Luiska on tietysti niin jyrkkä että ilman lämmitystä ei olisi toivoakaan päästä sinne ja pois tullessa luisuisi hallitsemattomasti ajoradalle, mutta ehkä lämmitys olisi pitänyt jättää ihan alareunasta pois, jolloin painovoima olisi muodostanut loivan siirtymän jääpinnalle. Nyt siellä alareunassa on mahdottoman korkea jäävalli ja kun siihen tullaan niin jyrkkää ja kaltevaa luiskaa alas, auton oikea etuhelma ottaa siihen jäähän kiinni, varsinkin jos etuylitystä on yhtään pidemmälti. Sitten on etuhelman muovien maalipinta raapiintunut rumaksi ja saattaa jopa särkyä paikkoja.
Toinen asia sitten on miksi ramppi on alunpitäen pitänyt tehdäkään noin lyhyeksi ja jyrkäksi kun heti nosto-oven takana on pitkä suora ihan jonniinjoutavaa tilaa ajella sinne halliin. Olisi ollut paljon järkevämpää siirtää niitä nosto-ovia sisemmäksi halliin ja näin olisi luiskaa voinut loiventaa.
Volttikadun Tokmannin parkkihallin luiska
Anonyymi-ap
2
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Teslani ei mennyt enää katsurin leimasta läpi kun ramppi raapi alustan akkukoteloihin nyrkinmentäviä reikiä sekä ruttuja.😤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745