Rokotehaitat vaietaan kun jäi testit tekemättä.
Vaiettu salaisuus
14
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jäänyt niitähän testataan kokoajan, ja kuolleisuus vain lisääntyy.
- Anonyymi
minä elän vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä elän vielä
kuolleisuus lisäävyy koska väkiluku lisääntyy,selvää kuin pläkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuolleisuus lisäävyy koska väkiluku lisääntyy,selvää kuin pläkki
Tuollahan sitä aivopestään .
- Anonyymi
Koska suuret ikäluokat alka tulla elämänpolun lopulle eli ihan. On luonnollinen.ei salaliittoteoriaa
- Anonyymi
Mistä erottaa maahanmuuttajan onko mies vai nainen?
- Anonyymi
Ennen näki vehkeistä mutta en tiiä miten lie nykysin!
- Anonyymi
Hiihtäjillä kroppa sekasin, tautia pukkaa, romahtamisia ja kaikkee siltäväliltä.
- Anonyymi
Juontajaa tippuu tuontuostakin:(
- Anonyymi
Onko ollut korona rokotteesta hyötyä vaiko haittaa?
- Anonyymi
Thaimaan prinsessa sai huolella piikistä.
- Anonyymi
Sydämeni on Thaimaan kansan luona, suren Prinsessan kohtaloa.
- Anonyymi
Kuningastakin ruotsissa jo leikellään, oisko tukoksia tulollaan:(
- Anonyymi
Aira Samulin täyttää 96v ja on rokotettu,kuinkavanhaksi eläisi jos ei olisi ottanut piikkejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971453- 1771332
- 681101
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859