Paistopiste prisma

Anonyymi-ap

Ostin pitkästä aikaa voi croissantin ja hintakin oli noussut 30cnt.ennen oli 39cnt ja nyt 69cnt

12

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas hurja nousu! Millään kulujen nousemisella ei voi perustella. Muutamien muidenkin hinnat nousseet. Joskus ostelen, vaikka kalliita ovatkin (olleet aina) suurin osa. Sitäpaitsi esim. riisipiirakat on paljon parempia, kun hakee pakastealtaasta ja pistää uuniin.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Ai jaa. Täytyy kokeilla

    • Anonyymi

      Kyl oli Ricodelin kahvi&pikkupulla myös hinnoissaan, 5,10! Olis nyt ollut edes paistotuore pulla. Näytti ja maistui kuin olisi Kotimaista-sarjan paistovalmis ollut. En edes kaipaa pullaa, kuin korkeintaan paistotuoreena mut ei teollisesti leivottua.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        No kyl taitaa joka paikassa näimmä kaikki olla kauheen kallista. Ei pienellä eläkkeellä ainakaan usein voi käydä ulkona kahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyl taitaa joka paikassa näimmä kaikki olla kauheen kallista. Ei pienellä eläkkeellä ainakaan usein voi käydä ulkona kahvilla.

        Näin se on. Yksin jos asuu eikä muuta rahaa niin tarkka saa olla. Sitten taas IS:ssa oli juttu, kun joku mitä ilmeisimmin senior It-konsultti ja hyvätuloinen oli ilmaisen jäätelön perässä mut ei saanut! ja mä tuskin kävisin vaikka olis rahaakin enemmän, kun kulkeminen hankalaa eikä enää ole autoo mut ei mua nuo kahvittelujen vähyydet niin paljon haittaa.

        Vähän offtopicia... Oikeastaan vähän v**uttaa semmoset ihmiset joille kahvilla käynti, syöminen, kaupassa käynti smalltalk tms. on ikäänkuin päivän työ j sopivaa ajankulua! Ja sit se jatkuva turha valitus ja neuvot mitkä muka on sopivaa tekemistä mulle, niinku liikkuminen ulkona ja ihmisten keskellä, argh!!! Mä muutun melkein autistiksi, kun tuota huomaan. Onhan se tietysti semmoselle joka ei mitään osaa eikä haluakaan.

        Jos mennään hyvällä porukalla tai kaksin kahville, yksin näkee siellä mukavia tuttuja, silloin eri juttu. Mä kun olen yritteliäämpi ja jos se ittestä ja omista toimista vain olis kiinni, ehkä nytkin olisin yrittäjä ja rahaakin olis tarpeeks ja vähän yli ja vois ostaa kaikkee sitä mitä tahtoo, aivan sama mitä maksaa - ja ilman kitinoitä hinnoista!

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Mua ei sais Ricoon enää kahville vaikka mitä maksais. On se alunperinkin ollut ihan karsee paikka, eikä se juorujengin läsnäolo paikan tunnelmaa nosta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei sais Ricoon enää kahville vaikka mitä maksais. On se alunperinkin ollut ihan karsee paikka, eikä se juorujengin läsnäolo paikan tunnelmaa nosta :D

        Niin ne ukot ketkä saa istua siellä aamusta iltaan. Sit kytätään kassoille mitä toi ostaaym. Yhden on ilmeisesti morsian siellä töissä niin istuu siellä koko päivän.ostaakohan ne mitään vai onkos ne ihan tuottamattomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei sais Ricoon enää kahville vaikka mitä maksais. On se alunperinkin ollut ihan karsee paikka, eikä se juorujengin läsnäolo paikan tunnelmaa nosta :D

        En mäkään siellä enää ole paljon käynyt tai itse asiassa en koskaan enkä kyl muutenkaan Loimaalla kahvilla. En siis sillonkaan, kun auto oli. Saatoin joskus hakee sillosesta Auranmaan Leivästä jotain. En tietenkään, nykyisetkin käynnit jo oikeastaan on räikeässä ristiriidassa monien väitteideni ja kokemusten sekä terveyden&työkyvyn kanssa kanssa! Mut joo aika paljon näkee samoja naamoja istumassa, kun kaupassakin käy. RD:ssä voisivat valikoimaa enemmän vaihdella. Viime aikoina olen käynyt lähinnä Jaskalla, jossa enemmän itselle sopiva valikoima ja onhan se edukkaampikin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne ukot ketkä saa istua siellä aamusta iltaan. Sit kytätään kassoille mitä toi ostaaym. Yhden on ilmeisesti morsian siellä töissä niin istuu siellä koko päivän.ostaakohan ne mitään vai onkos ne ihan tuottamattomia

        Korkeintaan kupin kahvia josta juovat yhdessä koko päivän, tilipäivänä voi saada jokanen omansa. :D Mutta joo, sama poppoo joka kyttää mitä ostaa. Kattaa paremmin valvonnan kun mitä Prisman omat kamerat tekee. Mutta ehkä niitä ei voi häätää pois koska sitten rico olis ihan tyhjänä kaiken aikaa. Paitsi lounaalla, jonka laatu ei kovin korkeelle nouse kun perunat on kovia kun kivet ja kaikki ruoka maistuu samalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan kupin kahvia josta juovat yhdessä koko päivän, tilipäivänä voi saada jokanen omansa. :D Mutta joo, sama poppoo joka kyttää mitä ostaa. Kattaa paremmin valvonnan kun mitä Prisman omat kamerat tekee. Mutta ehkä niitä ei voi häätää pois koska sitten rico olis ihan tyhjänä kaiken aikaa. Paitsi lounaalla, jonka laatu ei kovin korkeelle nouse kun perunat on kovia kun kivet ja kaikki ruoka maistuu samalle.

        Joskus vois mennä kun kahville RD:n mut mua inhottaa ne kyyläävät ukot. Kun meen kauppaan asioille kuljen toisista ovista,vaikka sielläkin istuu paljon vanhoja ukkoja jotka tulee katselen ihmisiä kun kotoo ei nää.
        Iltasin on kiva mennä kun RD on suljettu kukaan ei kyylää mitä ostat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne ukot ketkä saa istua siellä aamusta iltaan. Sit kytätään kassoille mitä toi ostaaym. Yhden on ilmeisesti morsian siellä töissä niin istuu siellä koko päivän.ostaakohan ne mitään vai onkos ne ihan tuottamattomia

        Niin tai ei RD:sta ole ihmisten ostoksia pystynyt syynään enää muutamaan vuoteen, kun tehtiin seinämä, mutta penkeillä istuu joskus pidempään kanssa joku. Aika kauan saa sitten istuskella ja odottaa toisen vuoron loppumista. Mä luulen kanssa erään ukon ja aiemmin RD:saa&Hesessä työskennelleen olleen hyvin läheisiä, ehkä sukulaisia.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Minä en RD iin mene niin kauan kuin siellä tuo kyylä kahvi sakki saa majailla. Äänestän jaloillani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe