Rokotehaitat vaietaan kun jäi testit tekemättä.
Vaiettu salaisuus
14
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jäänyt niitähän testataan kokoajan, ja kuolleisuus vain lisääntyy.
- Anonyymi
minä elän vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä elän vielä
kuolleisuus lisäävyy koska väkiluku lisääntyy,selvää kuin pläkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuolleisuus lisäävyy koska väkiluku lisääntyy,selvää kuin pläkki
Tuollahan sitä aivopestään .
- Anonyymi
Koska suuret ikäluokat alka tulla elämänpolun lopulle eli ihan. On luonnollinen.ei salaliittoteoriaa
- Anonyymi
Mistä erottaa maahanmuuttajan onko mies vai nainen?
- Anonyymi
Ennen näki vehkeistä mutta en tiiä miten lie nykysin!
- Anonyymi
Hiihtäjillä kroppa sekasin, tautia pukkaa, romahtamisia ja kaikkee siltäväliltä.
- Anonyymi
Juontajaa tippuu tuontuostakin:(
- Anonyymi
Onko ollut korona rokotteesta hyötyä vaiko haittaa?
- Anonyymi
Thaimaan prinsessa sai huolella piikistä.
- Anonyymi
Sydämeni on Thaimaan kansan luona, suren Prinsessan kohtaloa.
- Anonyymi
Kuningastakin ruotsissa jo leikellään, oisko tukoksia tulollaan:(
- Anonyymi
Aira Samulin täyttää 96v ja on rokotettu,kuinkavanhaksi eläisi jos ei olisi ottanut piikkejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772