Huomio (mies pks) kaupoista loppuu

🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat!

Kaipausta on sen verran kertynyt varastoon, että ei haittaa jos palsta menee kiinni vaikkapa Carrington-event:in takia. Ei se täältä mihinkään häviä. 🤗

54

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule lakkoa

      • Aika isot erot palkankorotuksissa. Olisi ihme jos lakkoa ei tule.


    • Anonyymi

      Ei tule lakkoa ja kuka nyt hamstraa wc -paperia muutenkaan. Saa sen percheen vedelläkin lirutettua.

      • Vessapaperi just ekaksi loppuu, kun tuollaisia uhkakuvia on edessä. Noista luettelemistani tarvikkeista on ollut pulaa jos menee liian myöhään kauppaa. Täällä tulee helposti sellainen lumivyöryefekti. Ihmiset seuraa esimerkkiä.


    • Anonyymi

      Luultavasti ei tule lakkoa, koska Suomen asema on uhattuna muutenkin.

      • Kaupan lakko 16-18.2. Kyllä Suomi sen kestää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaupan lakko 16-18.2. Kyllä Suomi sen kestää.

        Jooh. Piknik eväksejäkin saa kaupasta sen jälkeen taas


    • Anonyymi

      Suolaa kun säästää varastoon, niin voi heitellä sopivan tilaisuuden tullen, jotta saadaan soppien koostumukset kohdilleen!

      • Minä voin jaella omat suolat naapureille jos suola loppuu. En ymmärrä miksi mulla on kolme avaamatonta pakettia lidlin pöytäsuolaa. Poika toi mulle neljänneksi mineraalisuolapaketin. En laita kotona mihinkään suolaa niin ne säästyy 😅😅😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä voin jaella omat suolat naapureille jos suola loppuu. En ymmärrä miksi mulla on kolme avaamatonta pakettia lidlin pöytäsuolaa. Poika toi mulle neljänneksi mineraalisuolapaketin. En laita kotona mihinkään suolaa niin ne säästyy 😅😅😅

        Montako lasta ja mitä sukupuolta nämä sinun lapsoset edustaa ”lounas ajatus” aka keski-ikäinen mies pk-seudulta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako lasta ja mitä sukupuolta nämä sinun lapsoset edustaa ”lounas ajatus” aka keski-ikäinen mies pk-seudulta?

        Minulle tärkeät ihmiset tietävät minusta tarpeellisen, Mun asiat eivät kuulu anonyymille mies-jankuttajalle!


    • Anonyymi

      Ihan totta hyvä tietää.

      • Juu pakko munkin on lähteä kauppaan, kun on enää yksi rulla hyvää vessapaprua jäljellä.


    • Anonyymi

      Paskapaperia riittävästi kotona, tonnikalaa monta purkkia jääkaapissa, täysjyväpastaa pari kiloa kuiva-ainekaapissa ja nuudeli on roskaa.

      Kaljaa pitää hamstrata nyt.

      Ja kyllä se on niin, että jos kyseisen vahvuinen tähtimyrsky tulee niin yhteiskunnat rommaa ja suoli24:n tärkeys on siinä vaiheessa tärkeintä... ;D

      • Hienoa, että olet varautunut. Tarkoitatko tähtimyrskyllä, että ihmiset kynttilänvalossa naputtelevat palstalle ikäväviestiä ja nakertavat näkkileipää iltapalaksi?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Hienoa, että olet varautunut. Tarkoitatko tähtimyrskyllä, että ihmiset kynttilänvalossa naputtelevat palstalle ikäväviestiä ja nakertavat näkkileipää iltapalaksi?

        Jos Carrington-event iskee niin satelliitit kärähtää, voimalaitokset leimahtaa jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Carrington-event iskee niin satelliitit kärähtää, voimalaitokset leimahtaa jne.

        Tärkeimpien tietokoneiden konesalit on hyvin suojattu. Sähkön katkeaminenkaan ei vaivaa, kun niissä on omat varavoimalaitokset.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tärkeimpien tietokoneiden konesalit on hyvin suojattu. Sähkön katkeaminenkaan ei vaivaa, kun niissä on omat varavoimalaitokset.

        Polttoaineetkin loppuu pian jos voimalaitokset on paskana.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tärkeimpien tietokoneiden konesalit on hyvin suojattu. Sähkön katkeaminenkaan ei vaivaa, kun niissä on omat varavoimalaitokset.

        Voimakas aurinkomyrsky voi kaataa sähköverkot ja pilkkoa internetin.

        Syksyllä 1770 geomagneettinen myrsky muutti taivaan punaiseksi Aasian yllä lähes kahden viikon ajaksi (siirryt toiseen palveluun).
        Keväällä 1582 revontulia nähtiin usean päivän ajan Lissabonin ja Kioton leveysasteilla asti.

        Keskivoimakkaita aurinkomyrskyjä osuu Maahan silloin tällöin. Niiden vaikutukset kohdistuvat maapallon navoille.

        Syksyllä 2003 tällainen myrsky kaatoi Malmön sähköverkon. Keväällä 1989 melko voimakas geomagneettinen myrsky aiheutti 9 tuntia kestäneen sähkökatkon Kanadassa. Modernin ajan voimakkain aurinkomyrsky aiheutti vuonna 1921 sähköpaloja ympäri maailman.

        https://yle.fi/a/3-12120070

        Tähtimyrsky on hyvin, hyvin, BAD!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voimakas aurinkomyrsky voi kaataa sähköverkot ja pilkkoa internetin.

        Syksyllä 1770 geomagneettinen myrsky muutti taivaan punaiseksi Aasian yllä lähes kahden viikon ajaksi (siirryt toiseen palveluun).
        Keväällä 1582 revontulia nähtiin usean päivän ajan Lissabonin ja Kioton leveysasteilla asti.

        Keskivoimakkaita aurinkomyrskyjä osuu Maahan silloin tällöin. Niiden vaikutukset kohdistuvat maapallon navoille.

        Syksyllä 2003 tällainen myrsky kaatoi Malmön sähköverkon. Keväällä 1989 melko voimakas geomagneettinen myrsky aiheutti 9 tuntia kestäneen sähkökatkon Kanadassa. Modernin ajan voimakkain aurinkomyrsky aiheutti vuonna 1921 sähköpaloja ympäri maailman.

        https://yle.fi/a/3-12120070

        Tähtimyrsky on hyvin, hyvin, BAD!

        Kaikkeen voi varautua. Mökillä voi lämmittää puilla, kasvattaa kesäkurpitsaa ja hautoa kanoja lidlin kanamunista. Hiiristä saa palanpainiketta leivän päälle jos on ymmärtänyt ostaa näkkäriä varastoon. Pärjättiinhän sitä ennenkin ilman sähköä ja internettiä


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kaikkeen voi varautua. Mökillä voi lämmittää puilla, kasvattaa kesäkurpitsaa ja hautoa kanoja lidlin kanamunista. Hiiristä saa palanpainiketta leivän päälle jos on ymmärtänyt ostaa näkkäriä varastoon. Pärjättiinhän sitä ennenkin ilman sähköä ja internettiä

        Ja lukea vaikka kirjaa kynttilänvalossa, paljoa muuta ei olekaan tehtävissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lukea vaikka kirjaa kynttilänvalossa, paljoa muuta ei olekaan tehtävissä.

        Niin jos yksin pitää siellä olla.

        Joskus nuorena luin äidiltä salaa kirjoja (tarzanit, viisikot, jenningsit ja anni polvat) peiton alla taskulampun valossa. Ihan hyvin onnistui.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin jos yksin pitää siellä olla.

        Joskus nuorena luin äidiltä salaa kirjoja (tarzanit, viisikot, jenningsit ja anni polvat) peiton alla taskulampun valossa. Ihan hyvin onnistui.

        Taskulamppu tarvitsee yleensä sähköä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taskulamppu tarvitsee yleensä sähköä.

        Mun taskulampussa on paristot!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mun taskulampussa on paristot!

        Ja mitäs luulisit paristojen sisällä tapahtuvan?

        Ehh, katsos kun paristo koostuu yhdestä tai useammasta sähkökemiallisesta parista, joiden elektrodeilla tapahtuvista hapetus-pelkistysreaktioista syntyy elektrodipotentiaali joka ilmenee elektrodien ulkoisten napojen välillä sähkömotorisena voimana, eli avoimen piirin jännitteenä (V), jolla on kyky tuottaa sähkövirtaa.

        Tarkkaan ottaen paristo tarkoittaa useamman kuin yhden sähköparin kombinaatiota; pari >> paristo. Kombinaatio voi muodostua sarjakytketyistä tai rinnan kytketyistä sähköpareista. Esimerkiksi 9 V:n paristo sisältää kuusi sarjaan kytkettyä 1,5 voltin sähköparia.

        Spede oli hieno mies. https://www.youtube.com/watch?v=-MTE9hrd1os


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs luulisit paristojen sisällä tapahtuvan?

        Ehh, katsos kun paristo koostuu yhdestä tai useammasta sähkökemiallisesta parista, joiden elektrodeilla tapahtuvista hapetus-pelkistysreaktioista syntyy elektrodipotentiaali joka ilmenee elektrodien ulkoisten napojen välillä sähkömotorisena voimana, eli avoimen piirin jännitteenä (V), jolla on kyky tuottaa sähkövirtaa.

        Tarkkaan ottaen paristo tarkoittaa useamman kuin yhden sähköparin kombinaatiota; pari >> paristo. Kombinaatio voi muodostua sarjakytketyistä tai rinnan kytketyistä sähköpareista. Esimerkiksi 9 V:n paristo sisältää kuusi sarjaan kytkettyä 1,5 voltin sähköparia.

        Spede oli hieno mies. https://www.youtube.com/watch?v=-MTE9hrd1os

        Tuo nyt on pelkkää saivartelua. Tarkoitin tietenkin sitä, että taskulamppua voi käyttää sähkökatkoksen yhteydessä.

        Spede voi olla hieno mies, mutta hänen huumorinsa ei ole mun suosikkia. Etenkin Uunoja en katso.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuo nyt on pelkkää saivartelua. Tarkoitin tietenkin sitä, että taskulamppua voi käyttää sähkökatkoksen yhteydessä.

        Spede voi olla hieno mies, mutta hänen huumorinsa ei ole mun suosikkia. Etenkin Uunoja en katso.

        Paristot ovat ympäristöjätettä kun niistä loppuu virta, niistä tulee ongelmajätettä. Ladattavat akut ovat parempia mutta niitä ei saa ladattua ilman sähköä.

        Ja lopeta Speden töniminen!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      💩 . ajatus

      • Anonyymi

        Ei hätää. Mulla on nyt 2 pakettia vessapaperia. 🧻🧻😃👍


    • Anonyymi

      Pyyhkikää 80 hioma paperiin
      Samalla lähtee kutka.

      • Anonyymi

        Ennen paperia käytettiin päreitä ja suteja. Hiomapaperista en ole kuullut.


    • Anonyymi

      Onko ap tuleva lakkoilija kun yllyttää hamstereita talkoisiin 😝

      • En ole lakkoilija.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole lakkoilija.

        Aivot sulla on ollut lakossa jo kauan 🤯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivot sulla on ollut lakossa jo kauan 🤯

        Kiitos osanotosta. Broidin kuolinsyyn tutkimus ei ole viel' valmistunut.


    • Anonyymi

      Mikään ei piristä kaupan myyntiä niin hyvin kuin turha lakonuhka.

      • Anonyymi

        Ylex aamussa puhuivat tosta.


      • Piristys on näennäistä. Vessapaperin kulutus per lärvi on kutakuinkin vakio. Ei myöskään syödyn ruoan määrä mihinkään muutu. Jos ostaa (hamstraa) enemmän kerralla niin sitten seuraavaan kauppakäyntiin on pidempi aika.

        Martoilla on hyvä ohje kotivaralle:
        https://www.martat.fi/marttakoulu/ruoka/kotivara/


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Piristys on näennäistä. Vessapaperin kulutus per lärvi on kutakuinkin vakio. Ei myöskään syödyn ruoan määrä mihinkään muutu. Jos ostaa (hamstraa) enemmän kerralla niin sitten seuraavaan kauppakäyntiin on pidempi aika.

        Martoilla on hyvä ohje kotivaralle:
        https://www.martat.fi/marttakoulu/ruoka/kotivara/

        Mulla kuluu kaksi palaa paskapaperia päivässä, tai kolme kun yksi on kostea. Yksi pala ensin pönttöön vähentämään roiskeita ja silleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kuluu kaksi palaa paskapaperia päivässä, tai kolme kun yksi on kostea. Yksi pala ensin pönttöön vähentämään roiskeita ja silleen.

        Oletpas säästeliäs. Et kuitenkaan voita sitä yhtä supersäästäjää telkkarissa. Hän näet kuivatti paperit pyykkinarulla uusiokäyttöä varten.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Oletpas säästeliäs. Et kuitenkaan voita sitä yhtä supersäästäjää telkkarissa. Hän näet kuivatti paperit pyykkinarulla uusiokäyttöä varten.

        Mihin sitä paperia voi edes kulua kun kerran vuorokaudessa on tarvetta helpotushotelliin isomman hädän vuoksi? Ennen täysistuntoa yksi pala pytyn veden päälle, tarpeen jälkeen yksi kostea ja sitten kuiva paskapaperin pala. Kolme palaa päivässä.


    • Anonyymi

      Kerro lisää itsestäsi mies pk-seudulta, se on hyvä asketisoida tääkin räpellys

    • Anonyymi

      MITEN VOIT EKZYÄJOHIN HAMM<LÄÄRIEWN JUTISSZAKIN HAH

    • Anonyymi

      AI HUTSU kuin hitauskone, jos siis nukut vahingosxa kädenäällä joenkin, niinpuutuu se käzxi

      • Anonyymi

        Aloittajamies hyvissä ja kovissa?


    • Anonyymi

      oletko tyhmä kuin spolle eli sotalspoliisi

      minua itseäs sziisz todelllakin kuittaa joku ms coloerado Doyle koska näyttelee andromeda-zarjassz< hauszka<<

    • Anonyymi

      Ihan uteliaisuuttani kysyn, että oletko pikku blondi?

      • En ole pikku blondi.

        Ikävöin täällä miestä jonka kanssa olen käynyt Sellossa lounaalla syömässä cajun broileria


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole pikku blondi.

        Ikävöin täällä miestä jonka kanssa olen käynyt Sellossa lounaalla syömässä cajun broileria

        Oliko sulla valkoinen paita silloin päällä ja sovit treffit yläkertaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla valkoinen paita silloin päällä ja sovit treffit yläkertaan?

        Molempiin vastaus on ei.


    • Anonyymi

      Ruokaa on hyllyt täynnä kaupoissa.

      • Jos isot marketit on lakossa, niin pikkukauppojen hyllyt on äkkiä tyhjät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe