Tiliote kelaan

Anonyymi-ap

Haen eläkkeen saajan asumistukea. Kuinka pitkältä ajalta pitää olla tilote vai piisaako viimeinen tiliote. Ja kelpaako jos otan sen kuvankaappaukselka ja lähetän liitteenä sinne kelaan hakemuksen mukana ????

11

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, minä toimiti 3kk:n ajalta, ei tietoo oliko vaikutusta, kun vastaus oli Ei !
      pitäs olla jonkun muun maalainen nii vois saada. nehä saa kaikki tuet vaikka on tulleet just Suomeen . miks ne saa mutta ei meikä suomipoika.
      äänestän perussuomalaisia jos noi avustukset annettas suomalaisille.

• Anonyymi

Kelan tarvitsee tietää vain tilin saldo ja korkoprosentti sekä muut korkoon vaikuttavat tiliehdot. Otin nuo tiedot kuvakaappauksella verkkopankista ja laitoin valokuvat hakemuksen liitteeksi. Nuo kelpasivat ja on kelvattava. Ei ole laillisia perusteita pyytää tiliotetta.
      ®167-176

• Anonyymi

Miten laitoit ne liitteet. Ei onnistu mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei onnistu mulla"

Yllätys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

K: Entäpä kun ei osaa suomea eikä ole lukutaitoisia kavereita?

V: Muuta takaisin sinne mistä olet tullutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

®167-176

Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????

Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?

Kyllä näkyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näkyy!

Jos sinulla on muitakin tilejä (samassa tai muissa pankeissa), niin niistä sama juttu. Olivat sitten tyhjiä tai ei.

Mitä kattavampi selvitys, sitä vähemmän lisäselvityspyyntöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe