Jos turistina tulee riittävän komea mies yksin, niin silloin olen ystävällinen en muuten.

Anonyymi-ap

Jos hän on siis minusta kiinnostunut ja hyvännäköinen. Silloin ystävällisyys hyödyttää minua, muuten EN ole!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänen pitäisi olla normaali seksuaalisuudeltaan. Olen ehdottomasti normaalein seksuaalisuudeltani.

      • Anonyymi

        Hänellä Ei saa olla mitään liian erikoisia fetissejä. Normaalia heteromeininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä Ei saa olla mitään liian erikoisia fetissejä. Normaalia heteromeininkiä.

        Olen ystävällinen vain tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävällinen vain tässä tapauksessa.

        Näin kun toimin ei kukaan kuvittele mitään turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kun toimin ei kukaan kuvittele mitään turhia.

        Suomessa ei voi harjoitta Small talk tyylistä keskustelua. Jos menen Amerikkaan unohdan tämän ja kyselen vointeja ja hymyilen kaikille tasapuolisesti.
        Tämä oli se asia mitä en ymmärtänyt Suomesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei voi harjoitta Small talk tyylistä keskustelua. Jos menen Amerikkaan unohdan tämän ja kyselen vointeja ja hymyilen kaikille tasapuolisesti.
        Tämä oli se asia mitä en ymmärtänyt Suomesta!

        Vaikka olen Suomesta niin tajusin kaikki väärin ja Suomessa nimenomaan siitä voi tulla rajujakin seurauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olen Suomesta niin tajusin kaikki väärin ja Suomessa nimenomaan siitä voi tulla rajujakin seurauksia.

        Jos olisin ymmärtänyt tämän en olisi koskaan hymyillyt hississä " Jukalle tai Ullalle".
        Siitä voi seurata vuosikausien vainoamien.


    • Anonyymi

      Fetissien tuomitseminen saattaa kuulostaa suvaitsemattomalta, mutta ehei, jos kerrankin sanot mitään positiivista siihen suuntaan saat vuosikausien vainoamisen, MUTTA JOS ET JA OLET SUORAAN vain rohkeasti normaali hetero joka tykkää VAIN normaalista heterotouhusta niin saa aina olla rauhassa ( kunhan ei koskaan hymyile kellekään ja ymmärrä ketään). pitää olla ehdottoman VAATIVA, ehti jos erehdytkin olemaan suvaitsevainen ja lempeä TÄDÄÄ tulet saamaan kaikkea paskaa moneksi kymmeneksi vuodeksi!

      • Anonyymi

        Pitää olla ehdottoman inhottava ja ilkeä paskakasa siitä ne tykkää, kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla ehdottoman inhottava ja ilkeä paskakasa siitä ne tykkää, kaikki!

        Tällaisia ovat Suomalaiset!


    • Anonyymi

      Täällä EI oikeasti saa puhua kenellekään! Siitä rangaistaan!

      • Anonyymi

        Se masokisti on ainoa joka siitä nauttii. Masokisti on yksi tyypillinen suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se masokisti on ainoa joka siitä nauttii. Masokisti on yksi tyypillinen suomalainen.

        Ainoa asia mitä moni mies toivoo on, että joku potkaisee häntä. Hän on erittäin ilkeä kunnes tekee hänelle jotain ilkeää sitten hän tykkää.


    • Anonyymi

      Suomi on kiero. Puhu ja ole autuaan tietämätön, että vain puhumalla muutaman lauseen olet tullut vastuulliseksi jostakin.

      • Anonyymi

        Se joku saa ´sinut nalkkiin ja saa leikkiä, että olet vastuussa. Eli kun et koskaan puhu yhtään, huom. yhtään on vaikea väittää että olet keskustellut!


    • Anonyymi

      Joku on taas keskustellut aamuyöllä täällä itsensä kanssa. Ilmeisesti on ollut hyvää seuraa...

    • Anonyymi

      Asennevammainen tuo aloittaja, sääli kun ei reppana itse sitä vain käsitä, no elämä opettaa jollei ole jo liian myöhäistä........

      Tyypillinen suomalainen asiakastyössä oleva,
      joka pitäisi laittaa kauas varaston perälle bisnestä pilaamasta
      pois asiakastyöstä kiireesti.

      Jos juomisiltanne joskus uskallatte ihmisten ilmoille käymään, niin voit huomata miten asiakkaita palvellaan, tosin et tajua siitäkään.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Kaverini kertoi että tällä palstalla oli ollut juttua vanhojen savottamiesten palleista. Hänellä itsellään oli asiasta tiettyä kokemusta sillä hänen isopaappansa oli ollut savottamiesten lutka. Isopaappa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kaverin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi, tosin minä en ollut tästä aiemmin kuullut. Mutta kaveri joutui kai kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.
      Itse olen tosin kuullut että savotoilla ei perseilyä sallittu. Mikä on totta, onko palstalaisilla tietoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe