Pidetäänpä vaihteeksi pieni äänestys, suunnattu lähinnä alistumisesta nauttimille fetissimiehille. Eli missä seuraavista tuntisit syvintä nöyryytystä ja alistumista? Oletetaan, että kaikki teot luonollisesti tapahtuisivat suuren väkijoukon seuratessa ja usean naisen tekemänä.
1. Piiskaus sidottuna ja perse paljaana
2. Nainti tekokyrvällä perseeseen sidottuna
3. Paljaiden jalkapohjien nuole tus (itse selällään maaten)
4. Saappaiden nuoletus (ite selällään maaten)
5. Tallominen piikkikoroilla
6. Pyllyjen nuoletus (itse selällään maaten)
Itse tasapainoilisin kohtien 3 ja 6 välillä. Ehkäpä jalkojen lipominen olisi hirvein ja samalla ihanin nöyryytyksen muoto.
Gallup: seksuaalinen nöyryytys
9
3329
Vastaukset 9
- KankaalanKarhu
Eipä voisi miestä pahemmin nöyryyttää kun nuolettamalla hänellä julkisesti likaiset saappaansa tai hajuvarpaansa. Myös peffan nuoletus olisi suuri häpeä, mutta sitä sentään pidetään vähän yleisemmin seksuaalisena asiana.
- hdtbmjh
Nuo muut kuulostaa lähinnä nautinnollisilta, mutta että nainti tekokyrvällä perseeseen? Ei saatana, ei ikinä. Elikkä se olis kyllä suurin nöyryytys ja luultavasti suurin ikinä tuntemani kipu. Varpaiden nuoleminen sen sijaan kiihottaa ihan älyttömästi.
- kisti
Minua nro 1 ja 2 kiihottaa,ja nro 1 enemmän!
- m77
Neljä hyvää, eli nuo alla olevat löysin, kohdat 2 ja 6 olen kokenut ja nauttinnut paljon. Variaatio kohdasta 6, eli omien spermojen nuoleminen pillunhuulilta / pyllyvälistä ja vielä niin, että nainen istuu kasvoilleni on ehdoton huippu. Suosittelen kokeilemaan, vai oletko jo sellaisen kokenut?
1. Piiskaus sidottuna ja perse paljaana
2. Nainti tekokyrvällä perseeseen sidottuna
4. Saappaiden nuoletus (ite selällään maaten)
6. Pyllyjen nuoletus (itse selällään maaten) - Anonyymi
Hyvä aihe vuosien takaa. Nostetaampa hieman.
- Anonyymi
Up.
Tuo ykkösvaihtoehto kiinnostaisi ehdottomasti eniten.
Numero yksi minulle mutta ei ole pakko olla sidottuna!
- Anonyymi
Onkohan mua alistettu jo niin pitkään että "ohjelmointi" alkaa vähitellen tehota. Minulle kun kaikki tuo nuolemaan joutuminen aiheuttaa lähinnä kiihottumista. Ihan sama kohdistuuko se naisen jalkapohjiin, peräaukkoon tai pimpsaan. Oikeastaan ainoa asia noista joista tuntisin edes siinä tapauksessa jonkinlaista häpeää jos väkijoukossa olisi muualta tuttuja naisia, on tuo perseeseen paneminen. Toisaalta sitäkin on minulle jo niin monet naiset tehneet ettei sekään tosiaan hävetä jos ei ole ilkkuvaa väkijoukkoa.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534