elikkäs...kysyisin että käytetäänkö yleensä peppuseksissä kondomia ja jos niin miksi? ja onko siitä jotakin haittaa jos tulee peppuun sisälle. kiitos.
Peppuun paljaalla lasti sisään?
10
12830
Vastaukset
- pappa
en käytä ja spermat reikään vaan ei siitä mitään haittaa ole, mitänyt naisella reikä vuotaa kun spermat valuu pois
- man
Mietipä itsekses, että miksi sitä kortsua yleensäkään käytetään ja poista niistä vastauksista vain se raskaaksitulon ehkäisy.
- raskaaksi
myös anaaliraskaus on mahdollinen, aika paha joutuu pidättelemään kakkaa 9 kuukautta ja mahoton pusaaminen on synnyttää vauva peräreijän kautta.
- sinä
raskaaksi kirjoitti:
myös anaaliraskaus on mahdollinen, aika paha joutuu pidättelemään kakkaa 9 kuukautta ja mahoton pusaaminen on synnyttää vauva peräreijän kautta.
anaalivauva?
- minä
sinä kirjoitti:
anaalivauva?
ja me anaalivauvat tykätään aikuisina ronkkia toisten anaaleja, ihan niinkuin normaalien emätinvauvojen tekee mieli emättimeen.
- tyttö joka tietää..
Oikeasti siis.. kyllähän ne mällit saa sykäistä sinne peppuun. Sehän tuntuu miehille olevan niin ihana tunne.. Mutta. Mun masu meni ainakin niin sekaisin.. Vai sanoisinko, että maha oli löysänä ja haisi spermalle.. mutta se meni päivässä ohi..
- maijjuliini
ÖÖÖÖÖÖÖÖ noh kesällä festareilla teltassa sekstailin huppelissa kundin kaa yllättäen kundi alkoikin sovitella sitä sinne hmph! ei tullut oikein valmista kuin sen verran että juuri oli terskaa myöten kundilta tuli bebaan hmph....eipä menny vatsa sekaisin..;)
- man
maijjuliini kirjoitti:
ÖÖÖÖÖÖÖÖ noh kesällä festareilla teltassa sekstailin huppelissa kundin kaa yllättäen kundi alkoikin sovitella sitä sinne hmph! ei tullut oikein valmista kuin sen verran että juuri oli terskaa myöten kundilta tuli bebaan hmph....eipä menny vatsa sekaisin..;)
Mul on kans käyny pari kertaa tollai. Pitkän valmistelun jälkeen ku vihdoinki pääsee bebaan, ni mälli lentää jo ku vasta terska on sisällä.. no onneks ei sen aiemmin sentään housuille. ;)
- poika
Miksipäs emme käyttäisi kondomia peppupanossa ?, itse en ainankaan löydä yhtään hyvää syytä, eli Käytä vain
- Hubertus
No ei siis herranen aika tulisi mieleenkään työntää paljasta kalua perseeseen! Hrrr... Kun ajattelee, että penis on niin herkkä ettei sitä saisi edes saippualla pestä jne., niin ei todellakaan kiinnostaisi työntää paljasta veitikkaa paskaan jossa on n. miljoona haitallista bakteeria.
Ja tuossa alla olevalle vastaajalle, "minkä takia sitä kortsua yleensä käytetään" - no ei ainakaan raskaaksi tulon estämiseksi! Siihen on olemassa muutkin, mielyttävämmät ehkäisykeinot, kortsua käytetään tautien tarttumisen estämiseksi ja sehän nyt koskee persettä ihan yhtä lailla kuin vittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642608Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262352Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131662- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931280
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241143Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967