Minäkin kannatan kokoomusta ja hyväähän ne mulle lupaa tänne Kambodzaan. EKP nostelee korkoja ja hyvin lakkoilevat, eikä 6,6 % riittänyt.  Sehän tarkoittaa minulle hyvää ja leppoisaa elämää. 
Pitää varmaan selittää valtion tähdelle. Kokoomus haluaa alentaa veroja ja laittaa veroja tavaroihin ja kyttäämiseen ja muihin teitä koskevaan. No se on hyvä. Minä täällä ja te siellä. EKP nostaa korkoja ja asuminen kallistuu, joten minä täällä ja te siellä. Infl
Valtion tähti on kokoomuslainen
8
152
Vastaukset
- AnonyymiInflaatiosta sanon, että se on sidottu 80/20 ja toki kannatan rajuja työtaisteluita ja rajua inflaatiota ja kannatan vahvaa euron kurssia. Eläköön inflaatio. Se on kuohuvaa lasiin täällä ulkomailla. - Anonyymi😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 
 🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17729445Y
 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

- AnonyymiSuomen kansa on kärsinyt aina näistä ulkomailla asuvista ja ne on kupanneet meidän rahat ulkomaille. Eläkeläisten veroja pitää nostaa ja kodinhoidon kuntapalveluita kasvattaa, jotta meidän verorahat ei mene Kambodzaan. Ei se haittaa jos EU pilkkaa meitä ja me voidaan erota ja ei anneta EU:lle enää rahaa. Pärjää Norja ja Englantikin ilma EU:ta - AnonyymiMe maksamme kehitysapua tuonne Kambodzaan , sinne menee verorahoja. 
- AnonyymiNorjalla on öljyä, Briteillä myös vaikka mitä, Suomella ei yhtään mitään. 

- AnonyymiBlaaaa, blaaaaa hönö. 
- AnonyymiEi meidän tarvitse hyväksyä ulkomailla asumista. Täältä ei pidä lähtettää euron euroa ulkomaille. 
- AnonyymiPS ei lähetä suomalaisten rahoja ulkomaille. Ei sitten laskun laskua. EU:sta on erottava ja kuppaaminen lopuu. Ei rahoja Espanjaan ei Kambodziaan ei mihinkään. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiinNvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535540
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943438
- Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel463330
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762527
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592403
- Nepotismi jytkyttää porvaristossaTaas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751907
- Persut palkkaavat verorahoillaavustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3031742
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71206
- Ville Rajainmäki, 25, omaishoitajaHän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal241132
- 1381088