este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
Mies mikä on sun mielestä suurin
54
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa muita naisia.
- Anonyymi
Siis sillä naisella oli liikaa naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sillä naisella oli liikaa naisia?
Hänellä miehellä on liikaa muita naisia. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä miehellä on liikaa muita naisia. -sivusta
Tämä ketju taisi olla miehelle. Otsikossa siitä mainitaan jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju taisi olla miehelle. Otsikossa siitä mainitaan jo.
Liian pieni peenis en usko sun rakastuvan.
- Anonyymi
Katsoin kuvastimeen. Ei tätä moni ymmärrä ja vaikka niin tapahtuisi ei sittenkään käsitä.
- Anonyymi
Olit niin arka.
- Anonyymi
Silti jaksoit niinkin kauan odottaa. Enää et taida jaksaa.
- Anonyymi
Kunpa useammalla miehellä olisi kärsivällisyyttä rakentaa luottamusta niin, että arkakin nainen ehtii ulos kuorestaan ja alkaa kukkia... Mutta kun ei nähtävästi ole. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa useammalla miehellä olisi kärsivällisyyttä rakentaa luottamusta niin, että arkakin nainen ehtii ulos kuorestaan ja alkaa kukkia... Mutta kun ei nähtävästi ole. :(
Mulla kärsivällisyyttä on niukasti, varsinkin kun kyseessä on kuuma mimmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sattuu olemaan arka se sun "kuuma mimmis", niin se jää sitten sulta saamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sattuu olemaan arka se sun "kuuma mimmis", niin se jää sitten sulta saamatta.
Niin varmaan siinä käy. Surku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtelias herrasmies olis voinut vähän auttaa ja tulla vastaan vähän enemmän jos kerta huomasit et oon ujo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti jaksoit niinkin kauan odottaa. Enää et taida jaksaa.
Anteeksi, mutta miksi puhut näin kenellekään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi puhut näin kenellekään?
Hyvinhän tuo on sanottu tuolle araksi haukkujalle
- Anonyymi
Varmasti etenee jotenki.
- Anonyymi
Uskotko että voisit vielä ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Ei me tavata tyydyttävä kohtaloon.
- Anonyymi
Haluasitko sinä että se etenisi? Se on se kysymys. Uskon mahdollisuuteen tavata, ainakin sattumalta, se on sitten aina toinen kysymys, uskaltaako kumpikaan pysähtyä juttelemaan. Edelleen haluaisin kyllä.
- Anonyymi
Kyllä voisin voisitko kertoa hyvän paikan .naiselle esim.r.kioski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ei onnistu, kun en ole liikkeellä.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä. Oletko saanut toisenlaisen kuvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kyllä. Oletko saanut toisenlaisen kuvan?
Emme ole nähneet pitkään aikaan, emmekä ole olleet muussakaan yhteydessä, niin eihän tuosta ole voinut kuin haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan pitäis mennä Kauniaisiin asti ärrälle.
Kukaan jaksa sellaista.
- Anonyymi
Jos kirjottaisin totuuden, poistuisin tästä hommasta kokonaan koska siitä tulis totta kaikille. Eli jos kertoisin täyden totuuden, häpeisin itseäni. ja mieluummin poistun siksi että löysin muuta seuraa kun poistun täältä myöntäen että mut potkittiin pihalle ja sen jälkeen khoustattiin ja en tiedä mitä koko asiasta ajattelen mutta en hyvää sillon kun sen myönnän.
- Anonyymi
tässä on totuuksia. ja se on myös totta että se tuntu ei hyvältä. Menin vähän rikki mutta koska en halua muistaa kaikkea niin en kerro niistä kellekään eikä kukaan tiedä miltä musta on oikeasti tuntunut koska näyttelen kaiken olevan ihan hyvin.
- Anonyymi
Jumaln lahja on selvitä ihan demokratiasta. Mutta tykkään, en vielä rakasta- Tsori
- Anonyymi
Vesi este
- Anonyymi
Minusta tuntuu että kohta tavataan taas ja voidaan tutustua kunnolla
- Anonyymi
Milloin ollaan tavattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ollaan tavattu?
Alaluokalla!
- Anonyymi
Uskon, että vielä tavataan naisen kanssa.
- Anonyymi
En usko. Liian väsynyt ja kyllästynyt raskaaseen omaan elämäänsä. Ehkä sinä kuitenkin ajattelemasi naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Liian väsynyt ja kyllästynyt raskaaseen omaan elämäänsä. Ehkä sinä kuitenkin ajattelemasi naisen kanssa.
Kenen puolesta puhut? Raskaaseen omaan elämäänsä kyllästynyt? Älä koskaan puhu kenenkään ihmisen puolesta
- Anonyymi
Hämmennyn liikaa kun rupeat vitsailemaan enkä saa sanoja suusta vaikka haluaisin. Puhuttaisiinko ensikerralla suoraan ja sovitaan että tavataan.
- Anonyymi
Sattuipas juuri kun teki mieli laulaa koko maailmalle sinusta
https://youtube.com/watch?v=ITgJ2QEkmkQ&si=EnSIkaIECMiOmarE - Anonyymi
Kun sinä aina rupeat hankalaksi jossain kohtaa toivotaa että vielä tavataan
- Anonyymi
Ykspuoliset tunteet ja koska asun erämaassa
- Anonyymi
Tyhmyytesi
- Anonyymi
No tottakai
- Anonyymi
suosittaiszin tytöillekin naama ja kasvovoiteina vetypohjaisia kuin joku hydrökortison varsinkin jos on koirille allerginen.
- Anonyymi
No mieshän on täys pissi pää joten ei siinä suurempia syitä tarvita. 😅 Sääliks käy sen nykystä muijaa, tollaselle joutuu pildee antaan. 😂
Ja ei, ei TODELLAKAAN enää koskaan tavata. 🤣- Anonyymi
Mitä mies tavoittelet sillä, että kirjoittelet jotain tällaista skeidaa tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mies tavoittelet sillä, että kirjoittelet jotain tällaista skeidaa tänne?
Ps sanan pilde käyttö puhuu sen puolesta, että siitä on aikaa ja se kiukuttaa.
- Anonyymi
Minä taidan olla se suurin este ja uskon puute hyvään toisessa, voi olla aluksi hyvää, mut mun tapauksessa se muuttuu melko pian huonoksi ja molemmat pahoittaa mielensä. Pelkona on, että tartutan toisen kans tähän pahaan mieleen. Terveisin passivoitunut mies, jolla on uskon puutetta kaikkeen 😢
- Anonyymi
Mistä sulla on paha mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sulla on paha mieli?
Vähän kaikesta, koen olevani monella tapaa epäonnistunut, lähtökohdat eivät olleet parhaita mahdollisia elämän alulle, mut hyvänä asiana voin todeta, että olisi ne voineet olla myös paljon huonommatkin. Kannustava ja turvallinen kasvualusta puuttui , enemmän jäi epävarmuutta ja pelkoa tulevaa kohtaan.
Menneisyydessä olen kohdannut pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Olen niistä toki jotain oppinutkin, mut enemmän synnyttäneet luottamus pulaa muita kohtaan. Siksi elämä omalla kohdalla etenee omalla painollaan. Pyrin silti asioita ajattelemaan myönteisen kautta, mut yksikseni, sen verran kovia kolahduksia saanut kokea (luottamuspula). Liikaa pahaa osunut kohdalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kaikesta, koen olevani monella tapaa epäonnistunut, lähtökohdat eivät olleet parhaita mahdollisia elämän alulle, mut hyvänä asiana voin todeta, että olisi ne voineet olla myös paljon huonommatkin. Kannustava ja turvallinen kasvualusta puuttui , enemmän jäi epävarmuutta ja pelkoa tulevaa kohtaan.
Menneisyydessä olen kohdannut pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Olen niistä toki jotain oppinutkin, mut enemmän synnyttäneet luottamus pulaa muita kohtaan. Siksi elämä omalla kohdalla etenee omalla painollaan. Pyrin silti asioita ajattelemaan myönteisen kautta, mut yksikseni, sen verran kovia kolahduksia saanut kokea (luottamuspula). Liikaa pahaa osunut kohdalle.Olen pahoillani kaikesta kokemastasi. On pitänyt ikään kuin itse rakentaa se turva ja suoja ympärillesi? Siinä voi käydä niin, ettei päästä siitä läpi ketään ihanaakaan ihmistä, koska sisimmässään pelkää, jos käy niin kuin aiemminkin?
Muistathan, että ne asiat mitkä olet kokenut ei tarkoita, että vika olisi sinussa, vaan toisilla ihmisillä on ollut vaikeuksia itsensä kanssa. Se ei oikeuta heidän tekojaan, mutta itsesi takia olisi hyvä antaa mielessään anteeksi. Muuten elät menneessä ja se estää elämään nykyhetkessä.
- Anonyymi
Tämä oli alun alkujaan niin täynnänsä sekä lupausta että esteitä ettei paremmasta väliä, ja pahoin pelkään sellaisten tarinoiden sisältävän oman epäonnistumisensa siemenen. Että liikaa kaikkea näinkin vaatimattomalle, kaikista ei vaan ole suuriin tunteisiin.
- Anonyymi
Baba H.uorabak syynä
- Anonyymi
Ehkä tavataan, siinä puolivälissä, jos meistä siihen nyt on. Muuten olemme kyllä tavoittamattomissa ja matka liian pitkä.
- Anonyymi
Naiset ovat kalliita hankkia ja ylläpitää. Siinä se! Oblivion stout...
- Anonyymi
suurin on äärettömyyden äärettömyys.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723