IS uskaltaa spekuloida asialla ja esittelee 41 Venäjän aluetta, joista 40 aluetta on Moskovan alistamia alueita. Ihan hyvin Suomi oli voinut olla 42 alue. Putin haluaa, että seuraava kansojen vankilaan sijoitettava kansakunta ovat ukrainalaset alueineen. Moskova ei tule toimeen ilman ryöstöalueitaan ja tasavaltoja. Kukaan ei edes tiedä paljonko venäläisiä Venäjällä asuu. Van venäläisten määrää liiotellaan. Jokainenhan saa halutessa muuttaa kansalaisuuden venäläiseski täytettyään 18 v. v ja ilman sitä ei voi opiskella, edetä valtion viroissa jne. Oikeita venäläisä taitaa olla väemmän kuin 20 miljoona. Venäläiset haluaa esiintyä ja uhota isompana ja rikkaampana kuin tosiasiassa on. KOko Venäjä on tyhjä kupla.
Vielä viime syksynä Venäjän hajoamista pidettiin mahdottomana. Tänään jopa
Anonyymi-ap
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen nyky Venäjän tasavalloista ja muista alueista ansaitsevat itsenäisyyden. Moskova voitaisiin eritsää muureilla ja elättää lentokoneista pudotettavilla valkosiluli säilykkeillä seuraavat 100 vuotta. Se voisi vaatia YKn yhteisen päätöksen, mutta sehän on helppoa sen jälkeen kun todetaan, että Moskova on persaukeinen ryövärien ja rikollisten pesä.
- Anonyymi
Yhdessä vahvempia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079