Talletus automaatti

Anonyymi-ap

Luin netistä että kun asiakas talletti tililleen 60€ niin pankista heti soitettiin. Olen kans tallettanut ja monta kertaa ja enemmän kuin ton summan Nordeaan mut ei mulle ole koskaan soitettu perään kysellen talletusta. Hassua jos ei omalle tililleen voi tallentaa rahaa.

16

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sitä stasi-listoja piilottelevaa sdp politiikkaa. Kaikkea etenkin rahavirtaa ihmetellään ja haluaisivat ottaa ne rahat pois. Itsenäinen toiminta aiheuttaa sdp lle ja vihreille ongelman. Vassareista puhumattakaan. Silti niiden omat asiat vuotaa pahemmin kun kellää. Mamut lähettävät ylisuuret sossurahat omia kanavia pitkin kotimaihinsa ja osa asuukin siellä nostaen vaan kelarahoja siellä. Täysin mätä punikkien vouhkaama rahavalvonta.

    • Anonyymi

      Kyl on ihme kyttäämistä!
      Mun on pitänyt joskus aiemmin myös käyttää, mutta on jäänyt kokeilematta. Hiluja oon myös miettynyt tyhjentää.
      Onkos ne luotettavia eikä esim. niele rahoja ja kuinka helppokäyttöisiä?
      Tänään ihmetteiin erään oloa minuuttitolkulla siinä, mutta en ole aivan varma oliko juuri talletus vai otto, mutta niin tai näin, työlään tuntuista kumminki.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Pitää paikkaansa, ainakin Osuuspankeissa.
      Olin tallettamassa kirppikseltä saamani rahan, 50e.
      Menin tiskille sanoen, haluan tallettaa 50e tililleni, niin pankkivirkailija antoi mulle paperin, joka piti täyttää, että mistä olen rahan saanut.

      Sanoi pankkivirkailijalle, että se ei kenellekään kuulu, mistä olen rahan saanut, niin en saanut tallettaa rahaa sitä rahaa omalle tililleni, kun en täyttänyt sitä paperia.

      Tämän tiukan kontrollin ovat aikaansaaneet ne pimeän rahan tekijät ja vilunkihessut, me muut tavalliset pankin asiakkaat saamme kärsiä heidän takiaan.

      Ennne pystyi tallettamaan vaikka 500e , ilman yselyjä, mutta ei enää.

      • Anonyymi

        Mikset mennyt tallettamaan rahaa talletus automaatilla kauppalankadulla,miksi meni Osuuspankin tiskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset mennyt tallettamaan rahaa talletus automaatilla kauppalankadulla,miksi meni Osuuspankin tiskille.

        Niinpä, jos ei oikein luota tms koneisiin.
        Onpas ollut kurjan tiukkaa, jos 50 on pitänyt tallettaa, esim. laskun maksuun?

        Mitä tulee kyselyihin, niin useita vuosia sitten talletin joitain tonneja kerrallaan ilman kyselyitä ja ellen ihan väärin muista, niin raja oli 10 000€. Varmaan eroa yritys vs. hlö.
        Pari vuotta sitten piti ostaa eräs autonrakkine mihin oli 1500 varattuna käteistä, mutta ei tullut kauppoja. Vein lopulta rahat pankkiin, en muistanut automaattia olevankaan, enkä ostanut mitään autoa. En muista, että mitään olisi kysytty. Toisaalta olin nostanut rahan joitain päiviä aiemmin eli eihän se ollut mitään uutta rahaa mikä ehkä vaikuttanut.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Olen tallettanut monta kertaa talletus automaatilla entisen Siwan tiloissa kauppalankadulla rahaa,sekä seteleitä että kolikoita. Talletus raja on muistaakseni 500€
      Joka kerta kun talletan rahaa, niin automaatti näyttää paljonko vielä voin tallettaa.

