Temppelin keväiset temmellykset

Anonyymi-ap

Huomenna järjestettävän yhteisvastuulounaan hinta 15 egee! Luulis olevan hyvvee! Ravintolasta sais kyllä halvemmalla ja myös palvelu olisi varmasti parempaa.
Lisäksi tiedustelisin mikähän tää diakonitsi lienee kun ei edes ehtoollistakaan saa jakkaa. Liekö alaikäinen kun ei saa alkoholia käsitellä? Onko ajokorttia? Onko toiveita? Mopollako ajeloo hiän.

16

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä nää diapamitskit sitten jakkaa jos ei ehtoollista? Coca-Cola paukkujako? Jaffahuikat antavat? Nyt en ymmärrä. Antavatko sen öylätin tilalle donitsin vai mitenkä tää menee...

    • Anonyymi

      Liittyykö kinahmossa sijaitseva salaseurakunta Pylväs ja Perustus ry jotenkin tähän Polvijärven keskustemppeliin? Vai onko Pylväs ja Perustus ry
      sittenkin joku rakennusfirma ...

      • Anonyymi

        Käsittääkseni Pylväs ja Perustus ry:n riveistä löytyy taitava kokki/leipuri. Mahtaako hän toimia kauhan varressa Polvijärven ev.lut srk:ssa vai duunaako kakkusia vain omassa piirissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni Pylväs ja Perustus ry:n riveistä löytyy taitava kokki/leipuri. Mahtaako hän toimia kauhan varressa Polvijärven ev.lut srk:ssa vai duunaako kakkusia vain omassa piirissään?

        Tämä henkilö ei puhu kunnolla suomea joten ei kelpaa ruustinnalle. Eli kyseesä on eri hemmo.


    • Anonyymi

      Tämä kinahmon lahja paikalliselle ruokakulttuurille kommunikoi kyllä selvällä suomenkielellä! Ja jos joku ei sattuisi ohjeita ymmärtämään niin pian kyllä ymmärtää...
      Armeija on menettänyt hänessä loistavan kapiaisen.

    • Anonyymi

      Temppelin facessa kerrankin myös kritiikkiä. Hyvä hyvä! Peukutukset kirjoittajalla!

      • Anonyymi

        Hyvä ettei aina vain himistelyä.


    • Anonyymi

      Ensi tiistaina ehdottoman suosittu Ilman raajoja- lähetyspiiri.
      Paikalla myös Setan edustaja.
      Myös Mielenterveyden keskusliitto ja Uskontojen Uhrien Tuki edustettuina.
      Tule sinäkin pakana sieltä mukaan!

      • Anonyymi

        Paikalla myös apuvälineyksikkö .


    • Anonyymi

      3vk samat roskikset lumeeneentuneet rauhanmajalla tien puolella.Onko siellä enää työntekijää?

    • Anonyymi

      Hommaa köyhä elämä!Älä vingu!Massia on!Ihmetelly kun syrjäytyneet ja köyhälistö äänessä täällä!

      • Anonyymi

        Mistä hitosta sie tiiät kirjoittajien varallisuuden.
        Kunhan et vaan itse olisi köyhä!...


    • Anonyymi

      Ei ennee elämän kevät vaan temppelin kevät...
      Heh..

    • Anonyymi

      Joko on pulkat rasvattu että piäsöö mäenlaskuun?

    • Anonyymi

      Viistoista euroa seurakunnan safkaa. Huh huh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe