https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8e25c359-00dc-4ce8-9806-e7230d2aac12
menee liiaksi kotimaan suojeluun ja isänmaallisuuteen?
Vasemmistoliitto ei Ville Rannan huumoria käsitä?
19
214
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistohan tunnetusti suhtautuu sananvapauteen suht kielteisesti.
Ranta on muuten ehdolla Suuren Journalistipalkinnon saajaksi tänä vuonna:
"Ville Ranta on viimeistään Iltalehdessä noussut Suomen pilapiirtäjien kärkeen. Tekstien satiiri puree ja roisi huumori on juuri sen verran yliampuvaa, että pilkka osuu maaliin. Piirroshahmot tavoittavat usein kohteidensa olemuksen hykerryttävällä tavalla ja heidät on helppo tunnistaa. Kaikki eivät Rannan piirroksia sulata, mutta sehän kuuluu vaikuttavien pilapiirrosten ominaispiirteisiin. Kylmäksi Rannan työt eivät todellakaan jätä." - Anonyymi
Tutkitustihan vihervasemmistolaisilla ei ole huumorintajua.
- Anonyymi
Ville Rantahan joutui jopa poliisikuulusteluun pari kuukautta sitten piirrustustensa takia. Loukkasi ja triggeroi vihervasemmiston tunteita huumorillaan ja terävällä kynällään?
- Anonyymi
Linkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä?
Aikuinen ihminen etkö osaa googlettaa? Laita hakukoneeseen: "Ville Ranta + poliisikuulustelu" niin voit ihan itse valita linkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä?
Ymmärtääkseni (satavarma en ole) tämä pilapiirros aiheutti kutsun poliisikuluusteluihin:
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/36ffbbf4-5ae4-48f4-ba85-a4ea3867d07a
- Anonyymi
Mun mielestä Ranta on Suomen terävin ja rohkein pilapiirtäjä. Mutta minä en olekaan vasemmistolainen.
- Anonyymi
kumma homma
- Anonyymi
Tätähän on ihan tutkittu. Siis että minkä puolueen kannattajilla on huumorintajua ja kenellä taas ei ole. Tutkmuksessa todettiin selvästi että ns. vihervasemmisto on täysin huumorintajutonta ja taipuvaista loukkaantumaan jos muut kertovat vitsejä tai pitävät hauskaa.
- Anonyymi
Huumeet auttaa
Kannabisvihreys
- Anonyymi
Opposition perskokkareitten huumori loppuu siihen kun Marinin hallitus jatkaa seuraavat 4 vuotta.
- Anonyymi
Rannan ideat ovat hyviä mutta piirustelut onnettomia tuherruksia.
- Anonyymi
venäjän airut
- Anonyymi
On sillä miehellä terävä kynä ja rohkea mieli kun näitä piirtää vaikka tietää että joutuu ongelmiin sanan,- ja ilmaisunvapautta vastustavien kanssa.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/e7bd7e16-f420-4b3f-a942-8eadb7c106b1 - Anonyymi
porvarin piirrokset
- Anonyymi
Jokainen tietää vihervasemmiston epänormaaliuden suojelun.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
- Anonyymi
Minua Rannan huumori ja piirrokset kyllä naurattavat. Heh heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595