Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaupan tuotteet

Anonyymi-ap

Onko kukaan huomannut et kahvipaketin koko on kutistunut,mut silti hinta on sama. Eilen ostin 10kpl hankaus sieniä ja kotona vasta huomasin että nekin oli kutistuneet. Täytyy ens kerralla katsoa onko tokmannilla sama juttu, vaiko vaan Prismassa. Jos hintaa nostetaan niin kyl tuotteen pitää pysyä samanlaisena mun mielestäni.
Kahvin hinnankin pitäs pian laskea mut tuskin Loimaan kaupoissa näin käy.kaupat tekee sievoisesti voittoo

20

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen havainnut samaa monen tuotteen kohdalla. Hinnottelu on monisyinen asia, mutta ehdoton ei sille, että pakkauskokoa yritetään vaivihkaa pienentää!
      Niin siinä taas käy, että kauppa tekee valtavat voitot härskilläkin pelillä!

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Kaikki keinot käytettävissä kuluttajan huijauksessa, maailma muuttunut aina vaan huonompaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Niinpä kuluttajat on ahtaalla ja kaupat vaan takoo voittoo

    • Anonyymi

      Tuli tässä semmonenkin mieleen, kun harmittelin miks menin ostaan Kulman Keittiön "laihaa" lasagnea (hitto mähän oon jo naistanut), että eikös Ritvan&Oilin herkkukin ole pienentänyt annoksia? Heillä silti reilut annokset ja hyvä hinta-laatu sekä paljon parempaa ruokaa kuin em, mutta sitä ei ollut tällä kertaa. En mä yleensä osta tiskiltä, aika kalliiksi tulisi. Kyllä noissakin reippaat katteet on. No, onneksi ei ole em. sentään tapana itsellä, vaan ostan mitä olen ajatellutkin.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Kulman keittiön jauhelihapihvit sipulirenkailla on tosi hyviä nyt en tiiä mitä nekin maksaa kun kaikki on kallistunut ja ne oli jo alunperinkin kalliita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulman keittiön jauhelihapihvit sipulirenkailla on tosi hyviä nyt en tiiä mitä nekin maksaa kun kaikki on kallistunut ja ne oli jo alunperinkin kalliita

        Pistetäänpä mieleen, nyt otin loimaalaisia. Onhan ne kalliinpuoleisia joo. Onhan se tavallaan tyhmää ostaa naapurin tuotetta Prismasta, mutta kaikki ei tietty pääse hakeen ja ennen kaikkea tuo käy kätevästi kauppareissulla ja jos laiskottaa ruoanlaitto. Ennemmin ostaisin jonkun lämpimän annoksen ja söisin heti, kuin veisin kotiin lämmitettäväksi.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulman keittiön jauhelihapihvit sipulirenkailla on tosi hyviä nyt en tiiä mitä nekin maksaa kun kaikki on kallistunut ja ne oli jo alunperinkin kalliita

        KIitos vielä, olivat maukkaita eikä ollut sipulia liikaa laitettu. Sipurenkaista en niin välitä.
        Olipa kuohkeita muttapainavia ja hinta sen mukainen. Muusi (KK) ei ollut kyllä puikula/rosamunda+suola+maito+voi -seosta, vaan kamalaa kuraa.
        Pitsanpalat (R&O kai?) oli kyllä maukkaita mutta hirviöhintaisia!

        Joo mä nyt sillai nykytyyliin, ostin vaan sen kummemmin kysymättä ja katsomatta,mutta sitten kauhea valitus ellei miellytä 😉 No ei vaan, ei aivan noin, vaan mä silloin tällöin kokeilen jotain pientä eikä hintakaan liikaa ratkaise. Mut aatelkaa yks päivä eräs valitti makaronin kalleutta!!!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIitos vielä, olivat maukkaita eikä ollut sipulia liikaa laitettu. Sipurenkaista en niin välitä.
        Olipa kuohkeita muttapainavia ja hinta sen mukainen. Muusi (KK) ei ollut kyllä puikula/rosamunda suola maito voi -seosta, vaan kamalaa kuraa.
        Pitsanpalat (R&O kai?) oli kyllä maukkaita mutta hirviöhintaisia!

        Joo mä nyt sillai nykytyyliin, ostin vaan sen kummemmin kysymättä ja katsomatta,mutta sitten kauhea valitus ellei miellytä 😉 No ei vaan, ei aivan noin, vaan mä silloin tällöin kokeilen jotain pientä eikä hintakaan liikaa ratkaise. Mut aatelkaa yks päivä eräs valitti makaronin kalleutta!!!

        lajijasuris

        Hinnasta puheen ollen... Mun ja varmaan monen muunkin piti ostaa tänään Salosen laskiaispullaa, mutta ne oli kaikki taas loppu. Ei paljon parempi voi olla, kuin kotitekoista pullaa söisi 😋 Eipä ihme ettei ollu, kun yks pieni hylly varattu 3 eri laadulle.
        Muita kyllä oli sitäkin enemmän. Aiempina vuosina ei ole ollut tämmöstä, vaan Salosia ollut yllin kyllin, mutta jos nyt vertaa hintoja niin en ihmettele. Parista herkkupullastakin hillon ja kerman kera 6 euroa on aikas suolainen hinta, mutta kyl noita nyt muutaman söisi.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIitos vielä, olivat maukkaita eikä ollut sipulia liikaa laitettu. Sipurenkaista en niin välitä.
        Olipa kuohkeita muttapainavia ja hinta sen mukainen. Muusi (KK) ei ollut kyllä puikula/rosamunda suola maito voi -seosta, vaan kamalaa kuraa.
        Pitsanpalat (R&O kai?) oli kyllä maukkaita mutta hirviöhintaisia!

        Joo mä nyt sillai nykytyyliin, ostin vaan sen kummemmin kysymättä ja katsomatta,mutta sitten kauhea valitus ellei miellytä 😉 No ei vaan, ei aivan noin, vaan mä silloin tällöin kokeilen jotain pientä eikä hintakaan liikaa ratkaise. Mut aatelkaa yks päivä eräs valitti makaronin kalleutta!!!

        lajijasuris

        Vähän offtopicia...
        Toisilla se tapakulttuuri on tavallaan hyvä ja vaikkapa kiitosta tulee välistään vähän liiankin kanssa, ja robottimaisesti. Turhaa valitusta on myös aivan liikaa.
        Sen sijaan minusta paljon oleellisempi eli sosiaalinen harkintakyky on monella retuperällä, ja surutta voidaan vtuilla köyhälle ja/tai sairaalle. Kun taas itsellä pelaa paremmin, mutta puhe voi muuten olla toisinaan hölkynkölkyn tai änkytystä muistuttavaa.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän offtopicia...
        Toisilla se tapakulttuuri on tavallaan hyvä ja vaikkapa kiitosta tulee välistään vähän liiankin kanssa, ja robottimaisesti. Turhaa valitusta on myös aivan liikaa.
        Sen sijaan minusta paljon oleellisempi eli sosiaalinen harkintakyky on monella retuperällä, ja surutta voidaan vtuilla köyhälle ja/tai sairaalle. Kun taas itsellä pelaa paremmin, mutta puhe voi muuten olla toisinaan hölkynkölkyn tai änkytystä muistuttavaa.

        lajijasuris

        Ei kovin moni kylläkään sairaille tai köyhille vittuile, itse en ainakaan ole kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin moni kylläkään sairaille tai köyhille vittuile, itse en ainakaan ole kuullut.

        Jaa, no onnittelut sitten! Sivusta ei niin välttämättä kuulekaan, kun se voi olla epäsuoraa.
        Kyllä suuresti ihmettelen ellet edes sairausperusteista vittuilua ole kuullut. Köyhyydestä taas nälvii lähinnä ne, jotka tietää toisen olevan köyhä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no onnittelut sitten! Sivusta ei niin välttämättä kuulekaan, kun se voi olla epäsuoraa.
        Kyllä suuresti ihmettelen ellet edes sairausperusteista vittuilua ole kuullut. Köyhyydestä taas nälvii lähinnä ne, jotka tietää toisen olevan köyhä.

        lajijasuris

        Mulle ei oo kukaan kyl sanonut mitään, tietävät varmaan että takaisin tulee.en jää sanattomaksi jos tiedän olevani oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei oo kukaan kyl sanonut mitään, tietävät varmaan että takaisin tulee.en jää sanattomaksi jos tiedän olevani oikeassa

        Paljon sanomisia myös sillai ettei ole kuulevia korvia. Sama homma muuten mutta toisia pitää ns. kouluttaa mitä kantsii sanoo kenellekin missäkin tilanteessa. Aika herkästi reaktio on sitte mykkäkoulua. Toiset asiat herättää enemmän intohimoja kuin toiset.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIitos vielä, olivat maukkaita eikä ollut sipulia liikaa laitettu. Sipurenkaista en niin välitä.
        Olipa kuohkeita muttapainavia ja hinta sen mukainen. Muusi (KK) ei ollut kyllä puikula/rosamunda suola maito voi -seosta, vaan kamalaa kuraa.
        Pitsanpalat (R&O kai?) oli kyllä maukkaita mutta hirviöhintaisia!

        Joo mä nyt sillai nykytyyliin, ostin vaan sen kummemmin kysymättä ja katsomatta,mutta sitten kauhea valitus ellei miellytä 😉 No ei vaan, ei aivan noin, vaan mä silloin tällöin kokeilen jotain pientä eikä hintakaan liikaa ratkaise. Mut aatelkaa yks päivä eräs valitti makaronin kalleutta!!!

        lajijasuris

        Nyt täytyy vähän perua omia haukkuja eli eipä olekaa pitsanpalat sen kalliimpaa kuin vaikkapa tilatun pitsan. Mutta oikeastaan just tuollaisella pohjalla olevan tekee itsekin ja täytteet löytää kaupasta. Säästää paljon! Toki jos ihan välttämättä tahtoo tosi ohuen pohjan ja niitä kuplia reunuksen pinnassa niin sitten kunnon pizza.

        Mä syön sen verran harvoin, että ostan aina valmiin, ei haittaa vaikka se maksaa parin päivän kaikken syömisten verran!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Ostan joskus aina valkosipuli voipatongin, mut eiks ne kuuluis olla kylmässä kun niissä on valkosipulia ja voita. Eikä siinä vaan olla korissa

    • Anonyymi

      Itse ostan Prismasta aina Laurikaisen alfalfa- ja mungituja, ja suosittelen; ovat tuoreita ja jääkaapissa kestävät viitisen päivää. Hintakaan ei ole paha.

      • Anonyymi

        En oo tällaisista kuullukkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo tällaisista kuullukkaan

        Idätettyjä ituja löytyy Prismasta ylähyllyltä ennen tomaatteja. Halvemmaksi toki tulee itse idättää, idättää voi melkeinpä mitä vain siemeniä ja kuivia herneitä ja papuja. Aloittelijan kannattaa kuitenkin aloittaa alfalfalla ja mungpavuilla, onnistuu varmasti. Idätyspurkin ja siemeniä saa ostaa Mintusta tai netistä. Idut ovat superfoodia parhaimmillaan.


    • Anonyymi

      Mintussa on muuten loppuunmyynti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe