Miksi se yliärsyttävä tyyppi pitää ottaa kaikkiin ohjelmiin sössöttämään ? Se pilaa monta hyvääkin ohjelmaa. Pilas esim tämän Kymppitonnin kokonaan.
Minkä ohjelman Cristal snow seuraavaksi pilaa ?
13
253
Vastaukset
- Anonyymi
47 vuotias "mies". Se on kyllä rasittava hahmo..
- Anonyymi
Yle sai aiemmin risuja Setalta ja muilta kymmeniltä sen alan järjestöiltä, kun se ainoana kanavana ei palkannut tuota otusta ohjelmiinsa.
- Anonyymi
Omo,omo,omo,sinti,sintti,sintti,ransu,ransu,ransu
- Anonyymi
Juu, tuossa on ylen edustus ohjelmissaan nykyään + monta matua.
- Anonyymi
Ylellä pitää olla omat matu kiintiöt,
sekä homeepli kiintiöt.
Kohta on joka ylen ohjelmassa vähintäänkin,
1 matu ja yksi homppeli. - Anonyymi
Ja jälkiviisaissa ei vieläkään yhtäkään KD tai PS edustajaa.. Ja juudas sinisoinia EI lasketa..
- Anonyymi
Nyt se tunkee YLE:lekin, mainos kanavilla on se aikansa pyörinyt. Ei sitä monikaan viitsi katsoa !!
- Anonyymi
Mä toivon et tulis salama taivaalta ja muuttas koko jäbän suhtautumisen naisiin ja miehiin. Normaaliksi.
- Anonyymi
Yle sais perustaa homppelikanavan erikseen,siellä sais kaikki hurrihomppelit esiintyä yhdessä ja peräkkäin.
- Anonyymi
Niin vaikka juontais ohjelmaa niin pitääkö hlrhöillä vaatetuksella! Miksi ei normi !?
- Anonyymi
Mulle ihan sama. En paljo suomi ohjelmia kato muutenkaan.
- Anonyymi
Voihan juontaa normisti🤗! Miksi pitää öyhöttää ja hakee ärsytystä!!! En ymmärrä kun kaikki ohjelmat huutamista riehumista älytöntä mölinää🤨! Putous ynnä muut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221