Juu hienosti toimii. 5000€ luottoraja mutta nostot suljettu? Onko yritys menossa konkurssiin?
Loppuvuodesta oli huoltoa joka viikko jolloin nostot olivat vain mahdollisia maanantaisin. Nyt kokonaan suljettu.
Monefit/Creditstar
96
9946
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten sinä olet menossa konkurssiin
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17728114W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt,jotain pielessä.pitäiskö jättää maksamatta takaisin ,kun ei sovitussa pitäneet kiinni
- Anonyymi
Itse laitoin juuri valituksen menemään. Sopimuksessa lukee että nostoja voi tehdä milloin vain, eikä tässä tapauksessa heidän suunnaltaan tullut edes ilmoitusta että nostot suljetaan...
- Anonyymi
Kyllä tämä siltä haisee että rahat ovat loppu, sen verran paljon asiakaspalvelu valehdellut jo yli kuukauden päivät. Medialle ja viranomaiselle vaan tietoa niin kaatuu koko paska.
- Anonyymi
nosto ei mahdollisia..jätän ainakin laskut maksamatta
- Anonyymi
Kiitos yhteydenotostasi. Olemme kehittämässä palveluamme ja automatisointia, jonka vuoksi nostot eivät juuri nyt ole mahdollisia. Ilmoitamme heti, kun nostot ovat taas käytössä. Pahoittelemme! Tämmöstä viestiä laittavat eikä nostot ole vieläkään mahdollisia ihme juttu!
- Anonyymi
On kyl törkeetä sopimusehtojen rikkomista heidän puoleltaan :( kiva maksaa siitä premium skeidasta kaiken lisäks
- Anonyymi
Mitä mieltä olette tästä toiminnasta? Jos sieltä haettu rahoitus on, mutta ei ole käytössä niinkun sovittu niin millä perusteella he kuitenkin ovat oikeutettuja laskuttamaan joka kuukausi? Voisi kuvitella että jos automaattinen nostopalvelu ”it-puolella” ei toimi niin millä ilveellä se it puoli toimii rahan vastaanottamisessa.
Että jokinhan tässä haiskahtaa pahasti ja kuitenkaan aspasta ei saa kuin tuon saman automaattisen vastauksen. Onko kellään mitään tarkempaa tietoa tästä? Tai miten edetä kyseisen palvelun kanssa? Vai pitääkö vaan maksaa kiltisti saldo nolliin ja nostoja ei voi tehdö enää koskaan kun tuolla jotain rahaongelmaa/konkurssiuhkaa varmaan sitten on? - Anonyymi
Musta tuntuis oudolta että oisivat nyt jo sulkemassa, kun avasivat suomessa viime vuonna ja laajentamassa muihin maihin nettisivujen mukaan. Ja virollahan näyttää olevan tuo ”uusi alusta” jo käytössä mihin aspa ainakin väittää et palvelu siirtymässä. Mä laitoin sinne kuvakaappaukset soppariehdoista joissa lukee et luotonantajan tulee ilmottaa sopimusmuutoksista 1kk etukäteen sähköpostitse luotonottajalle. Vastasivat ettei ollut tarkoitus rajoittaa näin kauaksi aikaa nostoja, mutta työt viivästyneet… kehotan muitakin valittamaan tosta sopimuskohdasta.
- Anonyymi
Itsellä oli 2000€ luotto, päästin perintään jossa oli kulut + 2000€ + yli 308€ palvelumaksuja. Käräjäoikeuden haastehakemus kun tuli niin noi 308€ palvelumaksut olivat ottaneet pois. Eivät vissiin uskalla niitä oikeudessa periä koska ovat laittomia.
- Anonyymi
Mikä perintätoimisto kyseessä?
- Anonyymi
No nythän ei puhuta siitä jos ei hommiaan hoida oikein sinnepäin ja päästää aiheelliset laskut perintään, vaan, siitä, ettei he esimerkiksi suostu kertomaan milloin palvelu aukeaa, ja jos uusi alusta on tulossa käyttöön niin onhan sulla aina jokin arvio milloin tuollainen olisi auki.
