Ollinsaariko huumeitten käyttäjien mekka?

Anonyymi-ap

Onko rauhallista vai onko vaan höpöpuhetta että sorkkarauallakin ovia käännetään auki huumeluolista? Kannattaako muuttaa täältä takamailta, onko levoton meininki. Onko ees yörauhaa niinku täällä maalla?

5

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen vanhaan autot hajotettiin, poltettiin ja tankit tyhjennettiin, mutta nykyään autot ehkä paremmin hälyttää. Ovista ei koskaan tullut kukaan läpi, mutta toisaalta en ole kuulunut niihin päihdepiireihinkään, niin en voi luvata sitäkään. Verisenä saattoivat tapella kuitenkin rappukäytävissä, jos olivat huonolla tuulella ja puukko matkassa. Vartijat käy yleensä ensin tarkastamassa, jos lievä häiriö tilanne päällä.

Kesällä poliisi saattaakin olla sitten vähän väliä jonkun talon pihalla, talvisin näkyy silloin tällöin ambulanssi. Jos satut päihdekäyttäjien naapuriin tai taloon, niin tottakai ne riehuu siellä päissään, mutta erityisesti iltaisin ja öisin.

Ollinkehällä (vaaleat talot) asuu mustalaisia ja päihdekäyttäjiä. Ollinsaarentiellä (punaiset talot) asuu ulkomaalaisia ja vanhuksia.

Ei kukaan nykypäivän muuttaja viihdy Ollinsaaressa pitkään. Koko asuinalue on sellainen lyhyt väliaikainen ratkaisu esimerkiksi erotilanteessa tai putkiremontin ajaksi.

Jos jokin alue on ollut vuosikausia päihdekäyttäjien takia huonomaineisena, niin voiko alue ainakaan parantua, kun samaan aikaan asuntoyhtiö RSA on umpiveloissa eli talousvaikeuksissa. Heidän on pakko pitää kaikki häiriöasukkaatkin, vaikka sosiaaliturva maksaisi heidän vuokrat, jotta ei asuntoyhtiö mene itse konkurssiin.

Asuntoja on harvinaisen paljon tyhjillään, sekin kertoo monelle mikä alueen viihtyisyysaste on. Ollinkehä 8 talot on purettu jo pois, mutta seuraavaksi purkavat Koulukuja 4. Mitään uudistusta ei ole tulossa Ollinsaareen. Alueella ei näy iloista lasten leikkimistä, mutta nuorison ilkivaltaa kyllä. Koulukin on huono paikka, jos
      teillä on lapsia mukana muuttamassa. Ei voi Ollinsaarta oikein suositella kenellekkään.

• Anonyymi

Raahessa käyttävät aineita joka paikassa.myös pattijolla joka muka raahea.

• Anonyymi

Oon asunut ollinsaaressa pariin otteeseen. En todellakaan suosittele kenellekään kyseistä paikkaa.

• Anonyymi

Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi: Ei Ollinsaareen ikinä, vaikka kuinka kusettavat teitä. Johtuu siitä, että Raahen lähes ainut asuntoyhtiö ja on velkaantunut.

• Anonyymi

Työssäkäyville ehdoton EI. Ollinsaaressa pärjää, jos on lapseton, haluaa nukkua päivisin ja valvoa öisin eli juot kaljaa maitona ja tykkäät parvekkeella pössytellä milloin mitäkin tavaraa. Koiria on jonkun verran, mutta enemmän mölyä lähteää ulkomaalaisista ja mustalaisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe