SDP ja Suomi-Atlantti seura. Maalaisliitto ja Suomi-Neuvostoliitto seura.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kekkonen hurahti vanhoilla päivällään niin pahasti ryssiin, että kehui kommunismin voittavan ja olevan koko maailman järjestelmä. Myös Väyrynen sekosi täysin ryssiin ja uskoi Neuvostoliiton olevan ikuinen ja Euroopan jaon olevan pysyvä. Luultavasti tästä syystä Väyrynen vihaa Ukrainaa, Puolaa, Balttian maita jne, osoittivat Väyrysen olevan yksinkertainen ja tyhmä. Demarit ja Kokoomus piti Suomen lännessä.
- Anonyymi
Myös Yhdysvaltain presidentit luulivat samoihin aikoihin kommunismin leviävän koko maailmaan. Käyttivät kommunismin estämiseen suunnattoman määrän rahaa ja uhrasivat tarkoitukseen jopa sotilaitaan omien rajojensa ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Yhdysvaltain presidentit luulivat samoihin aikoihin kommunismin leviävän koko maailmaan. Käyttivät kommunismin estämiseen suunnattoman määrän rahaa ja uhrasivat tarkoitukseen jopa sotilaitaan omien rajojensa ulkopuolella.
USA puolusti ja puolustaa edelleen vapautta ja ihmisten itsemääräämisoikeutta, ja inhimillisyyttä, sekä hyvinvointia.
Anonyymi kirjoitti:
USA puolusti ja puolustaa edelleen vapautta ja ihmisten itsemääräämisoikeutta, ja inhimillisyyttä, sekä hyvinvointia.
Juuri näin. Tänään ja ensi yönä pelataan maailman hienoimman joukkuepelin konferenssifinaalit.
Siellä ei Ryssiä ole.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17724092D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497