Vaan selittävät eri syillä palvelun ja nostojen puuttellisuutta. - Anonyymi
Mitä veikkaatte,alkaako koskaan toimimaan,kai noi laskut täytyy maksaa,jos vaik joskus tulee tarve,tai ainahan se on
- Anonyymi
Niin kauan kuin he eivät sopimusehtoja noudata niin en minäkään. Ilmoitin heidän aspaan jo etten aio laskua maksaa ennenkuin palvelu toimii
- Anonyymi
Toimiiko muilla edelleenkään? Miksiköhän mun aiempi viesti poistettiin.
- Anonyymi
Ei toimi ei.
"Pahoittelemme häiriötä - Lisänostot eivät ole saatavilla." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi ei.
"Pahoittelemme häiriötä - Lisänostot eivät ole saatavilla."Minäpäs teen nyt valituksen kuluttajavirastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpäs teen nyt valituksen kuluttajavirastoon.
Ompas kiva paikka kun ei toimi..
- Anonyymi
Joo, niitä lainoja pitää myös välillä maksaa takaisin. Muuten ne lainapaikat tosiaan ”hajoavat”
- Anonyymi
Nyt toimii taas!
- Anonyymi
Mulla ei toimi
- Anonyymi
Yritin nostaa 1000€ mutta tilille tuli 10000€. Kiitos Monefit! Nostoissa näkyy silti vain 1000€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei toimi
Ei täälläkään, melkone turhake.
- Anonyymi
Mullakaan ei toimi
- Anonyymi
Toimiiko muilla jo
- Anonyymi
Jess, nyt tuli maissit
- Anonyymi
Ei toimi edellenkään en ymmärrä tästä on jonkin verran aikaa jo että tekninen virhe ja uusi alusta päivitys!
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jess, nyt tuli maissit
no ei tainut tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jess, nyt tuli maissit
terveisin monefit työntekijä
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla https://www.trustbuddy.fi/ palvelua.
- Anonyymi
Taitaa olla pulju pysyvästi maissa...
- Anonyymi
Meitsi ainakin pistin viestiä, että yhtään lyhennystä en suorita ennenkuin on taas avoinna nostot ja vetosin tuohon sopimus ”rikkomukseen” kun ei olekkaan 24h auki. Siihenkin osasivat oudon kiertelevästi kantaa ottamatta vastata, että maksat korkoja vain nostetusta luotosta ja takaisin maksut ovat auki kyllä… Painottivat, että kyllä ne aukee pian ja ilmoittavat
- Anonyymi
Asiakaspalvelu ei vastaa mitään takaisin. Laitoin monefitin, sekä creditstar groupin asiakaspalveluun sähköposti viestiä, eikä kumpikaan ole vastannut takaisin mitään. Molemmat viestit lähetin viikko sitten 17.2.2023.
Jos seuraavan kahden viikon aikana lisänostot eivät onnistu tai asiakaspalvelu ei vastaa mitään konkreettista niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelu ei vastaa mitään takaisin. Laitoin monefitin, sekä creditstar groupin asiakaspalveluun sähköposti viestiä, eikä kumpikaan ole vastannut takaisin mitään. Molemmat viestit lähetin viikko sitten 17.2.2023.
Jos seuraavan kahden viikon aikana lisänostot eivät onnistu tai asiakaspalvelu ei vastaa mitään konkreettista niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.Itse oon kanssa tässä viikon aikana kaks sähköpostii laittanu, molempiin tuli vastaus seuraavana päivänä. Vastasivat vaan että eivät osaa tällä hetkellä sanoa milloin aukeaa mutta ilmoittavat heti kun aukeavat.
- Anonyymi
Outoa ettei erusivulla ole mitään mainintaa että ei saa nostoja tehdä eikä arviota milloin taas toimii..alan epäillä ettei toimi enää ikinä.
- Anonyymi
Eihän tuo nyt enää aukeemaan tule. Sivusto ollut kohta 3kk "huoltotilassa", alkuun sentään maanantaisin pysty nostamaan. Rahat on loppu yhtiöltä.
- Anonyymi
Joillakin toimii?! Epäilen kyllä, että on monefitin henkilö joka näitä onnistuneita nostoja hehkuttaa.
- Anonyymi
Ei toimi kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi kenellekään.
No toi olikin ironiaa. Monefit henkilö hehkuttaa !!
- Anonyymi
Eikö mistään saa tietoa tuleeko tuo joskus toimimaan vai ei?
- Anonyymi
Olen yrittänyt netin kautta tutkia asiaa ja kysellä tietoja creditstar groupilta, mutta en saa mitään vastausta takaisin. En usko, että saamme tietoja ennen kuin jotain konkreettista tapahtuu. Enkä usko, että lisänostot aukeavat ikinä. Vähän sellainen fiilis, että monefit ei tule jatkamaan suomessa toimintaansa. Tämä heidän "uudelle alustalle" siirtyminen on kestänyt liian kauan pitääkseen paikaansa. Nämä nosto ongelma alkoivat jo syksyllä, joten oletan monefitin rahojen loppuneen tai heillä ongelmia suomen viranomaisten kanssa koskien kuluttajansuojalakia.
- Anonyymi
Sama on näköjään noilla pieniä rahoja myöntävillä pikavippipaikoilla jotka on p2p firman lainoja lukee että teknisiä ongelmia ilmoitamme kun lainat mahdollisia..
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Yritys on menossa nurin. Ei pystynyt maksamaan velkakirjaansa takaisin Viron pörssissä ja on velkaa ympäriinsä. Ei kannata todellakaan laittaa rahojaan Monefittiin tai Lendermarkettin. Paetkaa kun vielä kerkeätte.
- Anonyymi
Toimiiko jo? Ois pikkasen kiire saada nostettua rahaa laskuihin.
- Anonyymi
Ei toimi. Tänään juuri soitin sinne ja samat höpinät. Uudelle alustalle siirtyminen on viivästynyt ja eivät tienneet yhtään koska rahaa voi taas nostaa. Ei edes sitä onko nostot käytössä keväällä vai syksyllä. Asiakaspalvelija tokaisi vain, että kertoisin toki jos tietäisin mitään enempää.
- Anonyymi
Voiko sieltä poistaa sen pikamalsupalvelun jos ei kerran nostot toimi ja paljonko sen hinta oli..pitänee kysyä saako tehryä jonkin maksusopimuksen miten maksaa takaisin mutta noin isoa erää mitä on en kyllä.maksa joka kuukausi jos ei kerran toimi kuten luvattu.
- Anonyymi
Se muija ainakin tietää tasan tarkkaan mitä tässä tapahtuu, mutta ei kerro. Noooh hän kerkesi jo kaikessa viisaudessaan jo syyllistymään tietoturvarikkomukseenkin. Vaikka ei hän sitä edes ymmärtänyt kun asiasta muistutin. Firma on menossa alas ja pulinat pois muista mahdollisuuksista, näin tosiaan toimii yritys jolta on rahat loppu. Ollaan niin kauan hiljaa kuin voi olla. Väitän kun asia aikanaan isoon julkisuuteen tulee niin häviää Etelä Helsingin finanssigurut, Julia sekä Kätrin todella kauas Baltian metsiin. Eli älkää maksako enää turhaan.
- Anonyymi
Toimiiko? Saitteko jo rahat? Perjantaina olis ihan pakko saada rahaa laskuun. Tili pyöreä nolla
- Anonyymi
Eikös joku täällä saanut sieltä rahaa?
Täytyy kai hakea vastaavanlaisesta toisesta kulutusluotto firmasta lainaa. Lainasto ja Saldo Limiiitti löytyi, ja ovat kai suomalaisia, onko jollain sieltä luotto, jota voi nostaa tarvittaessa ??
- Anonyymi
”Not permitted” edelleen sivu jumissa nostoa yrittäessä. Laskuja ja varsinkin premium palvelun takia taidan pitää avoinna niin kauan kunnes alkaa toimimaan. Ei oo onneks kun 200/3000 käytetty.
- Anonyymi
Otin asiakaspalveluun yhteyttä, koskien premium palvelua ja sopimuksessahan lukee- Pikapalvelussa Premium-palvelun asiakkaille osoitetaan
henkilökohtainen palveluneuvoja, joka vastaa asiakkaan Monefitluottosopimukseen
liittyviin sähköpostiviesteihin enintään
kahdentoista (12) tunnin vastausajalla ja lisäksi asiakas voi olla
yhteydessä Premium-asiakkaiden puhelinpalveluun. Pikapalvelu ei
koske luottohakemuksen käsittelyä eikä Monefit-luotosta tehtäviä nostoja.
Premium palvelu ei vaikuta mitenkään lisänostoihin, joten se näköjään pakko maksaa vaikka nostot eivät onnistu.
Lisäksi sopimuksissa luki,
Yhdentoista (11) kuukauden jälkeen sopimuksen tekemisestä
asiakas voi milloin tahansa irtisanoa Premium-palvelun
päättymään yhden (1) kuukauden irtisanomisajan jälkeen.
Irtisanominen tehdään ottamalla palveluntarjoajaan yhteyttä
sähköpostitse.
Laitoin sähköpostia premium sopimuksen irtisanomisesta ja valituksen siitä, että sopimuksessa lukee, että saa henkilökohtaisen palveluneuvojan ja sitä minulle ei ikinä osoitettu tai hänen yhteystietojaan.
Vastaus tuli heti - Haluatko varmasti luopua Premium palvelusta? Huomioithan, että Premium palvelun irtisanoessa menetät myös turvapalvelun, joka suojaa vaikeasta elämäntilanteesta johtununeen maksukyvyttömyyden varalta. Premium palvelua ei ole irtisanomisen jälkeen mahdollista ottaa uudelleen käyttöön. Eivät vastanneet mitään siihen, miksi minulle ei ole annettu omaa henkilökohtaista palveluneuvojaa.
Kannattaa irtisanoa Premium-palvelu minä säästän vuodessa noin 1200€, kun en käytä tätä palvelua. Ymmärrän tuon jos tulee äkillinen maksukyvyttömyys, mutta ehdoissa oli aika tiukkoja kohtia, että saisi edes tuon maksuvapautuksen tilanteen tullessa.- Anonyymi
Hei,
Onko sulla tuota sopimusta tallella?
Olen heidän kanssa taistelemassa ja uskon että ovat muuttaneet sopimusta jälkikäteen.
- Anonyymi
Laskut kyllä tulee, montakin kertaa ennen eräpäivää muistutus. Ei kyllä vastata viesteihin kun kyselee asioista.
- Anonyymi
Aika paska sivusto tosiaan. Kuukausia putkeen ei pystynyt nostamaan luotolta mitään. Aina luki vaan että "hetkellisesti" on luoton nosto pois käytöstä.
Tulee myös useampi tekstarimuistutus sekä sähköpostimuistutus ennen eräpäivää, että muistathan nyt maksaa laskun silloin ja silloin. Kunnon amatööripuuhastelua. - Anonyymi
Oletteko saaneet muutettua takaisin maksua kun ei voi tehdä nostoa esim.siten että maksaa pelkät korot tai jtn kun aika iso tuo kuukausi erä?ja jos olette niin mitä olette heille sanonut että onnistunut
- Anonyymi
Kannattaa mielummin hakea lainaa https://www.trustbuddy.fi/ palvelusta
- Anonyymi
Onko kukaan saanut mitään tietoa kyseisestä yrityksestä. Itse ainoa vastaus, jonka olen saanut lienee sama viesti, joka laitetaan kaikille. Lisäkysymyksiin ei kukaan vastaa ja puhelinnumero tuuttaa varattua joka kerta, kun olen yrittänyt soittaa.
- Anonyymi
Puhelu katkesi, eikä kukaan vastannut.
- Anonyymi
Nyt onnistui nostot ja tuli tilillekin nopeasti
- Anonyymi
Sama täällä. Nostot näyttää toimivan ainakin tänään 8.3.2023.
- Anonyymi
En ois kyllä uskonu että ikinä tulevat enää avaamaan nostoja mutta on tosiaan auki näköjään ainakin tämän päivän.
- Anonyymi
Ei onnistu nosto koska erääntynyt lasku kai laskut pitää alkaa sit maksamaan jos nostot teillä onnistuu
- Anonyymi
Juu maksoin tahalteen viivyttämäni laskun, ja hyvin alkoi toimimaan rahat tilille 2minuutissa.
- Anonyymi
Ihme on tapahtunut,mielenkiintoista seurata miten tästä eteenpäin
- Anonyymi
maksoin laskun..---katotaas toimiiko varmaan huomena jo voi testata..
- Anonyymi
Toimiiko?
- Anonyymi
Toimii
- Anonyymi
Kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu, kuinka kauan kestää ennen nostoja onnistuu?
- Anonyymi
Kun kaikki laskut on maksettu *
- Anonyymi
Itse laitoin just kuluttajariitalautakuntaan koko hemmetin lainan premium palvelun koron takia. Ei tollasia korkoja saa periä lainasta. Sen osoitti jo markkinaoikeuden päätös blue finance lainasta jossa oli kierretty korkokattoa näillä lisäpalveluilla missä korko taivaissa.
- Anonyymi
Laitoin juuri viestiä monefitille. Lopetin premiumin kuukausi sitten kalleutensa vuoksi, he ilmoittivat että premium palvelu umpeutuu 1.4. Nyt kun huhtikuun lasku tuli sähköpostiin oli se suurempi kuin maaliskuun lasku (eräpäivä 15.4). Siinä todennäköisesti vielä maaliskuun premiumia, mutta hämmennyin miten ihmeessä summa on suurempi kuin maaliskuussa. Laskussa on pääoma, korot ja muut kulut. Olen yrittänyt saada heiltä tietoja mitä nuo muut kulut ovat mutta eivät ole tähän päivään mennessä antaneet tietoja mitä nuo muut kulut pitävät sisällään. Enkä ole löytänyt heidän nettisivuiltaan, jos sielä mahdollisesti tietoja mitä nuo muut kulut pitävät sisällään. Onko teillä tietoa mistä saisin tiedon noista muista kuluista?
- Anonyymi
Saitko vastausta? Olen juuri itse laittamassa Kuluttajariitaan valituksen samasta asiasta niin olisi hyvä tietää jos on jo ennakkotapaus.
- Anonyymi
Laitoin asian kuluttajariitalautakuntaan ja creditstarilta tuli pikaisesti sovintoehdotus. Sanoivat että lainasaldo voidaan nollata enkä olisi heille mitään velkaa. En suostunut tähän vaan vaadin heitä hyvittämään 1000e ja sen hyvittivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin asian kuluttajariitalautakuntaan ja creditstarilta tuli pikaisesti sovintoehdotus. Sanoivat että lainasaldo voidaan nollata enkä olisi heille mitään velkaa. En suostunut tähän vaan vaadin heitä hyvittämään 1000e ja sen hyvittivät.
Oliko tämä nimenomaan Monefit vai CreditStar?
- Anonyymi
Onko kuulunut jotain? Olen myös juuri laittamassa Premium-kuluja Kuluttajariitaan.
- Anonyymi
Onko muilla ollut ongelmia ettei osuuspankilla pysty tunnistautumaan?
- Anonyymi
Onko kukaan kyseenalaistanut kuluja ja korkoa, mitä perivät lainassaan?
- Anonyymi
Ei toimi nostot, vaikka laskut ajantasalla. Infoilkaa lisää miten muiden käy
- Anonyymi
Hei te, joilla on Monefitin luotto.
Yrittävät väittää, että kun luottoa haettiin, Premium-palvelu ei mitenkään liittynyt nopeampaan hakemuksen käsittelyyn tai lainan maksuun. Tämähän on siis täysi vale. Olen laittanut asian kuluttajaneuvontaan ja menossa sen jälkeen kuluttajariitaan. Ensinnäkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni laittaisi valituksen Kuluttajaneuvonnan sivuille ja nimenomaan vahvistaisi, että PREMIUM OLI PAKKO VALITA JOS HALUSI NOPEAMMAN KÄSITTELYN JA MAKSUN. Lisäksi Premium-sopimuksessa luki silloin, että Premiumin saa irtisanoa AIKAISINTAAN 11 kuukauden jälkeen, nyt ovat väärentäneet sopparin niin, että siinä lukee: saa irtisanoa siihen asti kun laina on ollut 11 kuukautta käytössä. Eli sen jälkeen ei enää saisi irtisanoa, tökerö huijaus vieläpä siis.
Tämä nyt tietysti johtaa siihen, että he joutuvat maksamaan kaikille valituksen tehneille Premium-kulut ja korot takaisin. Joten KKV:n sivuille kaikki tekemään valitus. Ensin voi toki reklamoida Monefitin asiakaspalveluun, josta sitten vastaavat että Premium on erillinen Vapaaehtoinen palvelu ja siitä saa veloittaa mitä tykkää, mutta asiahan ei näin ole. Barrikadeille siis!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei te, joilla on Monefitin luotto.
Yrittävät väittää, että kun luottoa haettiin, Premium-palvelu ei mitenkään liittynyt nopeampaan hakemuksen käsittelyyn tai lainan maksuun. Tämähän on siis täysi vale. Olen laittanut asian kuluttajaneuvontaan ja menossa sen jälkeen kuluttajariitaan. Ensinnäkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni laittaisi valituksen Kuluttajaneuvonnan sivuille ja nimenomaan vahvistaisi, että PREMIUM OLI PAKKO VALITA JOS HALUSI NOPEAMMAN KÄSITTELYN JA MAKSUN. Lisäksi Premium-sopimuksessa luki silloin, että Premiumin saa irtisanoa AIKAISINTAAN 11 kuukauden jälkeen, nyt ovat väärentäneet sopparin niin, että siinä lukee: saa irtisanoa siihen asti kun laina on ollut 11 kuukautta käytössä. Eli sen jälkeen ei enää saisi irtisanoa, tökerö huijaus vieläpä siis.
Tämä nyt tietysti johtaa siihen, että he joutuvat maksamaan kaikille valituksen tehneille Premium-kulut ja korot takaisin. Joten KKV:n sivuille kaikki tekemään valitus. Ensin voi toki reklamoida Monefitin asiakaspalveluun, josta sitten vastaavat että Premium on erillinen Vapaaehtoinen palvelu ja siitä saa veloittaa mitä tykkää, mutta asiahan ei näin ole. Barrikadeille siis!!Miten tämä pitäisi tehdä? Mulla on tuo alkuperäinen paskasopimus
- Anonyymi
Ollu joskus tuo creditstar premium. Oli kallis. Laitoin spostilla kuluista kyselyä ei oo muutamaan päivään kuulunut...
- Anonyymi
Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan.Ja jos löydät jostain sähköpostin uumenista sen alkuperäisen Premium-sopimuksen niin olisi kultaakin kalliimpi tässä kohtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan.Laitoin reklamaatio ja hyvittävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin reklamaatio ja hyvittävät
Siis Monefit hyvittää? Ihanko kysymällä vai pitikö mennä Kuluttajariidan kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Monefit hyvittää? Ihanko kysymällä vai pitikö mennä Kuluttajariidan kautta?
Sinulla ilmeisesti oli CreditStar Premium? Se onkin se helpompi tapaus. Vaikea on Monefit Premium, koska väittävät kivenkovaa, että Premiumin valinta ei vaikuttanut luottohakemuksen käsittelyyn tai maksuun.
- Anonyymi
Mä löysin alkuperäiset sopimukset. Täyttä roskaa.
Premiumissa lukee, että irtisanominen 11 kk jälkeen. Tiliotetta ei nää mistään. Ainoastaan maksettu, maksettu.. maksueritteilyitäkään ei näy
Esim. Viime kuun laskussa pääoma 65e korot 11.70e muutkulut 34e. Ja sitten kun on tiukka paikka. Niin nosto ei toimi. Eipä toimi tuo henkilökohtainen neuvontakaan, kun ei sieltä vastaa kukaan:) - Anonyymi
Kaikki te, jotka muistatte että tuota luottoa hakiessa Premium oli pakko ottaa jos halusi käsittelyn ja maksun heti, laittakaa KKV:lle viesti. Tämä on nyt se tärkein pointti. Ja kunhan tarpeeksi moni on asiasta kertonut niin heidän on pakko palauttaa koko luoton ajan premium-kulut.
- Anonyymi
Ei taaskaan nostot onnistu
- Anonyymi
Toimiiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko?
Eri ano täällä mutta mulla ei ainakaan onnistu.
"Rahanosto on siirretty tilillesi. Siirroissa on pankkikohtaisia eroja." Tulee kun yrittää nostoa tehdä mutta sitten ei tapahdu enää mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri ano täällä mutta mulla ei ainakaan onnistu.
"Rahanosto on siirretty tilillesi. Siirroissa on pankkikohtaisia eroja." Tulee kun yrittää nostoa tehdä mutta sitten ei tapahdu enää mitään.Nyt alko pelaa.
- Anonyymi
Täällä kans yks joka viemässä asiaa eteenpäin, edelleen tämä kusetuspulju hengissä, varmaan asiakkailta kusetetuilla rahoilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983