Pissaleikit pepun nuoleminen ja fistaus

Onkohan olemassa naista joka tykkää pyllistellä ja nuoletaaa peppuaan tai nauttii kun käsi hellästi fistaa tai haluat antaa tai saada lämpimän pissasuihkun..

15

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On mutta ei sulle edes rahasta limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA

      • Anonyymi

        Sä siis olet nuollut ja sy?a


    • Saattaa näitä olla 🤭🤭 mut siinä vaiheessa kun on täysi luottamus ja tuttu

      • Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi


      • Anonyymi
        Kinkyfwb kirjoitti:

        Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi

        Fistaa itseäsi perseeseen, sika!


      • Kinkyfwb kirjoitti:

        Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi

        Laita treffien kautta viestii ja jutellaan lisää..


      • Anonyymi
        Pastori78 kirjoitti:

        Laita treffien kautta viestii ja jutellaan lisää..

        Pääsette sitten yhdessä homoilemaan 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsette sitten yhdessä homoilemaan 🤗

        Sikailua


      • Anonyymi

        Tyttö 84 mulla ois fetissi nuolla naisen peppua ja pillua sekä fitsata katsellut ihanaa posliiniasi sekä lävistettyjä rintojani oot todella seksy neito vieläkös oot posliini lopuksi haluaisin et istuisin kasvoilleni antaen kultaisen suihkun itse voisin roiskia spermat rinnoillesi ja lopuksi kultainen suihku niille ja jos haluat myös kasvoillesi t mies 57 tulossa Lahteen paikkakin ois 😘


    • Löydyn minäkin treffien puolelta jos haluaa etsiä 😅😅

      • Anonyymi

        Possu tyrkyllä


      • Anonyymi

        Mahdotonta löytää treffien puolelta kun ei oo nimi hakua - onko sulla vaikka wickr sen avulla voisi tutustua ja saada luottamuksen. Tällä hetkellä tena pöksyissä ja seuraavaksi hakemaan jättikahvi kiskalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Possu tyrkyllä

        Sehän on vaan sun näkemys asiaan. Hmm Mites se nyt menikään 🤔 "jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa....helvetti kun en meinaa muistaa... Ainiin joo pidä vaikka turpas kiinni 🤭🤭


    • Anonyymi

      Juu mulla on kaamea ripuli nuoletko roippeet ryppyreijän ympäriltä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe