppukylästä ei olla kuultu mitään ennen MetsaMania. Ja muut kadehtii ja dissaa häntä."

      Vielä 80- luvulla suomalainen maaseutu oli Pohjanmaata lukuun ottamatta täynnä metsien keskellä asuvia kaikki tietäviä ylpeitä ja leuhkoja urveloita.

      Silloin ei vain ollut Youtubea, mutta Hannu Karpo oli.

    • Anonyymi

      Kateelliset nostavat menestyviä tietämättään.

    • Anonyymi

      Kateus on kiva tunne. Sitä voi hallita ja sillä voi siten leikitellä.

      Aatelkaa kun metsaman ei voi kenellekään kateellinen tai katkera. Kuuluisuutta ja mannaa tulee ovista ja ikkunoista. Kaikki läheisetkin saavat nauttia paljosta hyvästä.

      • Anonyymi

        Jaahas


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe