Huomenna järjestettävän yhteisvastuulounaan hinta 15 egee! Luulis olevan hyvvee! Ravintolasta sais kyllä halvemmalla ja myös palvelu olisi varmasti parempaa.
Lisäksi tiedustelisin mikähän tää diakonitsi lienee kun ei edes ehtoollistakaan saa jakkaa. Liekö alaikäinen kun ei saa alkoholia käsitellä? Onko ajokorttia? Onko toiveita? Mopollako ajeloo hiän.
Temppelin keväiset temmellykset
16
842
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä nää diapamitskit sitten jakkaa jos ei ehtoollista? Coca-Cola paukkujako? Jaffahuikat antavat? Nyt en ymmärrä. Antavatko sen öylätin tilalle donitsin vai mitenkä tää menee...
- Anonyymi
Liittyykö kinahmossa sijaitseva salaseurakunta Pylväs ja Perustus ry jotenkin tähän Polvijärven keskustemppeliin? Vai onko Pylväs ja Perustus ry
sittenkin joku rakennusfirma ...- Anonyymi
Käsittääkseni Pylväs ja Perustus ry:n riveistä löytyy taitava kokki/leipuri. Mahtaako hän toimia kauhan varressa Polvijärven ev.lut srk:ssa vai duunaako kakkusia vain omassa piirissään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni Pylväs ja Perustus ry:n riveistä löytyy taitava kokki/leipuri. Mahtaako hän toimia kauhan varressa Polvijärven ev.lut srk:ssa vai duunaako kakkusia vain omassa piirissään?
Tämä henkilö ei puhu kunnolla suomea joten ei kelpaa ruustinnalle. Eli kyseesä on eri hemmo.
- Anonyymi
Tämä kinahmon lahja paikalliselle ruokakulttuurille kommunikoi kyllä selvällä suomenkielellä! Ja jos joku ei sattuisi ohjeita ymmärtämään niin pian kyllä ymmärtää...
Armeija on menettänyt hänessä loistavan kapiaisen. - Anonyymi
Temppelin facessa kerrankin myös kritiikkiä. Hyvä hyvä! Peukutukset kirjoittajalla!
- Anonyymi
Hyvä ettei aina vain himistelyä.
- Anonyymi
Ensi tiistaina ehdottoman suosittu Ilman raajoja- lähetyspiiri.
Paikalla myös Setan edustaja.
Myös Mielenterveyden keskusliitto ja Uskontojen Uhrien Tuki edustettuina.
Tule sinäkin pakana sieltä mukaan!- Anonyymi
Paikalla myös apuvälineyksikkö .
- Anonyymi
3vk samat roskikset lumeeneentuneet rauhanmajalla tien puolella.Onko siellä enää työntekijää?
- Anonyymi
Hommaa köyhä elämä!Älä vingu!Massia on!Ihmetelly kun syrjäytyneet ja köyhälistö äänessä täällä!
- Anonyymi
Mistä hitosta sie tiiät kirjoittajien varallisuuden.
Kunhan et vaan itse olisi köyhä!...
- Anonyymi
Ei ennee elämän kevät vaan temppelin kevät...
Heh.. - Anonyymi
Joko on pulkat rasvattu että piäsöö mäenlaskuun?
- Anonyymi
Viistoista euroa seurakunnan safkaa. Huh huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.33709Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637