20 autoa ajoon?

Anonyymi-ap

Taksiautoilu on murroksessa joka alkoi jo tovi sitten. Nyt alalle aikovan on vaikeaa aloitella kun pitäisi kerralla saada se parikymmentä taksia ajoon koska yksi auto ei enää elätä. parikymmentä autoa jos laittaa ajoon eri puolille peräkyliä, niin voi vielä pärjätä? peräkylille siksi, että sieltä kyydit on aina luokkaa 100-300 kilsaa. ei kannata ajaa niitä kympin keikkoja kaupngissa paria korttelia ja mennä takas pitkään jonoon tolpalla.

sitten tää ikuisyyskysymys että pitääkö taksin olla aina mersu. ei tietenkään. hyvin kestää ajoa se renaultin tekniikalla oleva romaniassa koottu daasia.

nyt kun ei taksiautoiluun tarvita enää lupia niin hinnalla kilpaillaan. se joka ajaa halvalla saa kyydit. mutta jos kilsasta jää polttoainekulujen jälkeen esimerkiksi 30centtiä niin 400 kilsan päiväajolla tienaa vielä 120 euroa. se vasta jo normi palkkaa. ja ainahan auton voi liisata niin ei mene rahaa sen ostoon. säästyneet rahat voi käyttää mainontaan niin ajoa riittää. no tottakai lomaakin tarvitaan jolloin rengin palkka maksaa sen 60 euroa päivä mutta vieläkin saa loma-ajalta sen 60 euroa kuitata voitoksi. lomarahojahan yrittäjät eivät muutenkaan saa eikä kaipaa.

mutta sen sanon vielä että minä en tiedä taksiautoilusta sinänsä mitään mutta sympatiseeraan niitä kuskeja jotka on vanhanliiton kuskeja joille työ oli luottamustoimi. he kärsi eniten taksilain muutoksesta. nykyän luotto taksiin on romutettu surkeilla päätöksillä eikä taksarikaan enää pärjää.

p.s alku oli puhdasta shittiä mutta viestin lopussa oli jo asiaakin.

0

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        88
        1737
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        85
        1242
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1123
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        71
        937
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        102
        884
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        828
      7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        732
      8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        731
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        47
        671
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        663
      Aihe