Kysymys otsikossa, onko naispomon huomio ihan kauhistus vai kuumottavaa?
Olen tilanteessa, että takerrun alaiseni miehen katseeseen, joka saa minut ihan raiteiltaan. Hankaloittaa jo esimiestyötä. Pitkiä katseita olemme vaihtaneet koko tehtävässä oloni ajan. Olen 10 vuotta kestäneessä suhteessa ja tämä tilanne tuli ihan puun takaa. Mitään ulkopuolisia ihastuksia ei ole ollut, ja nyt olo on kuin teinitytöllä. En voi edes asemani takia kysyä onko tunteessa mitään perää, koska jos ei ole, saan syytteet jostain ahdistelusta. Todella hankala olo ja pitäisi keksiä keino sammuttaa tämä palo..
Mies, mitä ajattelisit jos naisesimies osoittaa kiinnostusta?
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Antaisin olla, ja peittelisin viimeiseen asti kokevani samoin. Jos nainen on työpaikalla pomona niin en edes ymmärrä miten voisi olla alaisestaan työntekijästä kiinnostunut, muuta kuin muodollisena tuttavuutena. Jos kuitenkin kävisi näin sekä synkkaisi hyvin yhteen niin pakko myöntää että ei hemmetissä itsevarmuus riittäisi viedä hommaa eteenpäin, sen verran ahdistaisi. Joku toinen enemmän testosteronia omaava tyyppi saattaa olla kanssani sitten eri mieltä :)
Asiallisesti voit kysyä mitä tahansa, ei semmoisesta voi syytteeseen saattaa. Vaan kun sinulla on tuo oma suhteesi ja sillä miehelllä ehkä omansa, niin olisitko valmis rikkomaan ne?
- Anonyymi
Nam tosi kuumaa maistuisi kyllä mulle ainakin :)
- Anonyymi
No ainakin minun ex-mieheni oli salasuhteessa esimiehensä kanssa (nainen) ja ovat tänäkin päivänä onnellisesti yhdessä. Joten siitä vaan.
- Anonyymi
Olisikin kiinnostunut. Olisi unelmien täyttymys, ja jonkun uuden alku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993