Ja josta on tullut minulle se kaikkein mieluisin juice leskisen levy.
Pitää aina perustella mielipide eli siis ...
Ensinnäkin wow mitkä upean täyteläiset soundit! Upeilla yksityiskohdilla koristettuja juttuja kuten ota munat mukaan biisin bassoraita! Soitto ja laulu toimii vaivattomasti ja soitto on rentoa , tarkkaa , hyvävireistä ja täyteläistä. Soitto&musiikillinen anti on levyllä huikeaa 5/5 tasoa. Biisilista on myös komea sillä esim lahti on alusta loppuun huikea musapala ja im woman youre woman biisi myös kuten erkkae reggae, runt och runt, murha avenuella, mitä minä egyptissä teen, snadisti sadisti, vanha kapinen huora eikä tampere by night paljoa huonompi biisi ole kuin nuo. Ota munat mukaan biisin bassoraita on neroutta&5/5 ja biisin väliosat on 5/5 mutta kertosäe on minusta 3/5 tasoa jolloin tuolle biisille annan arvosanaksi tietenkin tarkan matemaattisen laskuopin perusteella 4/5. Suosittelen tätä levyä niille ihmisille jotka haluaa kuulevan nautinnollista, rentoa ja luovaa musiikkia. Tässä on jotenkin rento ja luova meininki kun tätä kuuntelee. Tää on se mun suurin juice leskisen tuotannon lempparilevy. Se on niin huippuhyvä että' melkein aina kuuntelen koko levyn kaikki biisit. Tämä levy sai huonon vastaanoton sillä muistaakseni suurin osa kriitikoista lyttäsi levyn, ja juice itse ei tykännyt muistaakseni tästä levystä eikä ostava yleisö oikein innostunut. Levy on minulle kuitenkin ihan maaginen.
Tässä perustelut miksi pidän lahtikaupungin rullaluistelijat levyä suuressa suosiossa
3
655
Vastaukset
- Anonyymi
Juice bändi oli hyvä kokoonpano. Mielestäni Juicen paras Keskitysleirin Ruokavalio on minun lemppari juice albumi
- Anonyymi
Juice bändi oli lahjakas kokoonpano. Molemmat albumit hyviä Keskitysleirin Ruokavalio on minun lempi juice albumi
- Anonyymi
keskituysleiri levy jossa huumoriakin mut pääosin vakavaa tekstivuodatusta jossa juivce kritisoi tiettyä aatetta joka terrorisoinut mualimaa liikapaljon.
albumilta nostan esille mm kappaleet miralis jalapa, luonas kai olla saan ja dance allergo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2858032Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka612237Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451505Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1611389Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal651327Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.201093Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621039Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38972- 75971
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys24906