Tiliote kelaan

Anonyymi-ap

Haen eläkkeen saajan asumistukea. Kuinka pitkältä ajalta pitää olla tilote vai piisaako viimeinen tiliote. Ja kelpaako jos otan sen kuvankaappaukselka ja lähetän liitteenä sinne kelaan hakemuksen mukana ????

10

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, minä toimiti 3kk:n ajalta, ei tietoo oliko vaikutusta, kun vastaus oli Ei !
      pitäs olla jonkun muun maalainen nii vois saada. nehä saa kaikki tuet vaikka on tulleet just Suomeen . miks ne saa mutta ei meikä suomipoika.
      äänestän perussuomalaisia jos noi avustukset annettas suomalaisille.

    • Anonyymi

      Kelan tarvitsee tietää vain tilin saldo ja korkoprosentti sekä muut korkoon vaikuttavat tiliehdot. Otin nuo tiedot kuvakaappauksella verkkopankista ja laitoin valokuvat hakemuksen liitteeksi. Nuo kelpasivat ja on kelvattava. Ei ole laillisia perusteita pyytää tiliotetta.
      ®167-176

      • Anonyymi

        Miten laitoit ne liitteet. Ei onnistu mulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten laitoit ne liitteet. Ei onnistu mulla

        "Ei onnistu mulla"

        Yllätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten laitoit ne liitteet. Ei onnistu mulla

        Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

        K: Entäpä kun ei osaa suomea eikä ole lukutaitoisia kavereita?

        V: Muuta takaisin sinne mistä olet tullutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein eläkkeensaajan asumistukihakemuksen OmaKelassa ja siellä on kyllä ohjeet miten digimuodossa olevat liitteet lähetetään, vaati jonkin verran luetun ymmärtämistä tai sitten voit vaikka kilauttaa kaverille.
        ®167-176

        Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasin sittenkin, kun aikani pähkäilin. Siis otin kuvankaappauksella tiluotteen. Kelvanneeko ????

        Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö kuvakaappauksessa tilinumero, päivämäärä sekä saldo?

        Kyllä näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkyy!

        Jos sinulla on muitakin tilejä (samassa tai muissa pankeissa), niin niistä sama juttu. Olivat sitten tyhjiä tai ei.

        Mitä kattavampi selvitys, sitä vähemmän lisäselvityspyyntöjä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe