Saan tällä hetkellä täyden asumistuen, tulot kuitenkin muuttuu nyt niin että ensikuussa on tuloja yli 2000e...jos laitan tarkistuspyynnön 1.3 niin peritäänkö tuki takaisin? Virallista tietoa tulon määrästä ei juuri nyt ole, tulee ehkä vasta ensi kuun puolella.
"Ruokakunnan tulot muuttuvat 1.2., Kela tarkistaa tuen 1.3. alkaen."
https://www.kela.fi/milloin-asumistuki-taytyy-tarkistaa#esimerkki-ruokakunnan-tulot-muuttuvat
Asumistuen tarkistus?
9
1893
Vastaukset
- Anonyymi
No eikö tossa esimerkissä nyt seiso, että jos tulot nousee 1.2, tuki tarkistetaan 1. 3. Tuon mukaan liika maksua ei pitäis tulla. Kannattaa kyllä tehä tarkistushakemus pikimmiten, niin ehtii käsittelyyn ennen maaliskuun maksua. Jos ei olekaan enää oikeus tulojen vuoksi täyteen tukeen 1. 3, ja tuki jo ehditään maksaa täysi määräisenä ennen tarkistushakemuksen käsittelyä, voidaan maaliskuulta liikaa maksettua tukea periä takaisin..
- Anonyymi
Aivan..no ilmoitan tulot 1.3 ja varaudun kuitenkin takaisinmaksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan..no ilmoitan tulot 1.3 ja varaudun kuitenkin takaisinmaksuun.
Tällai kannattaa toimia, oikeastaan aina. Tälläkin kertaa, jos on oikein virkaintonen virkailija, ei suostu käsitteleen koko asiaa ennen kuin on palkkatodistus. Tämmöstä se vaan joskus, että vaikka olis noin päin, että tuki laskisi, niin pitää olla viimeisen päälle varmistettua!
Osa virkailijoista ei tuskin edes osaa oikein hommaansa ja ymmärrä soveltamisohjeita.
lajijasuris - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17732340O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Virkanilkkien perseilyyn on aina syytä varautua. Jos päätös on vaikka laillinenkin niin voivat viivytellä sen tekemistä ja sitten vielä toimeenpanoa. Voivat siksi koska virkavastuu ei käytännössä toimi ollenkaan ainakaan Kelassa.
Vallan väärinkäyttöön liittyy usein myös korruptiota. Korruptioon kuuluu olennaisesti puuttumattomuus ja seuraamuksettomuus. Julkisia tietoja salataan, kieltäydytään eturistiriitojen arvioinnista ja valvonnasta.
Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta
https://onnellinen-maa.webnode.fi/ - Anonyymi
Vaihdoin jo omistusasunnosta vuokralle. Saan täyden asumistuen, koska omistusasuntoni on vuokrattu yhtiövastikkeen ja rahoitusvastikkeen hinnalla, vuokratuottoa ei ole. Vuokralaiset maksavat seiniä minulle vielä 15 vuotta.
Huvittavinta on, kun vuokralaiset ovat kelantuilla. Vuokratakuulappu tuli sossusta.
Älytöntä sähläystä hallitukselta.
Eikös tuokin ole tuottamaton omaisuus? Asuntoa ei saa myytyä. Naapurissa on ollu useita vuosia vastaavia asuntoja myynnissä, kaupaksi eivät mene- Anonyymi
Ei ole tuottamaton omaisuus. Itselläkin osakkeita, joista ei tule osinkoa, eikä arvokaan ole noussut. Kaikki sijoitusvarallisuus kuitenkin lasketaan tuottavaksi omaisuudeksi.
- Anonyymi
No, sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin toimeentulotuki. Työmarkkinatuki ei riitä edes vuokran maksuun.
Mitähän seuraamuksia nuo hallituksen päättömät leikkaukset saavat aikaan? Ei ole järjellä ajateltu- Anonyymi
Työmarkkinatuki , toimeentulotuki , asumistuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529