Tekeekö Purra uuden jytkyn?

Anonyymi-ap

Halla-ahon kausi jäi tuhnuksi, eikä hän onnistunut tekemään jytkyä. Viimeisin jytky on Soinin käsialaa. Saa nähdä kykeneekö Purra vääntämään oikein kunnon jytkyn, vai saammeko pettyä taas kerran.

24

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purra on jo nyt pettymys perussuomalaisten miespuolisille jäsenille ja kannattajille.

      • Millä tavalla pettymys, miksi ?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17728105A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      saakos suomi vielä velkaa vai leikataanko jo ? se asian ajankohdan ratkaisee !!!

      • Anonyymi

        jos leikataan persut nousee suurimmaksi , jos velkaa saa niin demarit , koska suomalaiset luulee ettei velkoja tarvitse maksaa takaisin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos leikataan persut nousee suurimmaksi , jos velkaa saa niin demarit , koska suomalaiset luulee ettei velkoja tarvitse maksaa takaisin 🤣

        Persut luulee, että suomalaiset on tyhmiä, mutta asia onkin päin vastoin.

        Sinäkin olet voinut hyvin nämä lähes neljä vuotta kriisien aikana. Et jäänyt yksin koronan aiheuttamien ongelmien kanssa ja ihmiset sai pitää työpaikkansa. Lapsille järjestettiin etäkoulu, kun tilanne oli pahimmillaan
        Hintojen noustessa tuetaan matkakulujen verovähennyksen muodossa ja sähkön kallistuessa, kohtuutttomien laskujen maksussa.

        Mietipä sitäkin, että työllisyys on noussut ja työttömyys vähentänyt. Kun huutelee velasta, voi, jos osaa kertoa sitten mikä on väärin sammutettu, mutta kun persiraukka ei vaan osaa.


    • Anonyymi

      Uskon että nyt tulee SUPERJYTKY eli Perussuomalaiset ovat ylivoimaisesti suurin puolue kevään eduskuntavaaleissa.

      • Anonyymi

        Olisi hyvä saavutus!
        Kaikki äänestämään PS:ia!

        Muistakaa: kokoomus on talouspolitiikkaa lukuunottamatta täysin viherpunikkipuolue!

        PS ja KD on arvokonservatiivin ja järkevää julkisen sektorin taloudenpitoa kannattavien ainoat vaihtoehdot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä saavutus!
        Kaikki äänestämään PS:ia!

        Muistakaa: kokoomus on talouspolitiikkaa lukuunottamatta täysin viherpunikkipuolue!

        PS ja KD on arvokonservatiivin ja järkevää julkisen sektorin taloudenpitoa kannattavien ainoat vaihtoehdot!

        Kaikki äänestämään PS, että päästään osaksi Venäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki äänestämään PS, että päästään osaksi Venäjää.

        Ei tuosta haaveile muut kuin demarit ja vasemmistoliitto.
        Sirola-opiston kasvatit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta haaveile muut kuin demarit ja vasemmistoliitto.
        Sirola-opiston kasvatit.

        Miksihän pääministeri ja demarit haluaa liittyä Natoon, ovat vahvasti EU:n kannattajia, kun väität tuollaista potaskaa. Vain Persut vastustaa EU:ta ja haluaa veljeillä Venäjän kanssa!


    • Anonyymi

      Purra ei saa kenttäväkeä vaalikiimaan, koska häneltä puuttuu ne. (?)

    • Anonyymi

      Onneksi ei ainakaan Soinin metodein, paskaa ja kaskuja kertomalla ja valehtelemalla

      hoho hoh hoo.

      • Anonyymi

        Purran hallitustakista ei vielä tiedetä, hyrrääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purran hallitustakista ei vielä tiedetä, hyrrääkö?

        Purran vaatetus tuskin liittyy jytkyoletukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purran hallitustakista ei vielä tiedetä, hyrrääkö?

        Soini pyöritteli kyllä lihavaksi mieheksi yllättävän ketterästi hallitustakkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soini pyöritteli kyllä lihavaksi mieheksi yllättävän ketterästi hallitustakkiaan.

        Millä tavalla?


    • Anonyymi

      Punikeilla juhlat tulossa, uutta trans lakia juhlistetaan kiljulla ja jytkyttämällä toisiaan hanuriin?

      • Anonyymi

        Tällä kertaa soimaat punikkeja pervoilla jutuillasi ja kohta taas itket Soinin perään


    • Anonyymi

      Mitä PS haluaa saada aikaan maahanmuuttopolitiikalla? Mikä on tavoite?

      • Anonyymi

        Elätit pois Suomesta, tienaavat enemmän kuin sinä tekemättä mitään, mieti sitä.


    • Anonyymi

      On niin että tämä Purra on huonoin Persujen pj. Tuntuu olevan katkera vähän joka suuntaan. Ottaa koville kun puolueet kertovat etteivät lähde yhteistyöhön populistien kanssa. Oli Vennamoa, Soinia, Halla-Ahoa joilla oli vetovoimaa ja karismaa puolueessa. Nyt on yhtä "höttöä" tämä puolue. Puolueen pj. on aivan liian suurissa saappaissa ja samat vaaliteemat ovat vuodesta toiseen kun uutta ei kaksitä.

      • Anonyymi

        Se on se, kun koko Purran elämä on ollut pettymysturbulenssissa. Ensin nuoruudessa kuoli äiti, joka oli poliittiselta katsomukseltaan marxisilaiskommunisti ja vielä alkoholisoitunut ja eronnut Riikan isästä. Sitten piti pinkoa koulussa ja asua isän luona, uusperheessä. Nuoruuden avioliitto rouva Niskakarina ja lapsi sekä ero. Uusi avioliitto ja lapsi sekä liittyminen Perussuomalaisiin. Kyllä se tekee katkeraksi, jos aina pitää ajaa täysillä "päin seinää" ja miellyttää muita, kuten nyt persujen kannattajia maahanmuutosta ja ulkomaalaisista vouhottamalla. Monella persuyrittäjällä on kuitenkin ulkomaalaisia töissä, että firmat pyörisi ja tummia siippojakin, ulkomaalaisia. Että silleen, vähemmän uskottavaa. Keskittyisitte Persut siihen, että miten työllistää kaikki, maahanmuuttajatkin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe