Törmäsin lauseeseen

Anonyymi-ap

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua".

Taitaa olla totuuden siemen.

79

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvä, ei kiinnosta hengata sellaisten kanssa.

    • Anonyymi

      Kohdellus niin on yksi uusi sana ☝

    • Anonyymi

      No noinhan se näyttää miehillä olevan.

      • Anonyymi

        Naisilla myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla myös...

        Onko kokemusta välttelystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta välttelystä?

        Olen itse nainen. Tiedostan tehneeni väärin ja välttelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse nainen. Tiedostan tehneeni väärin ja välttelen.

        Petitkö vai mitä teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petitkö vai mitä teit?

        En pettänyt. En aio avata asiaa tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse nainen. Tiedostan tehneeni väärin ja välttelen.

        Oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että voisit edes yrittää korjata asiat? Tietämättä tietenkäään mistä on kyse, mutta jotenkin itsellä särähtää silmään tällainen teksti, missä ikäänkuin vetäydytään vastuusta, että ei voi mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että voisit edes yrittää korjata asiat? Tietämättä tietenkäään mistä on kyse, mutta jotenkin itsellä särähtää silmään tällainen teksti, missä ikäänkuin vetäydytään vastuusta, että ei voi mitään

        Varmaan olisi ihan aiheellista. Toisaalta tapahtuneesta on hyvin pitkä aika, joten voisi olla omituista vuosien jälkeen mitään korjaamaan. Ehkäpä, jos tulee joskus mahdollisuus .


    • Anonyymi

      Nyt syyllistämään kaikkia vältteleviä ihmisiä että kehtaavatkin

      • Anonyymi

        Ehkä tässä ns syyllistetään väärin toisia ihmisiä kohdanneita tai kohdelleita jos nimenomaan syyllistämisenä haluat aloituksen jostain syystä kokea….-sivusta


      • Anonyymi

        :D
        Syitä on kyllä monia. Itselläni tilanteet alkavat nopeasti mennä komiikan puolelle, eikä ole syynä väärin tehdyt jutu.


    • Anonyymi

      Välttelyn syy on jokin muu kuin väärin tekeminen. Välttelijä usein syyttää muita omista tekemisistään kuten, että sinä olet se syyllinen en minä. Ha ha

    • Anonyymi

      Huomannut saman. Ensiksi mustamaalattiin maanrakoon tällä palstalla muutaman tutun puolesta ja lopuksi kaikki vain syyttelivät milloin mistäkin ja kääntivät selkänsä. Taitavasti manipuloitu....

      • Anonyymi

        Joo, joskus tämäntyyppiseen ei vaadita muuta kuin yksi katkera pissapää ja joukko johtadeltavissa olevia fiksuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joskus tämäntyyppiseen ei vaadita muuta kuin yksi katkera pissapää ja joukko johtadeltavissa olevia fiksuja

        Nimenomaan. Juurikin noin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osittain joillakin juuri noin. Mutta noin toimii myös yleensä henkilö joka ei pysty myöntämään olleensa väärässä. Tai jos ei ole kykyä kommunikoida. Tai pelkää konflikteja, ehkä aiemmat kokemukset jättäneet traumoja tms

    • Voipi olla. Aika moni on sitten tehnyt väärin minulle. 😂

      • Itse kyllä ajattelen, että välttely voi johtua monesta muustakin syystä. Kaikkia syitä en luettele ja avaa, mutta tyylipuhdas välinpitämättömyys on yksi syy vältellä. Oikeastaan silloin ei edes välttele, ei vaan kiinnitä mitään huomiota.

        Toinen syy voi olla epämukavat tunteet.


      • Anonyymi

        Ehkä se erillisyyden kokemus on tässä tapauksessa siinä, että esiinnyt eri naisina täällä internetissä, vaikka et sellainen ole, mutta muuten on kyllä kovasti asiaa lasten päivähoitomaksujen päivittelystä kaffikastukkeen leipomiseen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itse kyllä ajattelen, että välttely voi johtua monesta muustakin syystä. Kaikkia syitä en luettele ja avaa, mutta tyylipuhdas välinpitämättömyys on yksi syy vältellä. Oikeastaan silloin ei edes välttele, ei vaan kiinnitä mitään huomiota.

        Toinen syy voi olla epämukavat tunteet.

        Kunnioitan toista ihmistä niin paljon etten välttele häntä sen takia että on epämukavat tunteet. Minulla on vastuu omista tunteistani ja ne minun pitää myös kestää.


    • Anonyymi

      Tai sitten sinua vältellään koska olet syöpää

      • Anonyymi

        Kiitoksia st.alker


      • Anonyymi

        Ehkä sinua väitellään mainehaittaayistä. En tiedä mistä tuli mieleen. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinua väitellään mainehaittaayistä. En tiedä mistä tuli mieleen. Sivusta

        Kiitoksia st.alker elämäntuhooja


    • Anonyymi

      Ei. He välttelevät sinua, koska olet väkivaltainen psykopaatti.

    • Anonyymi

      Voi olla yksi syy tuo.

    • Anonyymi

      Antikristuksen kosketus.

    • Tuo pitää paikkansa pääosin, nimenomaisesti niiden kohdalla jotka häpeävät tekojaan, eivätkä syystä tai toisesta kykene sillä hetkellä omatoimisesti kertomaan tehneensä vääryyttä ja pyytämään anteeksi.

      • Anonyymi

        Just noin. Samaa mieltä sun kanssa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Samaa mieltä sun kanssa!

        Anteeksi pyytäminen ja omien virheiden myöntäminen ovat pirunmoisen hankalia asioita, en nauti niistä tilanteista itsekään, mutta ajan kanssa on oppinut elämään niiden kanssa ja huomannut kuin em. asioiden kunnialla hoitaminen vapauttaa kummasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Anteeksi pyytäminen ja omien virheiden myöntäminen ovat pirunmoisen hankalia asioita, en nauti niistä tilanteista itsekään, mutta ajan kanssa on oppinut elämään niiden kanssa ja huomannut kuin em. asioiden kunnialla hoitaminen vapauttaa kummasti.

        Se on just näin randombypasser 👍


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Anteeksi pyytäminen ja omien virheiden myöntäminen ovat pirunmoisen hankalia asioita, en nauti niistä tilanteista itsekään, mutta ajan kanssa on oppinut elämään niiden kanssa ja huomannut kuin em. asioiden kunnialla hoitaminen vapauttaa kummasti.

        Eli olet sitä mieltä, että voit ns suorittaa oman aikasi ilman kalabaliikkeja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet sitä mieltä, että voit ns suorittaa oman aikasi ilman kalabaliikkeja?

        Etpä viitsisi olla hiukan tarkempi, kiitos? En nyt ihan saa kiinni siitä mitä tarkoitat/haet.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Etpä viitsisi olla hiukan tarkempi, kiitos? En nyt ihan saa kiinni siitä mitä tarkoitat/haet.

        Esimerkiksi sitä, että jos olisit saanut tuomion vainoamisesta vaikkapa v 2018, niin ajattelisit, ettei kuumottava kirjelmöinti oikeuslaitoksen edustajille edistäisi asiaa? Eikä myöskään esim maaninen kirjoittelu aiheesta suomi24lla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sitä, että jos olisit saanut tuomion vainoamisesta vaikkapa v 2018, niin ajattelisit, ettei kuumottava kirjelmöinti oikeuslaitoksen edustajille edistäisi asiaa? Eikä myöskään esim maaninen kirjoittelu aiheesta suomi24lla

        Jaa että oikein maaninen kirjoittelu aiheesta. No siinä olet totaalisen väärässä, kun nimenomaan tästä aiheesta en ole juurikaan jaksanut täällä horista, siihen täällä on paljon maanisempaakin porukkaa.

        Ja palstahan on avoin, kukin saa kirjoitella niin paljon kuin sielu sietää, kunhan ei riko lakia.

        Edelleen odottelen sitä vainoamishaastetta, mutta eipä tunnu poliisit olevan kiinnostuneita minusta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa että oikein maaninen kirjoittelu aiheesta. No siinä olet totaalisen väärässä, kun nimenomaan tästä aiheesta en ole juurikaan jaksanut täällä horista, siihen täällä on paljon maanisempaakin porukkaa.

        Ja palstahan on avoin, kukin saa kirjoitella niin paljon kuin sielu sietää, kunhan ei riko lakia.

        Edelleen odottelen sitä vainoamishaastetta, mutta eipä tunnu poliisit olevan kiinnostuneita minusta.

        Siis et kai sä vaan ole stalkkeri🤭


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Siis et kai sä vaan ole stalkkeri🤭

        Kuulemma... Ilmeisesti olen paljon muutakin, kuten multinikki, nainen, homo (edelliset huomioiden siis varmaan trans...), eläkeläinen ja mitähän niitä olikaan. Niin ja tietysti trolli.

        Pidän itseäni omituisena otuksena, mutta tuo oli uutta, että minulla noin monta erillistä persoonaa... Täytyy siis ottaa ilo irti niistä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuulemma... Ilmeisesti olen paljon muutakin, kuten multinikki, nainen, homo (edelliset huomioiden siis varmaan trans...), eläkeläinen ja mitähän niitä olikaan. Niin ja tietysti trolli.

        Pidän itseäni omituisena otuksena, mutta tuo oli uutta, että minulla noin monta erillistä persoonaa... Täytyy siis ottaa ilo irti niistä 😂

        No sä ootko tollanen random -tyyppi😂🤭


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No sä ootko tollanen random -tyyppi😂🤭

        Aivan totta!!! Nomen est omen, hitto tietysti, miten en ole hoksannut 😮😂


    • Anonyymi

      Paskaa pitääkin vältellä toimit täysin oikein, mikäli ei kriteerit täyty;)

    • Anonyymi

      Ihmisen tahra.

    • Anonyymi

      Ihmiset voi vältellä sinua myös siksi että eivät pidä sinusta. Tai siksi että ajattelet sinun tehneen heille väärin. Ei pidä yleistää sanontoja.

      • Anonyymi

        ” Tai siksi että ajattelet sinun tehneen heille väärin. ” Eli joku välttelisi jonkun toisen ajatusten takia? Okei. Sivusta


    • Anonyymi

      Poistettavuus on vähintään samanlaista.

    • Anonyymi

      Varmasti totta. Tuntuu myös siltä, että jotkut pelkäävät/näkevät toisen vihamielisenä, kun itse ovat tehneet väärin. Johtuu varmaan siitä, että on tehnyt aiemminkin jotain väärää ja joutunut siitä tilille.

      • Anonyymi

        Niin täysin samaa mieltä tästä, ei tarvitse paljoa ilmettä muuttaa kun ollaan jotenkin teatraalisia. Ja ikäänkuin vaikkapa siitä, että joku jauhaa tai jotkut on jauhaneet soopaa ei saisi mainita tarvittaessa yhtä kärkkäästi mitä tätä soopaa on esitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täysin samaa mieltä tästä, ei tarvitse paljoa ilmettä muuttaa kun ollaan jotenkin teatraalisia. Ja ikäänkuin vaikkapa siitä, että joku jauhaa tai jotkut on jauhaneet soopaa ei saisi mainita tarvittaessa yhtä kärkkäästi mitä tätä soopaa on esitetty.

        Juuri näin. Kysymyksiä esitetään, mitä väliä.. siitä on jo aikaa, mitä vielä muistelet, en jaksa draamaa, sinun kanssa on vaikeaa, lista on pitkä. Ne jotka eivät uskalla puolustaa itseään, suhtautuvat alentuvasti niihin jotka uskaltavat. Yleisin suhtautuminen on tämän itseään puolustavan vähättely. Varmaan siksi ettei tarvitse ajatella omaa syyllisyyttään tai vastaavasti omaa pelkuruutta puolustautua kun heitä kohdellaan väärin. Porukalla on mukava kiusata ja sitten kun kiusattu päästää pienenkin pihinän vastalauseeksi niin alkaa joukkopako ja ignooraus. Tämä on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kysymyksiä esitetään, mitä väliä.. siitä on jo aikaa, mitä vielä muistelet, en jaksa draamaa, sinun kanssa on vaikeaa, lista on pitkä. Ne jotka eivät uskalla puolustaa itseään, suhtautuvat alentuvasti niihin jotka uskaltavat. Yleisin suhtautuminen on tämän itseään puolustavan vähättely. Varmaan siksi ettei tarvitse ajatella omaa syyllisyyttään tai vastaavasti omaa pelkuruutta puolustautua kun heitä kohdellaan väärin. Porukalla on mukava kiusata ja sitten kun kiusattu päästää pienenkin pihinän vastalauseeksi niin alkaa joukkopako ja ignooraus. Tämä on tosi.

        Niin samaa mieltä tästä asiasta, juuri tuo vähättely on todella halpamaista käytöstä jos vängätään sivuuttamaan asioita joista itse ei luultavasti päästäisi yli ikinä jos asetelma olisi toinen ja ei päästä muuten siitäkään, jos vähän saadaan vastapalloon omaa käytöstä niin johan aletaan uhriutumaan joko muiden tai omasta puolesta🤮


    • Anonyymi

      Hahah. Selittele itsellesi. 💩

      • Anonyymi

        Ps. Itse kun en välttele ketään,en ole sitten varmaankaan tehnyt koskaan väärin. Mitä yleistystä💩


    • Anonyymi

      Kyllä se usein näin menee tai sitten otetaan sellainen uppiniskaisen ylimielinen koominen ilme venähtäneitä kasvoja suojaamaan jos joutuu nokakkain. Ei voi mitään, mutta alkaa jotenkin naurattaa, varsinkin jos siihen tunnutaan tarvitsevan ulkopuolista tukea jollain muotoa, että anteeksi ollaanko me nyt peruskoulun pihalla

    • Anonyymi

      Niin tai yksinkertaisesti toista ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Miksi sinä typistät tätä teemaa tai kokonaisuutta yhteen ihmiseen? Ehkä kaikki tai oikeastaan mikään ei oikeasti liity sinun tarinoihin tai kuvitelmiin. Ei tuota pakonomaista semanttista sönkötystä voi oikein olla huomaamatta. Sivusta


    • Anonyymi

      Minä kyllä välttelen ihmisiä, joista en pidä ja joihin en luota. Muiden kanssa yritän( ainakin kerran) selvittää asiat. Jos ei toista kiinnosta, annan olla.

      • Anonyymi

        Joskus ei jaksa

        Ajoittain parempi olo

        Nukkuminen auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ei jaksa

        Ajoittain parempi olo

        Nukkuminen auttaa

        Ei aina jaksakaan. Se on sitten pallo siinä päädyssä. En mä ala ketään keskusteluin pakottamaan. Joskus on kyllä voinut käydä niin, etten itse enää ole ollut saavutettavissa. Näin on käynyt silloin, jos ei ole tullut mitään selitystä käytökselle.


    • Anonyymi

      Välttelen tyhmiä ihmisiä. Eli ilkeitä, pahansuopia, arvostelukyvyttömiä eli epäluotettavia, määräileviä, selkärangattomia, kaksinaismoralisteja..

      • Anonyymi

        Sama, mutta ei tätä välttelyä pysty välttämättä aina ihan sataprosenttisesti toteuttamaan, silloin joutuu puhumaan säästä ja vastaavasta, mistä nämä selkärangattomat arvostelukyvyttömät ei saa mitään jutun juurta ainakaan yhtään enempää kun mitä kieli ruskiana tiettyyn tahoon nähden jauhavat


    • Anonyymi

      Otsikossa puhutaan silkkaa asiaa. Kyllä sen aika hyvin oppii näkemään esimerkiksi työkavereista kellä on tapana haukkua selän takana että nyt on taas jauhettu urakalla perttiä.

    • Anonyymi

      Laitetaan iso pylpyrä pyörimään Ivan.

      • Anonyymi

        Mitä tämä vääristynyt marginaalikansallismielisyys oikein on ja mikä on tämä hyrrä, joku tussahtanut takakumiko?


    • On muitakin syitä, mutta tämä pitää usein paikkansa.

    • Anonyymi

      Kun veikkaa väärää kuningasta
      Sellaista josta tulee narri
      On jäljellä paska käsi

      • Anonyymi

        Mihin tekstisi liittyy?


      • Anonyymi

        Tässä on kyllä ajatusta jos ei suhteuta sitä ensisijaisesti aloitukseen, vaan yleensä. Kun veikkaa väärää kuningasta, niin tulee monta narria, lisäisin vielä tähän. Sivusta


    • Anonyymi

      Samoin, jos on huonoja kokemuksia toisesta, silloinkin pyrkii enemmän välttelemään kuin hakeutuu toisen seuraan. Eli väärin tehnyt ihminenkin kuuluu samaan, ovat ++ magneetteja toisille.

    • Anonyymi

      Herää kysymys, että miks tää on just ikävä palstalla? Jos oot toiminu väärin ja ikävöit, mikset toimi niinku muutenkin virheen tehtyä. Anna selitys miksi toimit kuten toimit, pyydä anteeks, jos toinen osapuoli on vastaanottavainen.

      • Anonyymi

        Minun ymmärtääkseni aloitus ei koskenut aloittajan niin väärintoimimista kuin ikävöimistäkään. Jotenkin tulee mieleen, että olet itse toiminut väärin jollain tavalla jotain kohtaan ja odotat hyvin omahyväisenä itsellesi anteeksipyyntöä tai jotain mystistä selitystä jollekin asialle tästä hyvästä ja ilmeisesti oletat, että sinua täällä ikävöitäisiin. Jos tulkintani osuisi edes osittain oikeaan, niin se viittaisi tiettyihin persoonaan liittyviin erityispiirteisiin sekä harhaisiin tilannekuviin ympäröivästä todellisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ymmärtääkseni aloitus ei koskenut aloittajan niin väärintoimimista kuin ikävöimistäkään. Jotenkin tulee mieleen, että olet itse toiminut väärin jollain tavalla jotain kohtaan ja odotat hyvin omahyväisenä itsellesi anteeksipyyntöä tai jotain mystistä selitystä jollekin asialle tästä hyvästä ja ilmeisesti oletat, että sinua täällä ikävöitäisiin. Jos tulkintani osuisi edes osittain oikeaan, niin se viittaisi tiettyihin persoonaan liittyviin erityispiirteisiin sekä harhaisiin tilannekuviin ympäröivästä todellisuudesta

        Sinäpä se varsin hanakasti luonnekuvauksia jakelet. Yleisesti ihmiset tekee väärin tai virheitä, ihan kaikki siis. Ja mulla on tapana ne myöntää, pyytää anteeks jne. Ei kenenkään oo tarve multa anteeks pyytää ja hyvä niin. Joten kivaa iltaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tai kun joku on tehnyt sinua väärin lukuisia kertoja vuosien aikana niin alatkin välttää sitä henkilöä, etkä jatkossa halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Hyväksikäyttäjät, vaikka tietävätkin takuulla tehneensä kuinja väärin ja pahasti tahansa, tuskin välttävät vaan päinvastoin haluavat jatkossakin, että uhri pysyy lähellä, että voivat aiheuttaa tälle lisää opäoikeudenmukaista vääryyttä ja kärsimystä, mutta hyväksikäyttäjien uhrit voivat sen sijaan haluta vältellä entistä hyväksikäyttäjiänsä, mikä on enemmän kuin ymmärrettävää.

      • Anonyymi

        Juuri noin se on. Kaikki lähelle tunkijat aiheuttavat kärsimystä.


    • Anonyymi

      Eipä tuo nyt paikkansa pidä täysin

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä erääseen tiettyyn tapaukseen liittyen.

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole JUURI TOISIN PÄIN.

      "Kun ihmiset tietävät SINUN tehneen väärin, he välttelevät sinua".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe