Kysymys otsikossa, onko naispomon huomio ihan kauhistus vai kuumottavaa?
Olen tilanteessa, että takerrun alaiseni miehen katseeseen, joka saa minut ihan raiteiltaan. Hankaloittaa jo esimiestyötä. Pitkiä katseita olemme vaihtaneet koko tehtävässä oloni ajan. Olen 10 vuotta kestäneessä suhteessa ja tämä tilanne tuli ihan puun takaa. Mitään ulkopuolisia ihastuksia ei ole ollut, ja nyt olo on kuin teinitytöllä. En voi edes asemani takia kysyä onko tunteessa mitään perää, koska jos ei ole, saan syytteet jostain ahdistelusta. Todella hankala olo ja pitäisi keksiä keino sammuttaa tämä palo..
Mies, mitä ajattelisit jos naisesimies osoittaa kiinnostusta?
6
227
Vastaukset 6
- Anonyymi
Antaisin olla, ja peittelisin viimeiseen asti kokevani samoin. Jos nainen on työpaikalla pomona niin en edes ymmärrä miten voisi olla alaisestaan työntekijästä kiinnostunut, muuta kuin muodollisena tuttavuutena. Jos kuitenkin kävisi näin sekä synkkaisi hyvin yhteen niin pakko myöntää että ei hemmetissä itsevarmuus riittäisi viedä hommaa eteenpäin, sen verran ahdistaisi. Joku toinen enemmän testosteronia omaava tyyppi saattaa olla kanssani sitten eri mieltä :)
Asiallisesti voit kysyä mitä tahansa, ei semmoisesta voi syytteeseen saattaa. Vaan kun sinulla on tuo oma suhteesi ja sillä miehelllä ehkä omansa, niin olisitko valmis rikkomaan ne?
- Anonyymi
Nam tosi kuumaa maistuisi kyllä mulle ainakin :)
- Anonyymi
No ainakin minun ex-mieheni oli salasuhteessa esimiehensä kanssa (nainen) ja ovat tänäkin päivänä onnellisesti yhdessä. Joten siitä vaan.
- Anonyymi
Olisikin kiinnostunut. Olisi unelmien täyttymys, ja jonkun uuden alku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396