Monefit/Creditstar

Anonyymi-ap

Juu hienosti toimii. 5000€ luottoraja mutta nostot suljettu? Onko yritys menossa konkurssiin?

Loppuvuodesta oli huoltoa joka viikko jolloin nostot olivat vain mahdollisia maanantaisin. Nyt kokonaan suljettu.

95

8580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten sinä olet menossa konkurssiin

    • Anonyymi

      Samaa ihmetellyt,jotain pielessä.pitäiskö jättää maksamatta takaisin ,kun ei sovitussa pitäneet kiinni

    • Anonyymi

      Itse laitoin juuri valituksen menemään. Sopimuksessa lukee että nostoja voi tehdä milloin vain, eikä tässä tapauksessa heidän suunnaltaan tullut edes ilmoitusta että nostot suljetaan...

    • Anonyymi

      Kyllä tämä siltä haisee että rahat ovat loppu, sen verran paljon asiakaspalvelu valehdellut jo yli kuukauden päivät. Medialle ja viranomaiselle vaan tietoa niin kaatuu koko paska.

    • Anonyymi

      nosto ei mahdollisia..jätän ainakin laskut maksamatta

    • Anonyymi

      Kiitos yhteydenotostasi. Olemme kehittämässä palveluamme ja automatisointia, jonka vuoksi nostot eivät juuri nyt ole mahdollisia. Ilmoitamme heti, kun nostot ovat taas käytössä. Pahoittelemme! Tämmöstä viestiä laittavat eikä nostot ole vieläkään mahdollisia ihme juttu!

    • Anonyymi

      On kyl törkeetä sopimusehtojen rikkomista heidän puoleltaan :( kiva maksaa siitä premium skeidasta kaiken lisäks

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette tästä toiminnasta? Jos sieltä haettu rahoitus on, mutta ei ole käytössä niinkun sovittu niin millä perusteella he kuitenkin ovat oikeutettuja laskuttamaan joka kuukausi? Voisi kuvitella että jos automaattinen nostopalvelu ”it-puolella” ei toimi niin millä ilveellä se it puoli toimii rahan vastaanottamisessa.

      Että jokinhan tässä haiskahtaa pahasti ja kuitenkaan aspasta ei saa kuin tuon saman automaattisen vastauksen. Onko kellään mitään tarkempaa tietoa tästä? Tai miten edetä kyseisen palvelun kanssa? Vai pitääkö vaan maksaa kiltisti saldo nolliin ja nostoja ei voi tehdö enää koskaan kun tuolla jotain rahaongelmaa/konkurssiuhkaa varmaan sitten on?

    • Anonyymi

      Musta tuntuis oudolta että oisivat nyt jo sulkemassa, kun avasivat suomessa viime vuonna ja laajentamassa muihin maihin nettisivujen mukaan. Ja virollahan näyttää olevan tuo ”uusi alusta” jo käytössä mihin aspa ainakin väittää et palvelu siirtymässä. Mä laitoin sinne kuvakaappaukset soppariehdoista joissa lukee et luotonantajan tulee ilmottaa sopimusmuutoksista 1kk etukäteen sähköpostitse luotonottajalle. Vastasivat ettei ollut tarkoitus rajoittaa näin kauaksi aikaa nostoja, mutta työt viivästyneet… kehotan muitakin valittamaan tosta sopimuskohdasta.

    • Anonyymi

      Itsellä oli 2000€ luotto, päästin perintään jossa oli kulut + 2000€ + yli 308€ palvelumaksuja. Käräjäoikeuden haastehakemus kun tuli niin noi 308€ palvelumaksut olivat ottaneet pois. Eivät vissiin uskalla niitä oikeudessa periä koska ovat laittomia.

      • Anonyymi

        Mikä perintätoimisto kyseessä?


    • Anonyymi

      No nythän ei puhuta siitä jos ei hommiaan hoida oikein sinnepäin ja päästää aiheelliset laskut perintään, vaan, siitä, ettei he esimerkiksi suostu kertomaan milloin palvelu aukeaa, ja jos uusi alusta on tulossa käyttöön niin onhan sulla aina jokin arvio milloin tuollainen olisi auki.

      Vaan selittävät eri syillä palvelun ja nostojen puuttellisuutta.

    • Anonyymi

      Mitä veikkaatte,alkaako koskaan toimimaan,kai noi laskut täytyy maksaa,jos vaik joskus tulee tarve,tai ainahan se on

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin he eivät sopimusehtoja noudata niin en minäkään. Ilmoitin heidän aspaan jo etten aio laskua maksaa ennenkuin palvelu toimii

    • Anonyymi

      Toimiiko muilla edelleenkään? Miksiköhän mun aiempi viesti poistettiin.

      • Anonyymi

        Ei toimi ei.

        "Pahoittelemme häiriötä - Lisänostot eivät ole saatavilla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi ei.

        "Pahoittelemme häiriötä - Lisänostot eivät ole saatavilla."

        Minäpäs teen nyt valituksen kuluttajavirastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs teen nyt valituksen kuluttajavirastoon.

        Ompas kiva paikka kun ei toimi..


    • Anonyymi

      Joo, niitä lainoja pitää myös välillä maksaa takaisin. Muuten ne lainapaikat tosiaan ”hajoavat”

    • Anonyymi

      Nyt toimii taas!

      • Anonyymi

        Mulla ei toimi


      • Anonyymi

        Yritin nostaa 1000€ mutta tilille tuli 10000€. Kiitos Monefit! Nostoissa näkyy silti vain 1000€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei toimi

        Ei täälläkään, melkone turhake.


    • Anonyymi

      Mullakaan ei toimi

    • Anonyymi

      Toimiiko muilla jo

      • Anonyymi

        Jess, nyt tuli maissit


      • Anonyymi

        Ei toimi edellenkään en ymmärrä tästä on jonkin verran aikaa jo että tekninen virhe ja uusi alusta päivitys!


      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess, nyt tuli maissit

        no ei tainut tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess, nyt tuli maissit

        terveisin monefit työntekijä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitaa olla pulju pysyvästi maissa...

    • Anonyymi

      Meitsi ainakin pistin viestiä, että yhtään lyhennystä en suorita ennenkuin on taas avoinna nostot ja vetosin tuohon sopimus ”rikkomukseen” kun ei olekkaan 24h auki. Siihenkin osasivat oudon kiertelevästi kantaa ottamatta vastata, että maksat korkoja vain nostetusta luotosta ja takaisin maksut ovat auki kyllä… Painottivat, että kyllä ne aukee pian ja ilmoittavat

      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu ei vastaa mitään takaisin. Laitoin monefitin, sekä creditstar groupin asiakaspalveluun sähköposti viestiä, eikä kumpikaan ole vastannut takaisin mitään. Molemmat viestit lähetin viikko sitten 17.2.2023.
        Jos seuraavan kahden viikon aikana lisänostot eivät onnistu tai asiakaspalvelu ei vastaa mitään konkreettista niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelu ei vastaa mitään takaisin. Laitoin monefitin, sekä creditstar groupin asiakaspalveluun sähköposti viestiä, eikä kumpikaan ole vastannut takaisin mitään. Molemmat viestit lähetin viikko sitten 17.2.2023.
        Jos seuraavan kahden viikon aikana lisänostot eivät onnistu tai asiakaspalvelu ei vastaa mitään konkreettista niin otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.

        Itse oon kanssa tässä viikon aikana kaks sähköpostii laittanu, molempiin tuli vastaus seuraavana päivänä. Vastasivat vaan että eivät osaa tällä hetkellä sanoa milloin aukeaa mutta ilmoittavat heti kun aukeavat.


    • Anonyymi

      Outoa ettei erusivulla ole mitään mainintaa että ei saa nostoja tehdä eikä arviota milloin taas toimii..alan epäillä ettei toimi enää ikinä.

    • Anonyymi

      Eihän tuo nyt enää aukeemaan tule. Sivusto ollut kohta 3kk "huoltotilassa", alkuun sentään maanantaisin pysty nostamaan. Rahat on loppu yhtiöltä.

    • Anonyymi

      Joillakin toimii?! Epäilen kyllä, että on monefitin henkilö joka näitä onnistuneita nostoja hehkuttaa.

      • Anonyymi

        Ei toimi kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi kenellekään.

        No toi olikin ironiaa. Monefit henkilö hehkuttaa !!


    • Anonyymi

      Eikö mistään saa tietoa tuleeko tuo joskus toimimaan vai ei?

