hyvinvointialueille velkarahaa vaalien alla,,
Hallitus jakaa
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
,, kosiskelee tulevaa hallituskumppania Kokomusta,
- Anonyymi
Ja Ylipaksun saarikon Vappu200e
- Anonyymi
samat sankarit jotka eväsi Kela korvaukset yksityisillä asioimiseksi joilla hoitojonot olisivat olleet purettavissa heittää vaalien alla maakunnille massia mm niiden hoitojonojen purkamiseen. Leikataan pala peiton päästä ja ommellaan toiseen päähän politiikka mitä ovat harrastaneet koko hall.kauden kas kummaa jos ei Saarikko uhannut kaataa hallitusta jos rahansyytäminen ei lopu minkä jälkeen syytä sitä itse huulipunan mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samat sankarit jotka eväsi Kela korvaukset yksityisillä asioimiseksi joilla hoitojonot olisivat olleet purettavissa heittää vaalien alla maakunnille massia mm niiden hoitojonojen purkamiseen. Leikataan pala peiton päästä ja ommellaan toiseen päähän politiikka mitä ovat harrastaneet koko hall.kauden kas kummaa jos ei Saarikko uhannut kaataa hallitusta jos rahansyytäminen ei lopu minkä jälkeen syytä sitä itse huulipunan mukana?
700 miljoona oli bile Sanna alunperin vaatimassa hoitojonojen purkamiseen...Vai pitäisikö tuota kutsua velka Sannaksi? Koronaan ja Ukrainan sotaan on mennyt mitä on mennyt mutta...n10 miljardia on mennyt sinne sun tänne eikä kaikkia vaalirahoja ole edelleenkään äänien kalasteluksi heitetty menemään. Huulipunan rahankäyttöä maksaa ja katkerasti tukileikkauksien yms. muodossa kaikkein vähävaraisimmat. Sipilän hallituskin leikkauksineen kohta kuin pyhäkoulupoika https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a61e9511-39dc-4150-850b-d1d05e071682
- Anonyymi
Hyvinvointialueet on jo ongelmissa vaikka ei ole edes kerenneet aloittaakkaan,lisää pyrokratiaa ja se maksaa eikä mikään tuu toimimaan.
- Anonyymi
Eikä jää edes siihen Orpo kun avaa vielä sotemarkkinat vanhusten paskoissa makuuttajille pitäähän se julkinenkin sote ajaa alas tasoltaan ja...KOPS...ulkoistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191