Vai soittavatko vain suutaan aiheesta saamatta mitään aikaiseksi?
Mitä persut ovat tehneet EU-eron eteen?
16
103
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä ohjelmassa ja taas älämölöät siitäkin ja kauhistelet kun puheenjohtaja siitä mainitsi, vaihda mölyapina levyä ja ole suomalainen, rahat kyllä eu etelään kelpaa ja lisää pyytävät kuten metsätkin.
- Anonyymi
Piilossa eu viidakon eli veroparatiisipanleissa, mitä ovat suomen komisaaret tehneet asijan eteen, eipä mitään kuin lahjoittaneet lisää rahaa ja valtaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tervetuloa-veroparatiisiin-eurooppaan-nain-veroja-voi-valtella-eri-maissa/5861154 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilossa eu viidakon eli veroparatiisipanleissa, mitä ovat suomen komisaaret tehneet asijan eteen, eipä mitään kuin lahjoittaneet lisää rahaa ja valtaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tervetuloa-veroparatiisiin-eurooppaan-nain-veroja-voi-valtella-eri-maissa/5861154Miksi aloittaja ei kysy omiltaan vaan täällä huutaa niiden tekemättömyyttä eu viroissa ?
- Anonyymi
Kyllähän Persut vihaa ja eripuraa levittää sekä myyräntyötä Putinin hyväksi tekee. !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittaja ei kysy omiltaan vaan täällä huutaa niiden tekemättömyyttä eu viroissa ?
Sdp hallitus ja kokomusta lahjoitti 8 miljardia +takuut päälle, velkarahaa sekin kaikki.
https://www.suomenuutiset.fi/eun-tukimiljardit-jattipotti-etela-euroopan-jarjestaytyneelle-rikollisuudelle-mafialla-edessaan-kissanpaivat/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Persut vihaa ja eripuraa levittää sekä myyräntyötä Putinin hyväksi tekee. !
Joo Persut haluu EUn hajoavan ja suomest heikon ja Putinin avulla diktatuurivaltio Persuputiniland !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilossa eu viidakon eli veroparatiisipanleissa, mitä ovat suomen komisaaret tehneet asijan eteen, eipä mitään kuin lahjoittaneet lisää rahaa ja valtaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tervetuloa-veroparatiisiin-eurooppaan-nain-veroja-voi-valtella-eri-maissa/5861154Vuodelta 2016, ei pidä paikkaansa enää esim. britannian osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittaja ei kysy omiltaan vaan täällä huutaa niiden tekemättömyyttä eu viroissa ?
Miksi pitäisi kysyä jonkun muun puolueen palstalla ''Mitä persut ovat tehneet EU-eron eteen?''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp hallitus ja kokomusta lahjoitti 8 miljardia takuut päälle, velkarahaa sekin kaikki.
https://www.suomenuutiset.fi/eun-tukimiljardit-jattipotti-etela-euroopan-jarjestaytyneelle-rikollisuudelle-mafialla-edessaan-kissanpaivat/Kuinka monta kertaa juttu tulee ampua alas että tyhmenpikin ymmärtää ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittaja ei kysy omiltaan vaan täällä huutaa niiden tekemättömyyttä eu viroissa ?
Kuka siitä erosta uneksii?
Niin kuin Purra kertoi, Halla-ahokin asiasta mainitsi useseampaan kertaan toimittajien kysellessä vuosein varrella, kun koittivat asiaa tikusta tehdä.
Asia ei ole ajankohtainen, koska enemmistö kansalaisista ei ole ilmaissut halukuuttaan erota EU;sta. Saman on toistanut Purra.
Siitä on niin paljon ollut taas muutamia päivä meteliä, että olisit kuunnellut ja lukenut Purran kommentteja. Ei tarvitsisi täällä moneen kertaan aloituksia tehdä turhasta asiasta.- Anonyymi
Siis sekoilevat ihan urakalla. Vittu, mitä sammaloita.
- Anonyymi
Mitä ovat komisaaret kepu-kokomus-sdp tehneet eu veropakoilijoille ?
https://yle.fi/a/3-12375464 - Anonyymi
Mitä luulet populistien puheista?
- Anonyymi
Mitä populistit sitten puhelevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä populistit sitten puhelevat?
....mutta kun Putin on persujen mielestä niin seksiskäs...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603