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt netin kautta tutkia asiaa ja kysellä tietoja creditstar groupilta, mutta en saa mitään vastausta takaisin. En usko, että saamme tietoja ennen kuin jotain konkreettista tapahtuu. Enkä usko, että lisänostot aukeavat ikinä. Vähän sellainen fiilis, että monefit ei tule jatkamaan suomessa toimintaansa. Tämä heidän "uudelle alustalle" siirtyminen on kestänyt liian kauan pitääkseen paikaansa. Nämä nosto ongelma alkoivat jo syksyllä, joten oletan monefitin rahojen loppuneen tai heillä ongelmia suomen viranomaisten kanssa koskien kuluttajansuojalakia.


    • Anonyymi

      Sama on näköjään noilla pieniä rahoja myöntävillä pikavippipaikoilla jotka on p2p firman lainoja lukee että teknisiä ongelmia ilmoitamme kun lainat mahdollisia..

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Yritys on menossa nurin. Ei pystynyt maksamaan velkakirjaansa takaisin Viron pörssissä ja on velkaa ympäriinsä. Ei kannata todellakaan laittaa rahojaan Monefittiin tai Lendermarkettin. Paetkaa kun vielä kerkeätte.

    • Anonyymi

      Toimiiko jo? Ois pikkasen kiire saada nostettua rahaa laskuihin.

      • Anonyymi

        Ei toimi. Tänään juuri soitin sinne ja samat höpinät. Uudelle alustalle siirtyminen on viivästynyt ja eivät tienneet yhtään koska rahaa voi taas nostaa. Ei edes sitä onko nostot käytössä keväällä vai syksyllä. Asiakaspalvelija tokaisi vain, että kertoisin toki jos tietäisin mitään enempää.


    • Anonyymi

      Voiko sieltä poistaa sen pikamalsupalvelun jos ei kerran nostot toimi ja paljonko sen hinta oli..pitänee kysyä saako tehryä jonkin maksusopimuksen miten maksaa takaisin mutta noin isoa erää mitä on en kyllä.maksa joka kuukausi jos ei kerran toimi kuten luvattu.

    • Anonyymi

      Se muija ainakin tietää tasan tarkkaan mitä tässä tapahtuu, mutta ei kerro. Noooh hän kerkesi jo kaikessa viisaudessaan jo syyllistymään tietoturvarikkomukseenkin. Vaikka ei hän sitä edes ymmärtänyt kun asiasta muistutin. Firma on menossa alas ja pulinat pois muista mahdollisuuksista, näin tosiaan toimii yritys jolta on rahat loppu. Ollaan niin kauan hiljaa kuin voi olla. Väitän kun asia aikanaan isoon julkisuuteen tulee niin häviää Etelä Helsingin finanssigurut, Julia sekä Kätrin todella kauas Baltian metsiin. Eli älkää maksako enää turhaan.

    • Anonyymi

      Toimiiko? Saitteko jo rahat? Perjantaina olis ihan pakko saada rahaa laskuun. Tili pyöreä nolla

      • Anonyymi

        Eikös joku täällä saanut sieltä rahaa?
        Täytyy kai hakea vastaavanlaisesta toisesta kulutusluotto firmasta lainaa. Lainasto ja Saldo Limiiitti löytyi, ja ovat kai suomalaisia, onko jollain sieltä luotto, jota voi nostaa tarvittaessa ??


    • Anonyymi

      ”Not permitted” edelleen sivu jumissa nostoa yrittäessä. Laskuja ja varsinkin premium palvelun takia taidan pitää avoinna niin kauan kunnes alkaa toimimaan. Ei oo onneks kun 200/3000 käytetty.

    • Anonyymi

      Otin asiakaspalveluun yhteyttä, koskien premium palvelua ja sopimuksessahan lukee- Pikapalvelussa Premium-palvelun asiakkaille osoitetaan
      henkilökohtainen palveluneuvoja, joka vastaa asiakkaan Monefitluottosopimukseen
      liittyviin sähköpostiviesteihin enintään
      kahdentoista (12) tunnin vastausajalla ja lisäksi asiakas voi olla
      yhteydessä Premium-asiakkaiden puhelinpalveluun. Pikapalvelu ei
      koske luottohakemuksen käsittelyä eikä Monefit-luotosta tehtäviä nostoja.
      Premium palvelu ei vaikuta mitenkään lisänostoihin, joten se näköjään pakko maksaa vaikka nostot eivät onnistu.
      Lisäksi sopimuksissa luki,
      Yhdentoista (11) kuukauden jälkeen sopimuksen tekemisestä
      asiakas voi milloin tahansa irtisanoa Premium-palvelun
      päättymään yhden (1) kuukauden irtisanomisajan jälkeen.
      Irtisanominen tehdään ottamalla palveluntarjoajaan yhteyttä
      sähköpostitse.
      Laitoin sähköpostia premium sopimuksen irtisanomisesta ja valituksen siitä, että sopimuksessa lukee, että saa henkilökohtaisen palveluneuvojan ja sitä minulle ei ikinä osoitettu tai hänen yhteystietojaan.
      Vastaus tuli heti - Haluatko varmasti luopua Premium palvelusta? Huomioithan, että Premium palvelun irtisanoessa menetät myös turvapalvelun, joka suojaa vaikeasta elämäntilanteesta johtununeen maksukyvyttömyyden varalta. Premium palvelua ei ole irtisanomisen jälkeen mahdollista ottaa uudelleen käyttöön. Eivät vastanneet mitään siihen, miksi minulle ei ole annettu omaa henkilökohtaista palveluneuvojaa.
      Kannattaa irtisanoa Premium-palvelu minä säästän vuodessa noin 1200€, kun en käytä tätä palvelua. Ymmärrän tuon jos tulee äkillinen maksukyvyttömyys, mutta ehdoissa oli aika tiukkoja kohtia, että saisi edes tuon maksuvapautuksen tilanteen tullessa.

      • Anonyymi

        Hei,

        Onko sulla tuota sopimusta tallella?
        Olen heidän kanssa taistelemassa ja uskon että ovat muuttaneet sopimusta jälkikäteen.


    • Anonyymi

      Laskut kyllä tulee, montakin kertaa ennen eräpäivää muistutus. Ei kyllä vastata viesteihin kun kyselee asioista.

    • Anonyymi

      Aika paska sivusto tosiaan. Kuukausia putkeen ei pystynyt nostamaan luotolta mitään. Aina luki vaan että "hetkellisesti" on luoton nosto pois käytöstä.

      Tulee myös useampi tekstarimuistutus sekä sähköpostimuistutus ennen eräpäivää, että muistathan nyt maksaa laskun silloin ja silloin. Kunnon amatööripuuhastelua.

    • Anonyymi

      Oletteko saaneet muutettua takaisin maksua kun ei voi tehdä nostoa esim.siten että maksaa pelkät korot tai jtn kun aika iso tuo kuukausi erä?ja jos olette niin mitä olette heille sanonut että onnistunut

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut mitään tietoa kyseisestä yrityksestä. Itse ainoa vastaus, jonka olen saanut lienee sama viesti, joka laitetaan kaikille. Lisäkysymyksiin ei kukaan vastaa ja puhelinnumero tuuttaa varattua joka kerta, kun olen yrittänyt soittaa.

    • Anonyymi

      Puhelu katkesi, eikä kukaan vastannut.

    • Anonyymi

      Nyt onnistui nostot ja tuli tilillekin nopeasti

      • Anonyymi

        Sama täällä. Nostot näyttää toimivan ainakin tänään 8.3.2023.


      • Anonyymi

        En ois kyllä uskonu että ikinä tulevat enää avaamaan nostoja mutta on tosiaan auki näköjään ainakin tämän päivän.


    • Anonyymi

      Ei onnistu nosto koska erääntynyt lasku kai laskut pitää alkaa sit maksamaan jos nostot teillä onnistuu

    • Anonyymi

      Juu maksoin tahalteen viivyttämäni laskun, ja hyvin alkoi toimimaan rahat tilille 2minuutissa.

    • Anonyymi

      Ihme on tapahtunut,mielenkiintoista seurata miten tästä eteenpäin

      • Anonyymi

        maksoin laskun..---katotaas toimiiko varmaan huomena jo voi testata..


    • Anonyymi

      Toimiiko?

      • Anonyymi

        Toimii


    • Anonyymi

      Kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu, kuinka kauan kestää ennen nostoja onnistuu?

    • Anonyymi

      Kun kaikki laskut on maksettu *

    • Anonyymi

      Itse laitoin just kuluttajariitalautakuntaan koko hemmetin lainan premium palvelun koron takia. Ei tollasia korkoja saa periä lainasta. Sen osoitti jo markkinaoikeuden päätös blue finance lainasta jossa oli kierretty korkokattoa näillä lisäpalveluilla missä korko taivaissa.

      • Anonyymi

        Laitoin juuri viestiä monefitille. Lopetin premiumin kuukausi sitten kalleutensa vuoksi, he ilmoittivat että premium palvelu umpeutuu 1.4. Nyt kun huhtikuun lasku tuli sähköpostiin oli se suurempi kuin maaliskuun lasku (eräpäivä 15.4). Siinä todennäköisesti vielä maaliskuun premiumia, mutta hämmennyin miten ihmeessä summa on suurempi kuin maaliskuussa. Laskussa on pääoma, korot ja muut kulut. Olen yrittänyt saada heiltä tietoja mitä nuo muut kulut ovat mutta eivät ole tähän päivään mennessä antaneet tietoja mitä nuo muut kulut pitävät sisällään. Enkä ole löytänyt heidän nettisivuiltaan, jos sielä mahdollisesti tietoja mitä nuo muut kulut pitävät sisällään. Onko teillä tietoa mistä saisin tiedon noista muista kuluista?


      • Anonyymi

        Saitko vastausta? Olen juuri itse laittamassa Kuluttajariitaan valituksen samasta asiasta niin olisi hyvä tietää jos on jo ennakkotapaus.


      • Anonyymi

        Laitoin asian kuluttajariitalautakuntaan ja creditstarilta tuli pikaisesti sovintoehdotus. Sanoivat että lainasaldo voidaan nollata enkä olisi heille mitään velkaa. En suostunut tähän vaan vaadin heitä hyvittämään 1000e ja sen hyvittivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin asian kuluttajariitalautakuntaan ja creditstarilta tuli pikaisesti sovintoehdotus. Sanoivat että lainasaldo voidaan nollata enkä olisi heille mitään velkaa. En suostunut tähän vaan vaadin heitä hyvittämään 1000e ja sen hyvittivät.

        Oliko tämä nimenomaan Monefit vai CreditStar?


      • Anonyymi

        Onko kuulunut jotain? Olen myös juuri laittamassa Premium-kuluja Kuluttajariitaan.


    • Anonyymi

      Onko muilla ollut ongelmia ettei osuuspankilla pysty tunnistautumaan?

    • Anonyymi

      Onko kukaan kyseenalaistanut kuluja ja korkoa, mitä perivät lainassaan?

    • Anonyymi

      Ei toimi nostot, vaikka laskut ajantasalla. Infoilkaa lisää miten muiden käy

      • Anonyymi

        Hei te, joilla on Monefitin luotto.
        Yrittävät väittää, että kun luottoa haettiin, Premium-palvelu ei mitenkään liittynyt nopeampaan hakemuksen käsittelyyn tai lainan maksuun. Tämähän on siis täysi vale. Olen laittanut asian kuluttajaneuvontaan ja menossa sen jälkeen kuluttajariitaan. Ensinnäkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni laittaisi valituksen Kuluttajaneuvonnan sivuille ja nimenomaan vahvistaisi, että PREMIUM OLI PAKKO VALITA JOS HALUSI NOPEAMMAN KÄSITTELYN JA MAKSUN. Lisäksi Premium-sopimuksessa luki silloin, että Premiumin saa irtisanoa AIKAISINTAAN 11 kuukauden jälkeen, nyt ovat väärentäneet sopparin niin, että siinä lukee: saa irtisanoa siihen asti kun laina on ollut 11 kuukautta käytössä. Eli sen jälkeen ei enää saisi irtisanoa, tökerö huijaus vieläpä siis.
        Tämä nyt tietysti johtaa siihen, että he joutuvat maksamaan kaikille valituksen tehneille Premium-kulut ja korot takaisin. Joten KKV:n sivuille kaikki tekemään valitus. Ensin voi toki reklamoida Monefitin asiakaspalveluun, josta sitten vastaavat että Premium on erillinen Vapaaehtoinen palvelu ja siitä saa veloittaa mitä tykkää, mutta asiahan ei näin ole. Barrikadeille siis!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei te, joilla on Monefitin luotto.
        Yrittävät väittää, että kun luottoa haettiin, Premium-palvelu ei mitenkään liittynyt nopeampaan hakemuksen käsittelyyn tai lainan maksuun. Tämähän on siis täysi vale. Olen laittanut asian kuluttajaneuvontaan ja menossa sen jälkeen kuluttajariitaan. Ensinnäkin olisi hyvä, että mahdollisimman moni laittaisi valituksen Kuluttajaneuvonnan sivuille ja nimenomaan vahvistaisi, että PREMIUM OLI PAKKO VALITA JOS HALUSI NOPEAMMAN KÄSITTELYN JA MAKSUN. Lisäksi Premium-sopimuksessa luki silloin, että Premiumin saa irtisanoa AIKAISINTAAN 11 kuukauden jälkeen, nyt ovat väärentäneet sopparin niin, että siinä lukee: saa irtisanoa siihen asti kun laina on ollut 11 kuukautta käytössä. Eli sen jälkeen ei enää saisi irtisanoa, tökerö huijaus vieläpä siis.
        Tämä nyt tietysti johtaa siihen, että he joutuvat maksamaan kaikille valituksen tehneille Premium-kulut ja korot takaisin. Joten KKV:n sivuille kaikki tekemään valitus. Ensin voi toki reklamoida Monefitin asiakaspalveluun, josta sitten vastaavat että Premium on erillinen Vapaaehtoinen palvelu ja siitä saa veloittaa mitä tykkää, mutta asiahan ei näin ole. Barrikadeille siis!!

        Miten tämä pitäisi tehdä? Mulla on tuo alkuperäinen paskasopimus


    • Anonyymi

      Ollu joskus tuo creditstar premium. Oli kallis. Laitoin spostilla kuluista kyselyä ei oo muutamaan päivään kuulunut...

      • Anonyymi

        Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
        Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
        Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan.

        Ja jos löydät jostain sähköpostin uumenista sen alkuperäisen Premium-sopimuksen niin olisi kultaakin kalliimpi tässä kohtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko selvästi myös, että kun hait luottoa, se Premium oli pakko ottaa jos halusi heti lainapäätöksen ja maksun?
        Ja hienoa että olet kysynyt, pommita lisää vaan jos ei ala kuulumaan.

        Laitoin reklamaatio ja hyvittävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin reklamaatio ja hyvittävät

        Siis Monefit hyvittää? Ihanko kysymällä vai pitikö mennä Kuluttajariidan kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Monefit hyvittää? Ihanko kysymällä vai pitikö mennä Kuluttajariidan kautta?

        Sinulla ilmeisesti oli CreditStar Premium? Se onkin se helpompi tapaus. Vaikea on Monefit Premium, koska väittävät kivenkovaa, että Premiumin valinta ei vaikuttanut luottohakemuksen käsittelyyn tai maksuun.


    • Anonyymi

      Mä löysin alkuperäiset sopimukset. Täyttä roskaa.
      Premiumissa lukee, että irtisanominen 11 kk jälkeen. Tiliotetta ei nää mistään. Ainoastaan maksettu, maksettu.. maksueritteilyitäkään ei näy
      Esim. Viime kuun laskussa pääoma 65e korot 11.70e muutkulut 34e. Ja sitten kun on tiukka paikka. Niin nosto ei toimi. Eipä toimi tuo henkilökohtainen neuvontakaan, kun ei sieltä vastaa kukaan:)

    • Anonyymi

      Kaikki te, jotka muistatte että tuota luottoa hakiessa Premium oli pakko ottaa jos halusi käsittelyn ja maksun heti, laittakaa KKV:lle viesti. Tämä on nyt se tärkein pointti. Ja kunhan tarpeeksi moni on asiasta kertonut niin heidän on pakko palauttaa koko luoton ajan premium-kulut.

    • Anonyymi

      Ei taaskaan nostot onnistu

      • Anonyymi

        Toimiiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko?

        Eri ano täällä mutta mulla ei ainakaan onnistu.

        "Rahanosto on siirretty tilillesi. Siirroissa on pankkikohtaisia eroja." Tulee kun yrittää nostoa tehdä mutta sitten ei tapahdu enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ano täällä mutta mulla ei ainakaan onnistu.

        "Rahanosto on siirretty tilillesi. Siirroissa on pankkikohtaisia eroja." Tulee kun yrittää nostoa tehdä mutta sitten ei tapahdu enää mitään.

        Nyt alko pelaa.


    • Anonyymi

      Täällä kans yks joka viemässä asiaa eteenpäin, edelleen tämä kusetuspulju hengissä, varmaan asiakkailta kusetetuilla rahoilla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe