Ei löydy mitään järkevää lokaamisenaihetta, ei toimittajilta, ei kilpailevilta poliitikoilta, eikä somen öyhöttäjäporukoilta. Kovasti kuitenkin yritetään heittää erityisesti punavihreää paskaa Purran niskaan, mutta lopulta se löytyy aina räkätin omasta suusta. Ei voi kuin kysyä, että onko noin epätoivoista? Mitä se kertoo esim. puolueesta, jos sen parasta vaalityöskentelyä on paitsi kansalle valehtelu, myös kilpailijan lokaaminen? Annamunkaikkikestää xD
Riikka Purran cancelointiyritykset on omaan jalkaan ampumista.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl nainen voi aina vappautua miesten ikeen alta!! Koskaan ei oo liian myöhäistä ja apua kannattaa pyytää !!
- Anonyymi
Perujen hallitushaaveet ja kenties vaalimenestys kaatuvat maahanmuuttajiin.
Life is hard, then you die:)))- Anonyymi
EUn hajoittamiseen yrittämiseen , Putinin suojeluun ja hänen rahoihinsa !!
- Anonyymi
"Mitä se kertoo esim. puolueesta, jos sen parasta vaalityöskentelyä on paitsi kansalle valehtelu, myös kilpailijan lokaaminen? Annamunkaikkikestää xD"
Nyt esitit kysymyksen, johon voivat antaa tyhjentävän vastauksen vain persut.- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin tätä?
"Riemu repesi PS:n ympyrädiagrammista – ”Niin siis valehtelu, matelu ja heikko rahojen käyttö yhdistyy teissä?”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/906aaf53-d6ae-454d-8f58-d2e220a2f15c
Yllättävän laajasti ilmoittautuu yhteiskunnan eri kerroksista ihmisiä sisälukutaidottomaksi, ja myös kuullun ymmärtämisen suhteen erittäin heikotasoisiksi.
- Anonyymi
tällä kertaa puolustat purraa ja kohta maalitat multinickbanaani
- Anonyymi
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
- Anonyymi
Persukoijareilla on harvemmin työkokemusta.
- Anonyymi
Riikka "cancelloi" itseään ja persut peppukivussaan uhriutuvat.
- Anonyymi
Totuus kirpaisi?
- Anonyymi
Englanniksi on sellainen uutisartikkeleihin liittyvä termi kuin "hit piece". Niitä tullaan näkemään useita Purraa vastaan kun vaalit lähestyvät. YLE tuntuu jo aloittaneen niiden tehtailun.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832