Tiliote kelaan

Anonyymi-ap

Haen eläkkeen saajan asumistukea. Kuinka pitkältä ajalta pitää olla tilote vai piisaako viimeinen tiliote. Ja kelpaako jos otan sen kuvankaappaukselka ja lähetän liitteenä sinne kelaan hakemuksen mukana ????

11

1272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, minä toimiti 3kk:n ajalta, ei tietoo oliko vaikutusta, kun vastaus oli Ei !
      pitäs olla jonkun muun maalainen nii vois saada. nehä saa kaikki tuet vaikka on tulleet just Suomeen . miks ne saa mutta ei meikä suomipoika.
      äänestän perussuomalaisia jos noi avustukset annettas suomalaisille.

• Anonyymi

Kelan tarvitsee tietää vain tilin saldo ja korkoprosentti sekä muut korkoon vaikuttavat tiliehdot. Otin nuo tiedot kuvakaappauksella verkkopankista ja laitoin valokuvat hakemuksen liitteeksi. Nuo kelpasivat ja on kelvattava. Ei ole laillisia perusteita pyytää tiliotetta.
      ®167-176

• Anonyymi

Miten laitoit ne liitteet. Ei onnistu mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei onnistu mulla"

Yllätys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

K: Entäpä kun ei osaa suomea eikä ole lukutaitoisia kavereita?

V: Muuta takaisin sinne mistä olet tullutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

®167-176

Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????

Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?

Kyllä näkyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näkyy!

Jos sinulla on muitakin tilejä (samassa tai muissa pankeissa), niin niistä sama juttu. Olivat sitten tyhjiä tai ei.

Mitä kattavampi selvitys, sitä vähemmän lisäselvityspyyntöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2711
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      137
      2516
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      135
      2114
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2113
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1834
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      156
      1357
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1182
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      92
      1148
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1142
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1098
    Aihe