Hautauspalvelu

Anonyymi-ap

Hautauspalvelu jatkaa toimintaansa Ylöjärvellä,nyt eri osoitteessa.Vastuuhenkilö jätti hoito-ja rahoitusvastikkeita maksamatta taloyhitölle.Tästä aiheutui paljon harmia ja murheita muille osakkaille jotka talossa asuvat.Hän ei osaa edes HÄVETÄ toimintaansa,koska jatkaa edelleen toimintaansa paikkakunnalla.No, KELA vieressä josta voi hakea toimeentulotukiaisia.

21

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin sanottu:))

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17728126D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      IÄISYYSNEUVOS SANOO : kuolkaa nopeasti hautaamme halvalla.

    • Anonyymi

      Soppeenmäen kirstu ja kivääri hautaa syvälle ja halvalla!

    • Anonyymi

      Reteeltä tuntuu ja näyttää! Olisi kyllä korrektia hoidella taustat kuntoon, ennenkuin rehentelee , sillä saisi ainakin paremman omantunnon,( jos tiedät mitä se tarkoittaa)…..Ei tulisi mieleenkään tehdä sellaista, että törkeästi käyttää hyväkseen muita as oy:n osakkaita, kun omat ei riitä. Mainittakoon, että lehtijuttu oli erittäin outo!

      Ihan vaan omillaan toimeentuleva

    • Anonyymi

      Taitaa ketjun aloittajalla olla vain tarkoituksena aiheuttaa hämmennystä ja mustamaalata.
      Jokainen joka vähänkin ymmärtää Suomen lakeja ja ennen kaikkea osakeyhtiö lakia tietää ettei sellainen vastuuhenkilö jolla on hoitamattomia rästejä voi toimia vastuuhenkilönä ellei.
      A. Kaikki rästit ole jo hoidettu ja kuitattu.
      B. On tehty velkajärjestely rästien hoitamisesta.

    • Anonyymi

      Ketjun alun kirjoittaja toi totuuden julki,rehellisyys koskee myös yrittäjiä.

      • Anonyymi

        Eihän aloitus voi olla totuus! Yrityksen vastuuhenkilönä ei voi toimia henkilö jolla on rästejä.
        Ilmeisemmin rästit on jo hoidettu jos pystyy jatkamaan vastuuhenkilönä.


    • Anonyymi

      Yrityksen vastuuhenkilö ei hoitanut rästejään/velkojaan,taloyhtiö otti liiketilat haltuun.Tämä sinulle tiedoksi!Vuokratiloissa nyt toimii kyseinen yritys.

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat Rantajätkäntiellä toiminutta yritystä niin, taloyhtiö osti liiketilat ja myöhemmin myi liiketilat ja näin kaikki rästit tuli kuitatuksi. Lisäksi kyseessä ei ollut hautausalan yritys vaan kiinteistöyhtiö. Hautausalan yritys on ollut aina vuokralla eikä näin ollen edes liity tähän tapahtumaan muuta kuin niin että osa vastuuhenkilöistä on ollut samoja. Kuitenkin toimivan hautausalan yrityksen vastuuhenkilöt ovat kaikki rästinsä viimeistä senttiä myöden hoitaneet.


    • Anonyymi

      Taloyhtiö ei ostanut liiketiloja kiinteistöyhtiöltä,vaan otti haltuunsa ja nyt myyty kyseiset tilat.Näin asia on taloyhtiön osakkaille/sijoittajille kerrottu yhtiökokouksessa.Olen kiinteistösijoittaja eri paikkakunnalla ja seuraan tietysti myyntiin tulevia kohteita.Hautaustoimisto oli vuokralainen ja sen vastuuhenkilö myös omisti kiinteistöyhtiön.

      • Anonyymi

        Et ole ilmeisemmin seurannut riittävän tarkasti. Itse olen taloyhtiön osakas ja istuin yhtiökokouksessa jossa enemmistö päätöksellä taloyhtiö päätti ostaa tilat itselleen. Myöhemmin taloyhtiö myi kaksi tilaa toiselle kiinteistö sijoittajalle ja piti itsellään yhden tilan.
        Joka tapauksessa kaikki rästit on kuitattu ja maksettu pois ja taloyhtiö tai sen osakkaille ei tullut asiasta mitään ylimääräisiä kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilmeisemmin seurannut riittävän tarkasti. Itse olen taloyhtiön osakas ja istuin yhtiökokouksessa jossa enemmistö päätöksellä taloyhtiö päätti ostaa tilat itselleen. Myöhemmin taloyhtiö myi kaksi tilaa toiselle kiinteistö sijoittajalle ja piti itsellään yhden tilan.
        Joka tapauksessa kaikki rästit on kuitattu ja maksettu pois ja taloyhtiö tai sen osakkaille ei tullut asiasta mitään ylimääräisiä kuluja.

        Tarkoitatko, että entiseen omistajaan liittyen kaikki tarvittujen lakimiesten suuret palkkiot, varainsiirtoverot sekä maksamattomat hoito- ja rahoitusvastikkeet ( myös konkurssipesään liittyvät kulut) on saatu perittyä alakerran osalta uudelta osakkaalta???
        Tämän lisäksi kai on olemassa myös yläkerran kulut, mikähän tilanne niiden osalta onkaan, saadaanko ne perittyä uudelta vuokralaiselta eli kunnalta. Tietänet varmaan senkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilmeisemmin seurannut riittävän tarkasti. Itse olen taloyhtiön osakas ja istuin yhtiökokouksessa jossa enemmistö päätöksellä taloyhtiö päätti ostaa tilat itselleen. Myöhemmin taloyhtiö myi kaksi tilaa toiselle kiinteistö sijoittajalle ja piti itsellään yhden tilan.
        Joka tapauksessa kaikki rästit on kuitattu ja maksettu pois ja taloyhtiö tai sen osakkaille ei tullut asiasta mitään ylimääräisiä kuluja.

        Huh huh mitä soopaa!!! Jos olet k.o as oy:n osakas, niin ota seuraavalla kerralla avustaja mukaan kokoukseen. Olet tullut pahasti höynäytetyksi, jos joku sinulle on tällaista tarinaa kertonut.
        Vain fakta on totuus


    • Anonyymi

      Olen saanut taloyhtiön osakkaalta vanhentunutta tietoa,joten asia on sitten rahallisesti kunnossa.Hyvää jatkoa sinulle taloyhtiössä asuva osakas ja toivottavasti viihdyt kyseisessä talossa!

    • Anonyymi

      Tuskin liiketilojen vastuuhenkilö on maksanut mitään….Taloyhtiön omistukseen siirtyi liiketilat EI OSTETTU.

      • Anonyymi

        Taloyhtiön varsinaisessa yhtiökokouksessa 07.04.2022 tehtiin päätös että taloyhtiö ostaa koko liiketilojen osakekannan. Tilat siirtyi taloyhtiön omistukseen 03.06.2022 allekirjoitetulla kauppakirjalla.


    • Anonyymi

      Täytyy olla varakas taloyhtiö,kun osti liiketilat.

    • Anonyymi

      Vain fakta on totuus.Olen samaa mieltä kanssasi.Henkilö joka kirjoitti yhtiökokouksen päätöksestä päivämäärineen ei toivottavasti ole taloyhtiön hallituksessa.

      • Anonyymi

        Taloyhtiön yhtiökokouspöytäkirjat ovat kaikkien taloyhtiön osakkaiden saatavilla joten ei tarvitse olla hallituksen jäsen tietääkseen päivämäärät ja kokouksessa tehdyt päätökset. Taloyhtiössä päätökset tehdään enemmistön päätöksellä ja jos osakas ei osallistu kokoukseen eikä valtuuta ketään edustamaan itseään joutuu tyytymään muiden päätökseen. Sitten kiukutellaan anonyymisti suomi24 palstalla, melkoisen typerää käytöstä.
        Faktat löytyvät pöytäkirjoista, se on hyvä että joku on tuonut päivämäärät esiin ja kertoo ettei täällä kirjoittelijat tiedä tai ymmärrä totuutta.


    • Anonyymi

      Suomessa sananvapaus ja on hyvä että voi tuoda julki mielipiteensä anonyymisti vaikka osallistuisi taloyhtiön kokouksiin,ettei joudu ”silmätikuksi”.Kiinteistösijoittajana toimin Turun seudulla ja olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskusteluketjua.Kaikesta kirjoittelusta päätellen liiketilojen vastuuhenkilö ei ole kaikkien suosiossa.
      Pia Rasenko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe