On yks kiva nainen, juteltiin. Muutaman kerran, neljähän niitä oli. Tullaan näkemään, ei hätää. Mutta mutta, siinä on muitakin samassa laumassa. Ei sentään sopassa. Voisin ehdottaa pientä kahden keskeistä visiittiä jonnekin. Mutta mutta, saako se liian ison painoarvon. Kun eihän tässä vielä mitään ole.
Kohta on kevät ja kohtaamisia
19
700
Vastaukset
- Anonyymi
No täähän se perusongelma just on. Miten ehdottaa tapaamista ehdottamatta treffejä. Jos menee ehdottamaan treffejä, tulee herkästi jupakkaa. Toisaalta - nää ei sit oo treffit- kuulostaa tyhmältä.
Saman kanssa kymmeniä kertoja painiskellut- Anonyymi
Tämä nimenomaan, ei halua tehdä mahdollisesti tyhjästä juttua. Pitäis olla joku yleinen tapakoodi millä selventää tapaamisen luonnetta. Mentäiskö kahville, leffaan, yksille jonain iltana? Moni ottaa treffikutsuna ilman miettimistä ja siinä ollaan.
- Anonyymi
Se on se kevät. Hormonit jyllää. Aivot ei toimi kunnolla. Kun olisi halunnut kysyä ja sanoa paljon, ja tietää toisesta enempi. Hän oli niin outo ja kiinnostava persoona. No näemme vielä, vähemmän kuin aiemmin.
- Anonyymi
Juuri hyvä jos näette automaattisesti. Niin mekin tullaan näkemään. Mutta kun on niitä muita siinä kyljessä... Pitää jollakin konstilla päästä erilleen.
Kysy lähtiskö kaveriksi kahville. Kaveri sana ainakin mulla valaisis tapaamisen laatua.
- Anonyymi
Vois yrittää tuota. Taidampa tehdäkin niin seuraavalla kerralla.
Näin eri tavalla me sanoja tulkintaan, kai 😁 Mulle tuo korostaisi erityisesti sitä, jotta kamuna vaan (ja älä muuta kuvittele).
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Näin eri tavalla me sanoja tulkintaan, kai 😁 Mulle tuo korostaisi erityisesti sitä, jotta kamuna vaan (ja älä muuta kuvittele).
Tulkintaan on yhtä kuin tulkitaan. Mulla on alkanut taas känny kirjoittaan omiaan.
No kaveruushan voi sitten joillain syventyä suhteeksi. Parisuhteeksikin. Mutta mä pidän tuota kaveriksi tapaa hyvänä, sillä siitähän ne ihmissuhteetkin usein alkaa. En itsekkään hyökkäisi oitis muussa mielessä asiaan.
Vaan kaveri ensin ja mikäli jotain romanttista on kehkeytyäkseen, niin sitten let's see tai jatkaa vaan turvallisesti kaverina kuten alkoikin. Vähiten noloja tilanteita noin. 😄G-LoveR kirjoitti:
No kaveruushan voi sitten joillain syventyä suhteeksi. Parisuhteeksikin. Mutta mä pidän tuota kaveriksi tapaa hyvänä, sillä siitähän ne ihmissuhteetkin usein alkaa. En itsekkään hyökkäisi oitis muussa mielessä asiaan.
Vaan kaveri ensin ja mikäli jotain romanttista on kehkeytyäkseen, niin sitten let's see tai jatkaa vaan turvallisesti kaverina kuten alkoikin. Vähiten noloja tilanteita noin. 😄No juu, kyllä se tällä tavalla kun asian avaa alkaa mullekin valkeamaan ajatuksen juoni 😁 Ja kyllä tuo kaveruus voi ajan mittaan muuksikin muuttua. Ihan lähipiirissä on parisuhde semmosesta alkanut.
No juu, kyllä se tällä tavalla kun asian avaa alkaa mullekin valkeamaan ajatuksen juoni 😁 Ja kyllä tuo kaveruus voi ajan mittaan muuksikin muuttua. Ihan lähipiirissä on parisuhde semmosesta alkanut.
Juu. 😊👍
Mä kun vaikka oisin miten ihastunutkin, niin pidän aina lähtötilannetta kaveruutena. Ei syöksyen suhteeseen. Niin itellä taasen kaveri sana ei masenna alkuunkaan.
Vasta jos sanotaan, etten IKINÄ voi nähdä sinua kuin kaverina, harmittaa, jos tyyppi x olis minusta kiinnostava muutenkin. 😩- Anonyymi
Mulle on käynyt kerran jos toisenkin, että on puhuttu kaverina olosta ja silti ollut muita odotuksia. "Vika" tosin silloin luulijassa, mutta kiusallista silti. Olen vahvasti sitä mieltä, ettei ole mitään käypää keinoa välittää viesti pomminvarmasti.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on käynyt kerran jos toisenkin, että on puhuttu kaverina olosta ja silti ollut muita odotuksia. "Vika" tosin silloin luulijassa, mutta kiusallista silti. Olen vahvasti sitä mieltä, ettei ole mitään käypää keinoa välittää viesti pomminvarmasti.
Nojuu tuskin pomminvarmaa keinoa on.
Tottakai voit ehdottaa vaikka kahvilla käymistä, eihän siinä mitään pahaa ole. Tsemppiä 😊
https://youtu.be/URJvAF-DbNU- Anonyymi
Työpaikalla? Kyllä sielläkin voi ottaa ilon irti 😉
- Anonyymi
Näitä sattuu ja joskus siitä kehittyy ystävyys, joskus jotain muuta. Rauhassa tutustumalla paras tulos. En pyytäisi heti kahden kesken, sillä muuten käy niin kuin pelkäätkin. Katsele ensin porukassa ja kuulostele.
- Anonyymi
En ymmärrä yhtään mitään tästä sekoilusta.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että porukka ei halua edes löytää ketään kun "treffit" on joku punainen vaate. Ne on vain treffit. Jatkoa seuraa tai sitten ei.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä, mutta vasta ajan kanssa näet mitä siitä kehittyy. Helposti kaikki ehdotukset ystäväpiirin ulkopuolelta tulkitaan treffeiksi. Vaikka yrittäisi kommunikoida, että kaverina mennään. Kai se on sitä kun sinkuilla on haku päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025