      • Anonyymi

        500 on aika pieni, jos ajattelee jotain pienyrittäjää, kun sitä käteistäkin sentään käytetään.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Eikä ole ollut ongelmia? Nimittäin jossain on nielly rahat mitä ei olekaan tilitetty, laskenut väärin ym.
        Onkos rahalaskuri suunnilleen yhtä nopee kuin konttoreissa eli isompikin säästölipas laskettu alta minuutin ja setelit nopeesti vai kuinka?

        Mä oon joskus laskunkin maksanut automaatilla nopeempaa mitä jotkut nostaa rahaa! En tiedä sitten onko mulla ollut tuuria ettei tekniikka tökkinyt vai pitääkö toisten tarkastella, näpytellä uudelleen moneen kertaan?
        Ei mulla hermot mee mut, ei sen puoleen.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        500 on aika pieni, jos ajattelee jotain pienyrittäjää, kun sitä käteistäkin sentään käytetään.

        lajijasuris

        Mitä ihmettä, kun pikapikaa katsoin paljonko voi tallettaa, niin jossain luki, että enintään 1000 €/kk!!! Nordea kai sallii enemmän mutta aika pieni sekin. Ei, eihän noin voi olla, ja yrittäjä tommosella sitten mitään tee, kun nakkikiskallakin päivämyynti tuon! Toisaalta ehkä ihan hyvä, sillä onhan noissa tietty turvallisuusriski. Samalla huomasin ettei se kolikkopuoli ota kuin rajallisen määrän, vaikka isommastakaan lippaasta ei kummostakaan summa tule!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Sairasta ihmisten kyttäämistä. Esim useat urheiluseurat tai leirikoululaiset kerää rahaa ja tulee talletusraja vastaan. Ei kaikki ole epärehellisiä.

    • Anonyymi

      Varmaan noilla yrittäjillä on eri juttu,ne on varmaan sopineet ison summan minkä voi kk tallettaa

    • Anonyymi

      Jännä juttu, että "rakastuneet" kansalaiset voi siirtää kenraaleille ja lääkäreille (=valeprofiili, huijareita) kymmeniä tuhansia, mutta tätä rahaliikennettä ei seuraa ketään! Samaten rahaa liikkuu valepoliiseille. Oma moka tietysti, mutta hyväuskoiset vanhukset eivät edes tiedosta riskejä nykyajan pankkisysteemissä.
      Rahasiirroissa pitäisi olla edes muutaman päivän varoaika, jolloin pankki tarkistaisi, onko lähtevä raha aiheellinen.
      Sitten kun tallettaa muutaman kympin omalle tilille, kyllä saa tehdä selvityksiä.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja sitten vuositolkulla saa siirtää rauhassa ulkomaille Kelan rahoja, vaikka kirjat olis Suomessa. Pitää vain olla "suojaväri" päällä niin helppo nakki ja selvii ilman kunnon rangaistustakin.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Systeemi on ihan sairas. Ajattele jos saat rahaa sukulaiselta käteisenä ja menet pankkiin tallettaa saat selittää alkuperää monet paperisivulliset.Ennen ei ollut tälläistä. Itse talletin markka aikana 15.000 tililleni,eikä kukaan kysellyt mistä on rahat peräisin.Ollaan menossa digitaaliseen valvonta yhteiskuntaan.Vallanpitäjät haluavat tietää kaiken rahan käytöstäsi siksi pankkikortitkin keksittiin aikoinaan.

    • Anonyymi

      Kysyin joskus aikoinaan omalta pankkineuvojalta tuosta asiasta, niin se sanoi kierrellen ja kaarrellen että minulla se raja on yksi tonni, jonka voi tallentaa ilman että tulee mitään selvittelyjä. Mutta sanoi samalla, että se riippuu ihan asiakasprofiilista, miten aikaisemmin rahaliikenne on kulkenut. Eli se voi olla pienempi tai isompikin.

    • Anonyymi

      Nyt on muovi raha maailma kusessa ollaan ja seuravaa on netti raha vuoro internetti ja sen jälkein Maailma lopu aika on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe