Tulin iltavuoron jälkeen tänne lukemaan ja yllätyin positiivisesti. Täällähän on rauhallista näin perjantai illaksi. Korkki on tainnut monella pysyä kiinni.
Jään odottelemaan ihania kännikommentteja tähän ketjuun.
Rauhallista perjantaita
24
92
Vastaukset
Tuuppa käpäseen Sinkuissa, niin unihiekat karisee silmiltä 🙄
Suo siellä ja siellä ja siellä ja nyt se on täälläkin ja siellä täällä...EmpressOfTheLight kirjoitti:
Haha😁😁 Taidan jättää väliin, jos yöunet menee.
No ei täällä zombieita ole itseni lisäksi, mutta vähän on ollut rähinää, luultavasti ennen rähinäviinaa kun alkoi jo aikaisemmin, vaan mistäpä sitäkään tietää 😂
Hmm, minne sun fanipojat on kadonneet? Kohta kymmenen minaa aloitus ollut eikä muita kuin minä kommentoimassa, outoa...
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No se tietenkin joka tähän ainoana kommentoi😉
No mä en kommentoi, no comments aina! 👍
- Anonyymi
No ainakin tiedän kuka mun "true fani on"🤭😉
Truefans = Onlyfans. Löytyykö? Kyllä mää joskus oon ostanut sitä itteään, ounlifäänssiä se ei kuitenkaan ollut. Kuukauden subscriben jälkeen Tsekkiin täytyy lähettää sähköpostia että haluan unsubscribata, jotta tililtäsi ei mene automaattisesti seuraavankin kuukauden maksua ☝️.
Anonyymi kirjoitti:
Truefans = Onlyfans. Löytyykö? Kyllä mää joskus oon ostanut sitä itteään, ounlifäänssiä se ei kuitenkaan ollut. Kuukauden subscriben jälkeen Tsekkiin täytyy lähettää sähköpostia että haluan unsubscribata, jotta tililtäsi ei mene automaattisesti seuraavankin kuukauden maksua ☝️.
Toistaiseksi sähkölaskut on maksettu. Katsotaan tilin luomista sitten, jos jätti lasku paukahtaa
- Anonyymi
Millä alalla olet töissä?
Sote -alalla, en siis ole mikään kaupan kassa. Niitä täällä aina tunnutaan kaipaavan😁
- Anonyymi
Sote -alalla, en siis ole mikään kaupan kassa. Niitä täällä aina tunnutaan kaipaavan😁
Oisin arvannut 😘 Voisitko olla mun hoitsu jos vaikka murtuu käsi sua miettiessä 😊
- Anonyymi
Jännetupintulehdus tulee todennäkösemmin mut anyway 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Oisin arvannut 😘 Voisitko olla mun hoitsu jos vaikka murtuu käsi sua miettiessä 😊
Mun työ on oikeastaan muuta kuin hoitamista 😉
- Anonyymi
Mun työ on oikeastaan muuta kuin hoitamista 😉
Okei. No luulen että sulla ois lahjoja silläkin puolella 😊
Anonyymi kirjoitti:
Jännetupintulehdus tulee todennäkösemmin mut anyway 🤣
😂😂😂
No joo. Hommaa joku pumpattava nukke?Anonyymi kirjoitti:
Okei. No luulen että sulla ois lahjoja silläkin puolella 😊
On on, mutta ne on niitä entisiä ammatteja.
- Anonyymi
😂😂😂
No joo. Hommaa joku pumpattava nukke?On miulla sellainen miesten vibraattori 😉
Anonyymi kirjoitti:
On miulla sellainen miesten vibraattori 😉
"miulla". pohjoisemmassa päin?Ymmärrän, siellä varmaan hankalampi saada naista.
- Anonyymi
"miulla". pohjoisemmassa päin?Ymmärrän, siellä varmaan hankalampi saada naista.
Ai piruiletko? Tiedän että oon toivoton luuseri ilman sanomistakin.
Meen nyt nukkuu. Öitä☺️
- Anonyymi
Tuli paha mieli :( Öitä silti. Annatko pusun niin saan unen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342348Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972124Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751304