Valtion tähti on kokoomuslainen

Anonyymi-ap

Minäkin kannatan kokoomusta ja hyväähän ne mulle lupaa tänne Kambodzaan. EKP nostelee korkoja ja hyvin lakkoilevat, eikä 6,6 % riittänyt. Sehän tarkoittaa minulle hyvää ja leppoisaa elämää.

Pitää varmaan selittää valtion tähdelle. Kokoomus haluaa alentaa veroja ja laittaa veroja tavaroihin ja kyttäämiseen ja muihin teitä koskevaan. No se on hyvä. Minä täällä ja te siellä. EKP nostaa korkoja ja asuminen kallistuu, joten minä täällä ja te siellä. Infl

8

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Inflaatiosta sanon, että se on sidottu 80/20 ja toki kannatan rajuja työtaisteluita ja rajua inflaatiota ja kannatan vahvaa euron kurssia. Eläköön inflaatio. Se on kuohuvaa lasiin täällä ulkomailla.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­y­m­­f­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17729445Y

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Suomen kansa on kärsinyt aina näistä ulkomailla asuvista ja ne on kupanneet meidän rahat ulkomaille. Eläkeläisten veroja pitää nostaa ja kodinhoidon kuntapalveluita kasvattaa, jotta meidän verorahat ei mene Kambodzaan. Ei se haittaa jos EU pilkkaa meitä ja me voidaan erota ja ei anneta EU:lle enää rahaa. Pärjää Norja ja Englantikin ilma EU:ta

• Anonyymi

Me maksamme kehitysapua tuonne Kambodzaan , sinne menee verorahoja.

• Anonyymi

Norjalla on öljyä, Briteillä myös vaikka mitä, Suomella ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Blaaaa, blaaaaa hönö.

• Anonyymi

Ei meidän tarvitse hyväksyä ulkomailla asumista. Täältä ei pidä lähtettää euron euroa ulkomaille.

• Anonyymi

PS ei lähetä suomalaisten rahoja ulkomaille. Ei sitten laskun laskua. EU:sta on erottava ja kuppaaminen lopuu. Ei rahoja Espanjaan ei Kambodziaan ei mihinkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      392
      5837
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      16
      1759
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      42
      1211
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1043
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      97
      938
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      922
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      914
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      909
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      44
      871
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    Aihe