Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
Mulla on ikävä sinua
42
1927
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ottaisit yhteyttä?
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
Ota somen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota somen kautta.
En todellakaan kehtaa. Enkä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sut estetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
Mitä sinulle jää jos lopetat unelmoinnin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisi kiinnostunut olisi kyllä yhteyttä pitänyt tai ottanut
Jatka elämääsi , hukkaat vain omaa aikaasi
- Anonyymi
Teot kertoo ettet halua enää yhteyttä niin sen sinä saat. Oma valinta.
- Anonyymi
Ei kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerro.
Et tuo ajatuksia ilmi joten
- Anonyymi
Hyvä kunnioittaa toisen valintoja, jos ei haluaisi olla missään tekemisissä ja kaikki viittaisi siihen.
- Anonyymi
Kirje
- Anonyymi
Ikävä
- Anonyymi
Onko tämä naiselta?
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Miehelle?
- Anonyymi
Hyvää yötä nainen ❤️mies pks
- Anonyymi
Älä katso. Lopeta heti.
- Anonyymi
Oletko sinä sellainen syyntakeeton?
- Anonyymi
Iloisuus ja haikeus ovat ihan hyvä yhdistelmä. Itse sain sanottua naiselle melkein kaiken sen, mitä halusinkin ja olo on hyvä, vaikka tiesinkin saavani pakit. Vaikka hymy on vaihtunut välistä kyyneliin, niin olen hänelle kiitollinen kaikesta. Pelkästään hänen hymynsä ajatteleminenkin lämmittää sydäntä ja saa minutkin hymyilemään. Vaikka emme välttämättä kohtaa enää koskaan, on hänellä silti paikka minun sydämessäni.
- Anonyymi
Mihin se yhteys katosi?
- Anonyymi
Mulla loppui yhden miehen kanssa meseily siihen että se olin AINA minä joka alotti keskustelun.
Jos toinen ei viitsi kysyä oma-aloitteisesti mitä kuuluu, niin ei se kyllä ole susta kiinnostunut edes kaverina.- Anonyymi
Aivan. Täytyykin muistaa tämä. sivusta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Minäkin erehdyin pari kertaa laittamaan viestiä tunteideni kohteelle (joka on siis tuttu, mutta oltiin tekemisissä yleensä kasvotusten) nyt kun emme enää kohtaa. Kyllä hän vastasi ja ihan ystävällisesti, mutta huomasin, ettei koe tarvetta olla yhteyksissä. En ole sitten enää häirinnyt. Kyllähän tämä sattuu edelleen, mutta ei siinä muu auta. En voi toista pakottaa vastaamaan tunteisiini, vaikka päälläni seisoisin.
- Anonyymi
Suutuit ja hävitit yhteys tiedot miksi no tiedät mistä minut tavottaa tule jutteleen jutellaan kasvotusten
- Anonyymi
Sun pitää lähentyä minua
- Anonyymi
Semmoista se on. You win some and you lose some. Get over with it.
- Anonyymi
Tuletko?
- Anonyymi
En voi, yritän
- Anonyymi
En päässyt
- Anonyymi
Kokeilen uudestaan
- Anonyymi
Estyin
- Anonyymi
Tätähän se on, ja varsin usein naisilla, kun on tilaisuus, niin ennemmin leikitään miesten tunteilla, ja loukataan syväsi. Vuosien päästä tullaan ruikuttamaan somen palstoille, ja ihmetellään miksi sillä ensirakkaudella on nyt kylmät tunteet.
Pikku neuvo kaikille sukupuoleen katsomatta, kun teillä on tilaisuus, käyttäkää se, älkää leikkikö, älkäkä paskaakaan välittäkö, mitä muut ajattelee, jos osoitat kiinnostusta toista kohtaan, minulle se on jo liian myöhäistä. - Anonyymi
Itse tiedät enää ei ota yhteys. Miksi piinat itseäsi? Hanki elämä ja jatka matkaasi.
- Anonyymi
Mihin se yhteys katosi?
- Anonyymi
Estoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estoon.
Sitten tämä ei kosketa. Täällä on vain hiljaista, yhteys on auki.
You could live your dream life and make a lot of money above your Imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, we do sell credit cards and bank Logins etc... Order for money transfer at the comfort of your home and get credited.
Visit https://hackfunding.su for more info.- Anonyymi
On vasta torstai .. https://youtu.be/dCYSfOyFOjg
- Anonyymi
Ap:llä on sama ongelma kuin minulla.
Syssä sitten varmaan on eroavuuksia.
Minä en osannut tarttua tilaisuuteen jota minulle tarjottiin.
Naisen johon olisin halunnut tutustua olisi ollut tilaisuus vaan en tarttunut siihen.- Anonyymi
Elämä on valintoja.
- Anonyymi
Tulee tapaamaan minua vanhan vedenpuhdistamon taakse. Tai oikeastaan... en ole siellä, mutta kirjoitan sinulle viestin siihen metalliseen kaiteeseen, joka on siinä betonilla laitoksen takana, aidatulla alueella. Aidassa on reikä lännen puolella. Käy siitä! Asvaltilla heti siinä aukon edessä on iso lohjennut pala. Katso sen alle. Minullakin on ikävä sinua!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303192Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h521938Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4051666Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀621512Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse56947Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja14842Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi247761- 31673
- 78635
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21610