Pissaleikit pepun nuoleminen ja fistaus

Onkohan olemassa naista joka tykkää pyllistellä ja nuoletaaa peppuaan tai nauttii kun käsi hellästi fistaa tai haluat antaa tai saada lämpimän pissasuihkun..

15

1066

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mutta ei sulle edes rahasta limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA

• Anonyymi

Sä siis olet nuollut ja sy?a

• Saattaa näitä olla 🤭🤭 mut siinä vaiheessa kun on täysi luottamus ja tuttu

• Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi

• Anonyymi
        Kinkyfwb kirjoitti:

Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi

Fistaa itseäsi perseeseen, sika!

• Kinkyfwb kirjoitti:

Miten me päästään eteenpäin luottamuksen suhteen. Muuten olen avoin kaikkeen ja fetissimme komppaaa täydelliseksi

Laita treffien kautta viestii ja jutellaan lisää..

• Anonyymi
        Pastori78 kirjoitti:

Laita treffien kautta viestii ja jutellaan lisää..

Pääsette sitten yhdessä homoilemaan 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsette sitten yhdessä homoilemaan 🤗

Sikailua

• Anonyymi

Tyttö 84 mulla ois fetissi nuolla naisen peppua ja pillua sekä fitsata katsellut ihanaa posliiniasi sekä lävistettyjä rintojani oot todella seksy neito vieläkös oot posliini lopuksi haluaisin et istuisin kasvoilleni antaen kultaisen suihkun itse voisin roiskia spermat rinnoillesi ja lopuksi kultainen suihku niille ja jos haluat myös kasvoillesi t mies 57 tulossa Lahteen paikkakin ois 😘

• Löydyn minäkin treffien puolelta jos haluaa etsiä 😅😅

• Anonyymi

Possu tyrkyllä

• Anonyymi

Mahdotonta löytää treffien puolelta kun ei oo nimi hakua - onko sulla vaikka wickr sen avulla voisi tutustua ja saada luottamuksen. Tällä hetkellä tena pöksyissä ja seuraavaksi hakemaan jättikahvi kiskalta

• Anonyymi kirjoitti:

Possu tyrkyllä

Sehän on vaan sun näkemys asiaan. Hmm Mites se nyt menikään 🤔 "jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa....helvetti kun en meinaa muistaa... Ainiin joo pidä vaikka turpas kiinni 🤭🤭

• Anonyymi

Juu mulla on kaamea ripuli nuoletko roippeet ryppyreijän ympäriltä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2658
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1124
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1088
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      897
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      831
    8. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      790
    9. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      37
      754
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      116
      728
    Aihe